Carvajal tiltales ikke

11 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Dette er ikke Dani Carvajal - men derimod Arbeloa-  der, efter Carvajal ikke får karantæne, må se frem til en bænkevarmerplads i næste uges returopgør.

Noget overraskende slipper Real Madrids Daniel Carvajal for videre undersøgelse fra UEFA efter sit Abdul Jabbar-inspirede hook på Mario Mandzukic i tirsdagen Champions League-duel.

Det melder UEFA i dag, hvor man i samme ombæring vælger at rejse en sag mod Atlético Madrid for et par uopfyldte sikkerhedsbestemmelser.

Det var ellers ventet, at Real Madrid-backen ville få en karantæne af de længere ovenpå sit slag i maven på Mario Mandzukic i nullerten tidligere på ugen - men sådan gik det altså ikke.

Carvajal da var også allerede blevet renset for den mest usympatiske og neandertaler-agtige af alle - bevidst at bide en modstander - da Mandzukic i går slog fast: "Jeg blev ikke bidt af Carvajal".

Dermed kan Carvajal formentlig se frem til en startplads i returopgøret, hovr Real Madrid dog er svækket på den modsatte back, da Marcelo er ramt af karantæne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Carvajal tiltales ikke
Det er godt nok overraskende!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 3 måneder siden #3 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Carvajal tiltales ikke
Og decideret tåbeligt! Han skal selvfølgelig straffes for sit slag ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bakar

11 år 3 måneder siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Carvajal tiltales ikke
Fedt!

Florentino Pérez

11 år 3 måneder siden #5 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Carvajal tiltales ikke
Dejligt.. hvis UEFA skulle gribe ind hvergang i sådanne ophedet situationer, havde Atletico ikke spillere nok til at stille op.

11 år 3 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Carvajal tiltales ikke
Folk er seriøst helt væk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Carvajal tiltales ikke

Dios skrev: Folk er seriøst helt væk!

Uddyb gerne ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 3 måneder siden #8 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Carvajal tiltales ikke
Jeg har det lidt ambivalent med det her.

Jeg mener ligesom DarioG, Dios og flere andre, at Carvajal (selvfølgelig?) skal straffes for sine gerninger. Det er simpelthen så forkasteligt og uacceptabelt at slå en anden spiller. Okay, vi leger han ikke har bidt eller prøvet på det. Men han bør/burde stadig få en straf af både forbund og klub.

På den anden side og hvis jeg kun kigger på Real Madrid, sådan resultat-orienteret, så er det da fantastisk, at højrebacken slipper for alt tiltale. Det kan betyde videre avancement, at vi har ham på holdkortet. Derfor er det også så torske dumt af ham at gøre det i første omgang.

Så der er den følelsesladet romantiker på den ene side og den kyniske resultat-orienteret på den anden. De kæmper en indædt kamp.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 3 måneder siden #9 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Carvajal tiltales ikke

JimmyBroe skrev: Jeg har det lidt ambivalent med det her.

Jeg mener ligesom DarioG, Dios og flere andre, at Carvajal (selvfølgelig?) skal straffes for sine gerninger. Det er simpelthen så forkasteligt og uacceptabelt at slå en anden spiller. Okay, vi leger han ikke har bidt eller prøvet på det. Men han bør/burde stadig få en straf af både forbund og klub.

På den anden side og hvis jeg kun kigger på Real Madrid, sådan resultat-orienteret, så er det da fantastisk, at højrebacken slipper for alt tiltale. Det kan betyde videre avancement, at vi har ham på holdkortet. Derfor er det også så torske dumt af ham at gøre det i første omgang.

Så der er den følelsesladet romantiker på den ene side og den kyniske resultat-orienteret på den anden. De kæmper en indædt kamp.

Tænker bare så kunne man have grebet ind mange andre gange, eks. Zlatans fejlagtige røde kort.

Leveret af Kunena Forum