Bedømmelse af truppen mod Almería

11 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (30 brugere)

3.0 Keylor Navas
3.7 Arbeloa
3.0 Coentrão
3.0 Nacho
2.9 Pepe
3.4 Varane
2.7 Chicharito
1.2 Illarramendi
3.4 Isco
4.1 James Rodríguez
2.9 Lucas Silva
3.0 Toni Kroos
2.2 Cristiano Ronaldo
1.7 Jesé
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af Sahinovic
Siempre,- Isco uden for bedømmelse? (Jeg lagde mærke til det da du var den første til at give bedømmelser)

Florentino Pérez

11 år 3 måneder siden #3 af real89
Dejligt med 3 point. Vi holder trods alt stadigt ved drømmen.

MEN igen, kan overhoved ikk se hvad Illara skal lave på banen, han er bare en spiller der irriterer mig grænseløst. Vil 1000 gange hellere have set Silva på banen. Han virker som en, trods sin spillestil, VIRKELIG gerne vil gør sit bedste, og han har en hel anden aura omkring ham. En lille kæmper, som kan blive til noget i Real, hvis han fik spilletid istedet for Illara, som forhåbentlig skifter til sommer(for hans eget bedste).
Og Jesè, som vi alle har set, kunne så meget. Men ikke kan det længere(I hvert fald ikk på det her hold).
Det er trods alt, Jesè der for det meste bliver skiftet ind. Om det er 2, 5, 10, 20, 30 min. Så er det trods alt HAM der får chancen. Men han har bare ikk bevist sit værd, og synes han mange gange tager de forkerte beslutninger på banen, og gør det svære for sig selv. Og det værste er, at han mange gange virker som en der ikk gider at spille. Han ved bare ikk hvornår han skal tage sine chancer den dreng. Det kunne Chicharito måske lære ham.

Vil mene han skal til en mindre klub, hvor han kan blive til noget andet end en bænkevarmer der ikk magter opgaven når han får den.

Og Isco kom med noget rigtig god energi, meget mere frisk end i de andre seneste kampe jeg har set ham spille (har set alle Reals kampe i 2015) han har virket ugidelig, men ikke i denne kamp. Det kan være det er nu her, hans formdyk går op igen.
Han har tendens til at ville drible bolden over målet, og det skal han at bare lade vær med. Nogen gange er det bare bedst at skyde, ligesom James gør, og måske er det os derfor at James bliver valgt før ham, fordi han tør at skyde, og derved faktisk laver mål. VI vinder kampe ved at score mål og ikke ved at drible os igennem hele midtbanen og angrebet uden nogen slutresultat.
Det er måske os derfor at en type som Bale bliver på banen, uanset hvor elendig han spiller, for han score altså mål, det er ikke kun hans prisskilt.

Mål er det vigtigste ingrediens i fodbold, hvis Isco ikk skal nogen steder til sommer, så mener jeg faktisk det er ham, der skal ændre lidt sin stil, så der kommer flere afslutninger fra ham, og nogen mål. Det vil gøre ham til en komplet fodboldspiller, i min optik.

11 år 3 måneder siden #4 af raul7=kongen
Isco er 23 år, har spillet 40 kampe og over 2800 minutter i denne sæson. Mon dog han mistede spillelysten, blot fordi han blev bænket i én kamp. Hvis Ancelotti spillede ham hver gang, ville folk kritisere manglende rotationer.

Det er ikke let at være Ancelotti - og det er i øvrigt heller ikke let at være Isco. Som det tidligere har været fremhævet herinde, så har Isco helt karrieren været offensiv central midtbanespiller, som har sine forcer i det kreative spil med bolden. På Real Madrids hold eksisterer denne position ikke. Det har Isco - i mine øjne - været imponerende god til at tilpasse sig, ved at hæve sin arbejdsradius, selvom det til tider svækker hans spidskompetencer, gør ham mere usynlig og mindre direkte kampafgørende. Faktisk er jeg i højere grad begyndt at nyde Iscos spil, selvom der måske er længere imellem de offensive godbidder, så er det imponerende at en spiller så tidligt i karrieren har ændret spillestil og hjulpet holdet fremfor sig selv.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, Pelle, Rasmus75

11 år 3 måneder siden #5 af raul7=kongen
Jeg tror grundlæggende vi er uenige.

Jeg ser utilfredshed over en plads på bænken som et sundhedstegn. Vi taler verdens bedste hold og spillerne på bænken skal være sultne og ville spille. De skal dog også have tilpas forståelse for deres rolle til at holde denne utilfredshed internt, som Isco ganske fint har gjort det.

Men at det kan knække Isco giver jeg intet for, i så fald er han simpelthen for svag. Han er 23 år, etableret i Real Madrid og fast mand på det spanske landshold. Vi taler jo ikke en 18-årig knægt i gang med sin første seniorsæson hos Akademisk Boldklub.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum