Coentrao ikke afvisende over for Manchester United-skifte

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Manchester United ønsker at hente Fabio Coentrao til den kommende sæson og den stærke portugisiske venstreback er ikke afvisende over for et skifte. Til portugisiske O Jogo siger han:

- Jeg har allerede vist interesse for at spille der. Det er en af de største klubber i verden, som jeg beundrer meget. Det ville være en ære for mig at spille der.

Fabio Coentrao slår i interviewet også fast, at han er glad for Benfica:

- Alle ved, at Benfica er mit hjem. Jeg elsker Benfica og jeg har en speciel glæde ved klubben, men jeg har fortsat fire år tilbage af min kontrakt med Real Madrid.

Højrebacken håber, at de gode præstationer for Portugal kan give ham mere spilletid i Real Madrid:

- Jeg forventer at få mere spilletid i Real Madrid og at træneren har større tiltro til mig, hvilket han ikke har haft indtil nu.

Manchester United var snublende tæt på at købe Coentrao i sommeren 2013, men et administrativt problem forhindrede et sidste øjebliks skifte for portugiseren, som måske får en ny chance til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af Salix7
Kunne være genialt, hvis vi kan bruge Coentrao som et led i en handel med De Gea - så vil vi kunne komme af med en spiller, som ikke benyttes ret meget, og samtidig få en verdensklasse målmand billigere :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum