Navas får chancen mod Eibar

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
11 år 3 måneder siden #1 af realmadsen

Carlo Ancelotti meldte klart ud på tirsdagens pressemøde i forbindelse med optakten til udekampen i den madrilenske forstad Vallecas mod Rayo Vallecano: "Casillas spiller mod Rayo og Navas spiller på lørdag mod Eibar".

Op til kampen mod Rayo havde der ellers i madrilensk sportspresse været spekuleret i, om costaricaneren ville være at finde mellem stængerne i onsdagens kamp. Navas stod nemlig den omvendte kamp mod Rayo på Bernabeu tilbage i november, der endte 5-1.

Det bliver dog ikke tilfældet og Keylor Navas må i stedet vente til på lørdag med at indtræde i startopstillingen. Det bliver i øvrigt hans blot ottende optræden i Real Madrid trøjen. De otte kampe fordeler sig på tre kampe i La Liga, to i Champions League og to i Copa del Rey.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af JimmyBroe
Jeg ved ikke hvad Navas blev lovet Inden han skiftede til os i sommers. Jeg kan ikke forestille mig at han har sagt ja til at være andenmålmand hele sæson for at sæsonen efter blive andenmålmand for en ny og yngre førstemålmand. Jeg tror han skifter til sommer hvis ikke han får flere kampe end det har været tilfældet. Navas bør have større ambitioner end dette.

Jeg er her stadig XOXO

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Navas får chancen mod Eibar
Navas bør helt sikkert skifte væk set fra hans synspunkt. Han kan ikke være tilfreds med hans rolle i Real Madrid. Det er helt sikkert ikke det han er blevet lovet før han skrev under. Desværre er han fanget i et politisk spil omhandlende Casillas. Casillas står ikke prangende på mål længere og kunne godt unde Navas mere spilletid!

11 år 3 måneder siden #4 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Navas får chancen mod Eibar
Tror slet ikke han er blevet lovet noget som helst.. ellers havde han sikkert ytret sine utilfredsheder i pressen.
Iker startede sæsonen rigtig godt med især gode kampe mod Barca og til VM og reddede 2 straffespark i streg. Så han har selvf også haft sine fejl her der som en målmand i Real ikke burde have, men når man tænker over at Lopez fik lov til at være fast mand i Real, kan jeg ikke se hvorfor Iker ikke skal kunne være det indtil man finder et ordenligt alternativ.

Navas er hverken blandt de absolut bedste eller helt ung og derfor er det uforståeligt at købe ham til at starte med. De Gea er nok den eneste (mulige) målmand der er værd af skifte Iker ud med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Leveret af Kunena Forum