Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano

11 år 3 måneder siden #13 af Macon

Fondo_Sur skrev:

Macon skrev: Vi spillede en ret skidt kamp, men vi fik 3 point.

Forstår ikke ancelotti's udskiftninger eller mangel på dem, tydeligt at han også synes vores bænk er dårlig, han kunne vel godt havde skiftet modric ud ved 2-0 scoringen.

Sikke noget...

Vi spiller mod et stærkt Rayo Vallecano, som rammer en rigtig god dag - hvad havde du forventet?. På grænsen til det tåbelige at kritisere holdets præstation i aften, når de formår at hive en 2-0 sejr hjem. For nogle år siden havde vi tabt denne kamp 1-3 eller lignende, men det gjorde vi ikke, da vi sidenhen har fået et meget kompetent hold og træner. Modric skulle dog have blevet skiftet ud, men vi ved intet om hvad der foregår mellem spiller og træner i forhold til skader eller skavanker.

På grænsen til det tåbelige at kritisere holdets præstation i aften, når de formår at hive en 2-0 sejr hjem

hvor er det jeg kritisere holdet? eneste jeg skriver er som alle har set at vi spiller en skidt kamp men vinder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af JimmyBroe
Blot til jeres (Madridista.dk) orientering.

Så må jeg lige gøre opmærksom på, at karaktergennemsnittet på ingen som helst måde passer. Ihvertfald ikke på Bale og Isco. Nu kiggede jeg lige de forskellige brugeres karakterer igennem. Det ser helt skævt ud og stemmer slet ikke overens med gennemsnittet, desuden kan jeg stadig ikke stemme på Carvajal.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #15 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Bedømmelse af truppen mod Rayo Vallecano
Personligt, var jeg irriteret over kampen, især 1.halvleg, og sad med følelsen at Rayo snart ville score. Rayo spillede godt, og vi havde det rigtig svært.
Heldigvis stod Casillas en god kamp og det skal han have ros for. og ja forsvaret havde godt nok en travl aften.

Modric og Kroos havde godt nok mange boldtab og fejlaflevering, kan ikke huske, hvornår de sidst har haft det på samme tid. Men det fungerede hvertfald ikke. Men generelt havde Real Madrid mange boldtab og fejlafleveringer. Det gik dog bedre I de sidste 20 min. af kampen.

De positive ting, som jeg personligt synes var først og fremmest 3 point. Derefter at Ronaldo laver et mål og en assist.

Men dommeren var godt nok glad for at give ostemadder i går. Personligt synes jeg at James og Ronaldos gule kort var hårdt dømt.
Hvad synes I om situationen med Ronaldo "glider/falder" i feltet?

Karantæner til Kroos, James og Ronaldo mod Eibar? tager jeg fejl? Nu bliver det spændende at se startopstillingen mod Eibar.

Men overordnet set fik vi 3 point og skal fokusere på næste kamp.
Hala Madrid!

11 år 3 måneder siden #16 af Administrationen

JimmyBroe skrev: Det ser helt skævt ud og stemmer slet ikke overens med gennemsnittet, desuden kan jeg stadig ikke stemme på Carvajal.

Der arbejdes på sagen, men det kommer ikke til at virke korrekt før i løbet af i morgen 10/4...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #17 af Roesen7
Missede jeg, at Modric blev skadet? Synes jeg har set flere nævne, at det lignede han fik en fiber?
Ville være katastrofalt i forhold til Atletico kampene :-(

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

11 år 3 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Roesen7 skrev: Missede jeg, at Modric blev skadet? Synes jeg har set flere nævne, at det lignede han fik en fiber?
Ville være katastrofalt i forhold til Atletico kampene :-(

Ancelotti var hurtigt ude og nedtone skadens omfang. Det er vist ikke alvorligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 3 måneder siden #19 af nono
Det mest bekymrende ved kampen igår er at det igen lykkedes Varane at spille håbløs kamp. Det er ved at være beskæmmende lang tid siden, at han har lignet en spiller som kan kalde sig blandt verdens bedste forsvarsspillere eller et talent som vil blive det de næste 10-12 år.

Jeg skal ikke kunne sige om det er manglende motivation af stadig at spille anden-violin bag Ramos og Pepe eller om udviklingen bare er gået lidt i stå - evt. i mangel af Zidane som tutor. Uanset hvad er Varane næstefter de mange skader en af mine syndebukker for vores mange pointtab i 2015.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved nono.

11 år 3 måneder siden #20 af raul7=kongen

nono skrev: Det mest bekymrende ved kampen igår er at det igen lykkedes Varane at spille håbløs kamp. Det er ved at være beskæmmende lang tid siden, at han har lignet en spiller som kan kalde sig blandt verdens bedste forsvarsspillere eller et talent som vil blive det de næste 10-12 år.

Jeg skal ikke kunne sige om det er manglende motivation af stadig at spille anden-violin bag Ramos og Pepe eller om udviklingen bare er gået lidt i stå - evt. i mangel af Zidane som tutor. Uanset hvad er Varane næstefter de mange skader en af mine syndebukker for vores mange pointtab i 2015.

Interessant - og jeg er langt hen af vejen ganske enig.

Lad os sammenligne dem lidt, med udgangspunkt i Whoscored - alle turneringer.

Varane har spillet 29 kampe i denne sæson - 10 som indskifter, hvilket giver 19 starter og 2151 minutter i alt.
Pepe har spillet 23 kampe i denne sæson - 0 som indskifter, hvilket giver 23 starter og 2053 minutter i alt.
Ramos har spillet 26 kampe i denne sæson - 0 som indskifter, hvilket giver 26 starter og 2166 minutter i alt.

Med andre ord. Jeg synes argumentet med manglende spilletid, tredje violin og hvad man ellers begrunder Varanes manglende niveau/udvikling med, er decideret håbløst.

I CL og La Liga er deres gennemsnitlige vurdering følgende hos Whoscored.
Varane er vurderet til 7,2 i snit(dog 7,44 i starterne).
Pepe 7,37.
Ramos 7,38.

I kampe, hvor de har spillet mere end 60 min i denne sæson(Liga + CL) har holdet klaret sig som følger:
Varane 20 sejre, 1 uafgjorte, 5 nederlag - 11 cleansheets.
Pepe 18 sejre, 3 uafgjorte, 5 nederlag - 12 cleansheets.
Ramos 21 sejre, 2 uafgjorte, 6 nederlag - 11 cleansheets.

Statistisk set må jeg trække min påstand en smule tilbage. Det er utroligt jævnbyrdige tal, hvilket selvfølgelig også skyldes at de 8 andre spillere har stor betydning for det. Man kunne se på variansen af store kampe, men umiddelbart er det nogenlunde det samme.

Generelt set har Varane statistisk set gang i en glimrende sæson, hvor han er et bedre bud end sine to konkurrenter - omend det er minimalt. Det er tilmed værd at notere sig, at franskmanden kun har fået ét gult kort i sæsonen, hvorimod Ramos har 16 og Pepe tre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, M_linding, Kassow-Rossing, JimmyBroe, Jaken, Bakar, Kaká8, andreashn og 2 flere

11 år 3 måneder siden #21 af nono
Tak for et fremragende indlæg raul=7 og tak for at kvalificere mit følelsesladet indlæg med et intelligent og objektivt svar.

Måske svaret skal findes i, at Varane blot har et lavere bundniveau end de øvrige to når han så endelig spiller en dårlig kamp. Jeg har blot noteret mig at Real Madrid har smidt point i kampe hvor Ramos el. Pepe har været ude og at Varane ved flere lejligheder har set kluntet ud og været ude af position.

Jeg vil holde ekstra nøje med ham de følgende kampe :-)

11 år 3 måneder siden #22 af SR4
www.mirror.co.uk/sport/row-zed/cristiano...atest-nutmeg-5483676

Havde Messi hevet sådan en her frem, havde vi skulle høre om det de næste 10 sæsoner :) MAGISK

11 år 3 måneder siden #23 af M_linding

SR4 skrev: www.mirror.co.uk/sport/row-zed/cristiano...atest-nutmeg-5483676

Havde Messi hevet sådan en her frem, havde vi skulle høre om det de næste 10 sæsoner :) MAGISK

Det kan godt være...

Men lagde du til gengæld mærke til, hvor sur svinet blev, da James scorede i stedet for at aflevere bolden?!?!

;-)

11 år 3 måneder siden #24 af SR4

M_linding skrev:

SR4 skrev: www.mirror.co.uk/sport/row-zed/cristiano...atest-nutmeg-5483676

Det kan godt være...

Men lagde du til gengæld mærke til, hvor sur svinet blev, da James scorede i stedet for at aflevere bolden?!?!

;-)

Ja lagde du også mærke til det? Han løftede knytnæven og på portugisisk skulle det i følge medierne være det samme som at sige "Puta James" ;)

Leveret af Kunena Forum