Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

11 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)

4.1 Casillas
3.1 Carvajal
2.2 Marcelo
2.7 Nacho
3.7 Ramos
2.8 Varane
2.5 Bale
2.2 Chicharito
2.2 Isco
3.7 James Rodríguez
2.7 Modrić
2.7 Toni Kroos
2.2 Benzema
3.4 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af JimmyBroe
Forfærdelig første halvleg hvor det ligner kampen mod Schalke mere end noget andet.

Flere spillere, spiller under niveau. Især de sidste 2/3 dele af banen gør det ringe. Bale spillede sig ikke op. Isco heller ikke. Men skifte ham ind istedet for Benz var da en joke.

Nå, men positivt at få James på måltavlen. Og Carvajal, hold da op et super løb altså:)

3 point, sådan.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #3 af JimmyBroe
Hvorfor kan vi ikke stemme på Casillas, den bedste idag imo:)

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #4 af Macon
Vi spillede en ret skidt kamp, men vi fik 3 point.

Forstår ikke ancelotti's udskiftninger eller mangel på dem, tydeligt at han også synes vores bænk er dårlig, han kunne vel godt havde skiftet modric ud ved 2-0 scoringen.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #5 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano
Carvajal mangler også på listen. Men det kan være lige vidt. Han er en forsvarsspiller, som ikke kan forsvare, så han får ikke en god karakter af mig.
Dog fint oplæg til det første mål!

11 år 3 måneder siden #6 af JimmyBroe
@Sebastian Heide

Du har simpelthen haft fuldt fokus på Nacho og Mexi'boy og kun de to:P

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #7 af Gamborg8
Kan heller ikke...

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #8 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

Macon skrev: Vi spillede en ret skidt kamp, men vi fik 3 point.

Forstår ikke ancelotti's udskiftninger eller mangel på dem, tydeligt at han også synes vores bænk er dårlig, han kunne vel godt havde skiftet modric ud ved 2-0 scoringen.

Jeg er så åndssvagt træt af at se på Ancelottis udskiftningsfilosofi. Det irriterer mig grænseløst, at han ved der venter et hårdt program forude og selv har varslet rotationer, at han så alligevel ikke foretager sig en skid ude på den sidelinje andet end at tygge tyggegummi. Selvfølgelig kunne han lige så godt have skiftet ved 2-0 scoringen og sparet nogle kræfter hos et par spillere i stedet for at latterliggøre to andre spillere ved at skifte dem ind i overtiden, hvor de dårligt når at røre bolden før kampen er fløjtet af. Han kan lige så godt lade være med at bruge sine udskiftninger i den situation så.

Jeg er i hvert fald overhovedet ikke enig i den fremgangsmåde og alene derfor så vil jeg glæde mig til Ancelotti er fortid i Real Madrid til sommer :-)

11 år 3 måneder siden #9 af SR4
Hvilke spillere har så karantæne næste kamp så hvilke er stadig i karantænefare?

Og god kamp af Iker, der virkelig var kampafgørende. Ærgerligt vi ikke kommer til at høre så meget om det fordi han ikke hedder Neruer eller De Gea.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 3 måneder siden #10 af JimmyBroe
Ja, selv Madridista.dk gør sit for at holde den positive omtale nede, ved ikke at muligøre det, at give ham en karakter:P

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #11 af MadridistaPorVida
(Ramos 4) Stabil forsvar (Cr7 4) Kongen (marcelo 3) Han spillede da fint forsvars mæssigt, ikke sin bedste dag dog.. og (Isco 1) - han skabte jo nærmest ingen chancer.. Men madridistas i er for hårde mod vores spillere, Rayo er altså et godt hold og spiller rigtig godt for tiden.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved MadridistaPorVida.

11 år 3 måneder siden #12 af Fondo_Sur

Macon skrev: Vi spillede en ret skidt kamp, men vi fik 3 point.

Sikke noget...

Vi spiller mod et stærkt Rayo Vallecano, som rammer en rigtig god dag - hvad havde du forventet?. På grænsen til det tåbelige at kritisere holdets præstation i aften, når de formår at hive en 2-0 sejr hjem. For nogle år siden havde vi tabt denne kamp 1-3 eller lignende, men det gjorde vi ikke, da vi sidenhen har fået et meget kompetent hold og træner. Modric skulle dog have blevet skiftet ud, men vi ved intet om hvad der foregår mellem spiller og træner i forhold til skader eller skavanker.

Leveret af Kunena Forum