Cristiano Ronaldo med mod Eibar

11 år 3 måneder siden #13 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Cristiano Ronaldo med mod Eibar

Dybro skrev: Min pointe er, at han kamp efter kamp har bevist sit værd i forhold til en startopstilling. Heldigvis er Ancelotti helt enig i den konstatering.

Din pointe er ret subjektiv - og i mine øjne forkert. Derudover er Ancelotti jo ikke enig, siden han ikke startede med Isco mod Rayo. Men lad os se mod Atletico, der får vi - hvis alle er skadesfri - Ancelottis foretrukne.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af Real HWL

Sahinovic skrev: Breaking News: Ronaldo scorede på et frispark, nu skal vi kun vente yderligere 60+ forsøg før han gør det igen.

Jubler du egentlig når Ronaldo score, eller sidder du bare og er tøsefornærmet?

• Dybro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #15 af Dybro
Besvaret af Dybro på emne Cristiano Ronaldo med mod Eibar

Pelle skrev:

Dybro skrev: Min pointe er, at han kamp efter kamp har bevist sit værd i forhold til en startopstilling. Heldigvis er Ancelotti helt enig i den konstatering.

Din pointe er ret subjektiv - og i mine øjne forkert. Derudover er Ancelotti jo ikke enig, siden han ikke startede med Isco mod Rayo. Men lad os se mod Atletico, der får vi - hvis alle er skadesfri - Ancelottis foretrukne.

Nå okay, jeg er subjektiv (det er man vel, når man udtaler sin mening om en spiller) men det er du så åbenbart ikke. Jeg mener faktisk dit forsøg på at ligestille Isco med Chicharito i forrige indlæg, i den grad er usagligt og lige så usagligt er det, at gøre startopstillingen i sidste kamp til "dit argument". Fakta er, at Isco er den - efter Kroos - der er benyttet mest over hele sæsonen og det er sådan jeg ser på Ancelottis syn, ligesom jeg hæfter mig ved hans udtalelser netop i forbindelse med valget mellem James og Isco. Han understreger det netop ikke er et valg mellem de to spillere, hvilket jeg er ret enig med ham i.

Men det er svært med smag og behag. Nogen er til moren og andre til datteren og mit indlæg var egentlig blot en tilkendegivelse af hvor meget jeg værdsætter den ene, når nu det har været et omdrejningspunkt i en mere eller mindre usaglig debat i andre tråde - og ja det var igen subjektivt men kan det næsten være andet i nærværende kontekst?
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Dybro.

11 år 3 måneder siden #16 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Cristiano Ronaldo med mod Eibar

Dybro skrev:

Pelle skrev:

Nå okay, jeg er subjektiv (det er man vel, når man udtaler sin mening om en spiller) men det er du så åbenbart ikke. Jeg mener faktisk dit forsøg på at ligestille Isco med Chicharito i forrige indlæg, i den grad er usagligt og lige så usagligt er det, at gøre startopstillingen i sidste kamp til "dit argument". Fakta er, at Isco er den - efter Kroos - der er benyttet mest over hele sæsonen og det er sådan jeg ser på Ancelottis syn, ligesom jeg hæfter mig ved hans udtalelser netop i forbindelse med valget mellem James og Isco. Han understreger det netop ikke er et valg mellem de to spillere, hvilket jeg er ret enig med ham i.

Men det er svært med smag og behag. Nogen er til moren og andre til datteren og mit indlæg var egentlig blot en tilkendegivelse af hvor meget jeg værdsætter den ene, når nu det har været et omdrejningspunkt i en mere eller mindre usaglig debat i andre tråde.

Sidestiller Isco og Chicharito? Fordi jeg skriver, at de begge har spillet en god kamp. Du er en mærkelig eksistens.

Og til dit argument om, at Isco er den - sammen med Kroos - der er blevet benyttet mest i sæsonen. Du er indforstået med, at vi har været ramt af skader til vitale spillere i både 2, 3 og 4 måneder?

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #17 af Siempre Madrid

Jeg er også glad for Isco, men lad os nu se hvor enig Ancelotti er med dig på tirsdag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #18 af Storken
Besvaret af Storken på emne Cristiano Ronaldo med mod Eibar
I skal passe på med at få et for tæt bånd til Isco. Det gør det så meget værre, når han skifter til Barca ;-)

Jeg kan allerede se det for mig:
"Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så meget".

Tillykke med sejren forresten.

11 år 3 måneder siden #19 af Elkrimi
Mon ikke Isco var blevet udskiftet hvis han skulle starte inde tirsdag.

11 år 3 måneder siden #20 af Real HWL

Storken skrev: I skal passe på med at få et for tæt bånd til Isco. Det gør det så meget værre, når han skifter til Barca ;-)

Jeg kan allerede se det for mig:
"Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så meget".

Tillykke med sejren forresten.

Så bliver det en byttehandel med Neymar

• Dybro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #21 af Dybro

Pelle skrev:

Dybro skrev:

Pelle skrev:

Men det er svært med smag og behag. Nogen er til moren og andre til datteren og mit indlæg var egentlig blot en tilkendegivelse af hvor meget jeg værdsætter den ene, når nu det har været et omdrejningspunkt i en mere eller mindre usaglig debat i andre tråde.

Sidestiller Isco og Chicharito? Fordi jeg skriver, at de begge har spillet en god kamp. Du er en mærkelig eksistens.

Og til dit argument om, at Isco er den - sammen med Kroos - der er blevet benyttet mest i sæsonen. Du er indforstået med, at vi har været ramt af skader til vitale spillere i både 2, 3 og 4 måneder?

Når man kalder andre for noget nedsættende, har man pr. definition tabt "debatten" - hvis man ellers kan tale om at vinde eller tabe en debat, når temaet er så subjektivt, som hvordan man synes om en bestemt spiller. Og ja, Isco fik vel i grunden chancen for at spille pga. skader men han i den grad grebet den chance og vist sit formidable talent. Så voldsomt, at han gør de faste pladser usikre for nogle af verdens bedste spillere. Se det er i sig selv verdensklasse.

Du må hjertens gerne have din mening men lad nu vær med at hæve dig op på en pedestal. Det er langt over målet, hvis nu vi skal blive i det billedelige.......
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Dybro.

• Dybro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #22 af Dybro

Siempre Madrid skrev:

Jeg er også glad for Isco, men lad os nu se hvor enig Ancelotti er med dig på tirsdag.

Ja det bliver spændende med startopstillingen på tirsdag. Ikke at min mening på nogen måde ændre sig, hvis Ancelotti fravælger Isco til den kamp.

11 år 3 måneder siden #23 af Sahinovic

Real HWL skrev:

Sahinovic skrev: Breaking News: Ronaldo scorede på et frispark, nu skal vi kun vente yderligere 60+ forsøg før han gør det igen.

Det burde der egentligt ikke være noget i vejen med ifølge flere brugere her inde på forummet, det er jo det samme Ronaldo gør i kampene, det kaldes vindementalitet, eller noget.

Florentino Pérez

11 år 3 måneder siden #24 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev:

Det burde der egentligt ikke være noget i vejen med ifølge flere brugere her inde på forummet, det er jo det samme Ronaldo gør i kampene, det kaldes vindementalitet, eller noget.

Så har i jo noget tilfælles...
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

Leveret af Kunena Forum