Arbeloa: Der er mulighed for, at Mourinho vender tilbage

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Arbeloa var en af de første til at byde Danilo velkommen til Real Madrid via de sociale medier og til spansk presse fortæller han, at han ikke mener at det nødvendigvis gør hans fremtid i klubben mere usikker og han hælder da også til at fortsætte i klubben i den kommende sæson, fordi han ikke får det bedre andre steder.

I et interview med El Chiringuito på Neox fortæller han også, at han ikke anser det som en umulighed, at José Mourinho kan vende tilbage til klubben på et tidspunkt:

- Jeg ved ikke hvornår, men der er muligheder for at han kan vende tilbage til Real Madrid. Jeg er ikke enig i, at det vil dele Madridismoen. Jeg er Mourinhista, det er en måde at gøre tingene på og altid se fremad, ikke at være bange for at være den, man er.

Mange mener, at Álvaro Arbeloa blev isoleret med Mourinhos afgang, men hovedpersonen fortæller selv, at han havde mange venner som Xabi Alonso, Albiol og Callejón, som nu er væk, men i stedet har han det godt med de unge spillere og mange andre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af Sahinovic
Når Casillas, Ramos, Pepe og Ronaldo er væk, kunne jeg egentligt godt forestille mig det, men der er nu mange andre jeg hellere ville have.

Florentino Pérez

11 år 3 måneder siden #3 af BBB

Sahinovic skrev: ...men der er nu mange andre jeg hellere ville have.

Jeg kan måske komme på en håndfuld navne, som kunne være interessante, men jeg ved ikke, om jeg ligefrem foretrækker dem fremfor The Only One.

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #4 af Hierro
I starten var jeg begejstret, men jeg håber ikke, at han kommer tilbage igen. Kan godt være han er dygtig, men alt det kaos som medfølger kan vi kun være foruden.

Leveret af Kunena Forum