Ancelotti til sine spillere: Glem de 6 kampe
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Seks kampe mod Atlético Madrid i denne sæson. Seks kampe uden sejr. Helt uvirkeligt for en klub af Real Madrids kaliber.
Det er ikke desto mindre det faktum, som Real Madrids spillere går på banen med i aften, når første CL-kvartfinale afvikles mod naboerne fra Manzanares-floden.
Men træner Carlo Ancelotti har under de seneste dages taktik-møder gjort et stort nummer ud af, at Real Madrid-spillerne skal glemme de seks kampe og udelukkende forholde sig til aftenens opgør uden at gå på banen med lysten til hævn som det foretrukne, da det ifølge italieneren vil være første skridt på vejen mod en ny skuffelse mod Los rojiblancos.
Ifølge spanske presseforlydender har han indprentet følgende i sine spillere:
- Glem de seks kampe. Man kan ikke tænke på det hændte i det seneste år. Man er nødt til at bruge hovedet hele tiden. Man skal ikke lade sig rive med, men spille fodbold.
Carlo Ancelotti ønsker med andre ord, at Real Madrid går på banen og har fokus på egne kvaliteter, frem for at lade sig provokere og rive med af Atlético Madrids kontante spil.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De kan lade sig provokere, og tabe i en uskøn affære. Eller de kan komme først ind i duellerne, spille deres eget spil, og slå Atletico grundet den klasseforskel der i teorien er.
Jeg er optimistisk og glæder mig helt vildt! Men for satan hvor bliver jeg sur, hvis spillerne igen "hopper på" Atleticos primitive provo-taktik...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen