Optakt: Mesterskaber vindes på Balaídos
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid skal i aften forsøge at fortsætte de gode takter fra onsdagens sejr over Atlético Madrid, når holdet gæster Balaídos til opgøret mod Celta.
Her er kravet ubetinget sejr, hvis chancen for at vinde det spanske mesterskab skal holdes i hævd og her skal man nok ikke læne sig op ad Ancelottis statistik i Vigo, for den italienske træner har aldrig vundet - endsige set sit hold score - på Balaídos, selv om han har været der med tre forskellige klubber. Først med Juventus, som tabte med 4-0. Dernæst med Milan, som fik 0-0 og sidste sæson tabte Real Madrid 2-0.
Næh, så er det meget mere trygt at læne sig op ad Cristiano Ronaldo, som ikke har prøvet at gå fra banen uden at have scoret mod Celta, mere præcist er det blevet til 12 mål i 6 kampe. Og det bliver med et skud C-vitaminer i form af Cristiano og Chicharito, som skal holde solen skinnende over et Real Madrid-hold, der inden aftenens kamp er 5 points efter Barcelona og med et nederlag sandsynligvis må se mesterskabs-chancen være røget i svinget.
Celta-spillerne vil sikkert gerne hjælpe deres tidligere træner på vej mod en titel og hjemmeholdet er da også så godt kørende i øjeblikket, at en sejr sagtens kan være inden for rækkevidde, hvis ikke Real Madrid har fået armene ned fra i onsdags og igen iført sig arbejdstøjet. I front bør man tage sig i agt for det målfarlige firkløver Nolito, Orellana, Santi Mina og fyrtårnet Larrivey og træner Berizzo har da også slået fast, at man ikke ændrer spillestil, fordi Real Madrid kommer på besøg. Det behøver man heller ikke, for man klarer sig generelt godt mod topholdene, hvor man har hentet 8 af sine 42 points.
Kampen sættes igang kl. 21.00 og kan ses på 6eren. Pérez Montero er sat til at styre begivenhedernes gang.
Real Madrids forventede hold: Casillas, Carvajal, Ramos, Pepe, Marcelo, Illarramendi, Kroos, Isco, James, Cristiano Ronaldo, Chicharito.
Celtas forventede hold: Álvarez, Mallo, Cabral, Fontás, Jonny, Fernández, Krohn-Dehli, Nolito, Orellana, Santi Mina, Larrivey.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Celta er sådan et hold, som vores spillere desværre kan komme til at undervurdere og tage lidt for let på, og er vi ikke på 100 procent i aften, så smider vi point, og dermed endegyldigt mesterskabet.
Og jeg har mine betænkeligheder - for mens Sevilla er en kamp, hvor vi ved, at vi skal være på tæerne fra start, så har vi desværre før set os levere ræderlige indsatser mod de mindre mandskaber. Lad os håbe, at i aften modarbejder vores dårlige historik med at starte elendigt i flere af opgørene.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Casillas; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; James, Kroos, Illarramendi, Isco; Cristiano y Chicharito.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
Vi tabte la liga på Nou Camp pga ingen kynisme ved chancer.
Er stor fortaler for at se Marcelo ude på bænken fremover, venstre siden har sejlet siden startfløjt. Det tilbage løb han laver imens bolden triller på vej mod mål men rammer stolpen er under al kritik.
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev: Fremragende kamp!
Er stor fortaler for at se Marcelo ude på bænken fremover, venstre siden har sejlet siden startfløjt. Det tilbage løb han laver imens bolden triller på vej mod mål men rammer stolpen er under al kritik.
Marcelo er desværre alt for ofte under al kritik. Nu har man forstærket højre back med Danilo, men man bør i den grad overveje venstrebacken også.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev: Fremragende kamp!
Marcelo er desværre alt for ofte under al kritik. Nu har man forstærket højre back med Danilo, men man bør i den grad overveje venstrebacken også.
Gaya kommer. Jeg siger det bare!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Men ja, som skrevet ovenover er det nemt og give forsvaret skylden. Det helt store problem i mine øjne er at kroos og Illaramendi er alt alt for tunge til at spille den 2 mands centrale midtbane. Det er alt for nemt og spille uden om dem, og jeg tror desværre aldrig illaramendi bliver det køb man havde håbet på. Han er en fin pasningspiller, men bidrager ikke med noget et hav af andre spillere kunne.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Det kan kun gå for langsomt med at signe den lille mexicaner alene baseret på de seneste 3-4 kampe. Fremragende!