Bale måske ude i længere tid

7 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Bale Elche 23092014

Real Madrids trænerstab får i dag vished for omfanget af Gareth Bales skade og her frygter man, at waliseren må sidde ude i længere tid.

Bale fik et hårdt slag på sin højre fod under gårsdagens træning og man udelukker ikke, at han brækkede en tå i sammenstødet, som vil betyde at han ikke vil være til disposition i de kommende mange kampe.

Tvivlen om Gareth Bale har fået Carlo Ancelotti til at udskyde udtagelsen af truppen til aftenens kamp til i formiddag, men som udgangspunkt bliver waliseren ikke klar til kampen og det åbner op for, at såvel Isco som James vil være at finde i startopstillingen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• AJ
  • AJ's profilbillede
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
7 år 9 måneder siden #2 af AJ
Besvaret af AJ på emne Bale måske ude i længere tid
Hvis han er ude i længere tid, kunne det måske godt lugte af at Martin Ødegaard kommer på bænken :-)

7 år 9 måneder siden #3 af JimmyBroe
Det her kunne godt lugte lidt af efterår.;)

Jeg håber vi får noget flot spil at se i Waliserens fravær.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #4 af M_linding

AJ skrev: Hvis han er ude i længere tid, kunne det måske godt lugte af at Martin Ødegaard kommer på bænken :-)

Det tror jeg ikke, at du skal regne med... Han er pt. bænket på Castilla, da andre har gjort det godt.

7 år 9 måneder siden #5 af JimmyBroe
Bale er med på den foreløbige liste.

www.realmadrid.com/noticias/2015/04/los-...entro-frente-al-rayo

Så er han vel ikke helt smadret? Jeg er klar over han kan sorteres fra osv. Men hvis han var skadet ville de vel udelukke ham? Måske de endnu ikke har fået svar på om han har brækket noget?

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

7 år 9 måneder siden #6 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Bale måske ude i længere tid
Nu ved jeg godt, at man aldrig skal ønske en spiller skadet og bla bla bla. Jeg har dog aldrig været mere glad for en skade (eller mindre ked af det for en skade). Jeg håber selvfølgelig er det bliver en næsten smertefri af slagsen og at Bale, ligeså snart han bliver klar igen, kan spille på topniveau.

Men når Ancelotti laver noget så idiotisk (!!), som at frede tre spillere ud af elleve og sige at de er urørlige, jamen så er der ikke en anden udvej end at Bale bliver skadet, hvis man vil se sin favorit startopstiling.

Som sagt, jeg håber det bliver den mest smertefrie skade for Bale og at det bliver som en lille pause for ham.

Alt i mens, så glæder jeg mig til at se Isco, Kroos, Modric og James inde på samme tid.. Vanvittigt..
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, SR4, andreashn, Rasmus75

7 år 9 måneder siden #7 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Bale måske ude i længere tid

Kroos skrev: Nu ved jeg godt, at man aldrig skal ønske en spiller skadet og bla bla bla. Jeg har dog aldrig været mere glad for en skade (eller mindre ked af det for en skade). Jeg håber selvfølgelig er det bliver en næsten smertefri af slagsen og at Bale, ligeså snart han bliver klar igen, kan spille på topniveau.

Men når Ancelotti laver noget så idiotisk (!!), som at frede tre spillere ud af elleve og sige at de er urørlige, jamen så er der ikke en anden udvej end at Bale bliver skadet, hvis man vil se sin favorit startopstiling.

Som sagt, jeg håber det bliver det mest smertefrie skade for Bale og at det bliver som en lille pause for ham.

Alt i mens, så glæder jeg mig til at se Isco, Kroos, Modric og James inde på samme tid.. Vanvittigt..

Enig ingen spillere burde være freddet i en klub som Real.

Leveret af Kunena Forum
Annonce