Benzema også ude af El Derbi
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti fortalte før weekendens kamp mod Málaga, at Karim Benzema ville blive klar til El Derbi mod Atlético Madrid på onsdag, men italieneren har gjort regning uden vært.
Weekenden har nemlig gjort det klart, at Benzemas skade er værre end først antaget og der skal nu et mirakel til at få ham klar til CL-kvartfinalen, hvor Real Madrid i forvejen må undvære de skadede Bale og Modric, mens Marcelo afsoner karantæne.
Karim Benzema har i denne sæson scoret 22 mål, heraf 6 i Champions League.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der skal vist smides nogle lapper på at Atl. Madrid kvalificerer sig til odds 2.25.
- Johnson
- Gæst
-
Carvajal Pepe Ramos Nacho
Jese Isco Kroos james
Chicharito Ronaldo
Så er det bare at blæse til angreb. Der er ingen grund til at spille taktisk klogt. Vi skal bare ud over stepperne. Tre boldsikre spillere og tre spillere med fart.
Johnson skrev: Casillas
Jese Isco Kroos james
Chicharito Ronaldo
Så er det bare at blæse til angreb. Der er ingen grund til at spille taktisk klogt. Vi skal bare ud over stepperne. Tre boldsikre spillere og tre spillere med fart.
Hvem er de tre? Ronaldo, Jese og Chicha?
Helt forfærdeligt handicappet hold vi må stille med efterhånden. Jeg tror sgu det bliver svært, men det man kan håbe, er at de nye drenge i klassen kommer med stor sult.
- Storken
- Gæst
-
El Rojo skrev:
Johnson skrev: Casillas
Jese Isco Kroos james
Chicharito Ronaldo
Hvem er de tre? Ronaldo, Jese og Chicha?
Helt forfærdeligt handicappet hold vi må stille med efterhånden. Jeg tror sgu det bliver svært, men det man kan håbe, er at de nye drenge i klassen kommer med stor sult.
Jeg tror det var Morten Bruun der engang sagde, at der er en grund til at reserverne ikke spiller til daglig. De vil muligvis være sultne og motiverede, når de endelig får chancen, men det er enhver fodboldspiller i en Champions League kvartfinale mod byrivalerne.
- FigoJensen
- Gæst
-
Værre er det dog med Modric, som bliver et problem at mangle. Jeg tror dog næppe at en startopstilling kommer til at omfatte en Jesé. Det håber jeg i hvert fald ikke, grundet hans lave niveau efter sin skade. Det bliver nok snarere med Illara eller Khedira og så James på kanten i stedet for Bale.