Ancelotti: Jeg forstår ikke, at folk pifter af Cristiano Ronaldo

11 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i går spansk presse og her kom han ind på følgende emner:

Skadede spillere:

- Bale har trænet med holdet, han har det godt og jeg tror, at han vil være til disposition til morgendagens kamp. Benzema træner for sig selv, vi må se på søndag eller mandag om han er klar til at være en del af holdet. Vi tager ingen chancer, det er ikke sæsonens sidste kamp, hvis en spiller er til disposition, så er det fordi han kan spille, måske ikke i 90 minutter, men spille uden nogen form for risiko. Hvis der er bare den mindste risiko, så tager vi ingen chancer.

Har du savnet Bale?

- Holdet har reageret godt på de skader vi har haft, både Modric, Benzema og Bale. De, som har spillet har gjort det godt. Truppen har reageret godt, når der har været skader. Bale vil hjælpe os, fordi han vil være mere frisk end de andre. Det kan være meget vigtigt på dette tidspunkt af sæsonen.

Ramos som midtbanespiller:

- Der har han gjort det godt, men der er også andre muligheder. Vi vinder ikke noget og vi taber ikke noget. Det er en spiller, som har erfaring, som hjælper holdet, hvad enten det er som central forsvarer eller som midtbanespiller. Det er svært at sammenligne Sergio Ramos med andre. Der er forsvarere med ekstraordinær defensiv kapacitet, andre med stor koncentration. Cannavaro var fantastisk, andre er habile, når den defensive linje skal styres, som Baresi, andre med en stærk personlighed.......Ramos er komplet, han har en smule af det hele, personlighed, teknisk styrke, styrer forsvaret, Cannavaro kunne være den bedste til at markere, men Sergio Ramos er mere komplet.

Sevilla:

- Sevilla har vi slået to gange i år, så vi skal lære hvad vi gjorde godt og hvad vi ikke gjorde godt. Vi skal gøre det bedst muligt, for på hjemmebane er de meget stærke og har en god stime af resultater, som kræver det bedste af Real Madrid. En stærk modstander, som har behov for at vinde, det vil kræve meget af os i den henseende. Vi har stor lyst og behov for at vinde.

Cristiano Ronaldo:

- Han har scoret alle de mål og det er fordi han har karakter, fordi han aldrig er tilfreds med det han gør og fordi han altid har lyst til at blive bedre, det er grunden til at han har scoret så mange mål i så lang tid. Jeg forstår ikke, at der er folk på Estadio Santiago Bernabéu, som pifter af ham.

Ændring i spillestil:

- Om Isco eller Illarramendi spiller betyder ikke at vi ændrer spillestilen, vi spiller for at angribe.

Planlægger du at tabe på Pizjuán?

- Det er en af tingene ved fodbold, at man kan vinde, spille uafgjort eller tabe, aldrig noget værre. Det er bedst at tro at vi kan vinde, fremfor at tro at vi kan tabe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af Sahinovic
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuh (-;

Florentino Pérez

11 år 2 måneder siden #3 af Real HWL
Tænk at pifte af en mand der har gjort så meget lækkert for den klub man elsker. Nogen mennesker er bare hjernedøde!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Doc.juego

11 år 2 måneder siden #4 af SR4

Real HWL skrev: Tænk at pifte af en mand der har gjort så meget lækkert for den klub man elsker. Nogen mennesker er bare hjernedøde!!

Det er ikke der er hjernedødt, for det ikke nogen personlig hetz mod Ronaldo. Det er mere kulturen i Real der er hjernedød. Zidane er blevet piftet af, store trænere er blevet piftet af.

Det er kulturen om at pifte af egne spillere som helhed, der er hjernedød.

11 år 2 måneder siden #5 af Sahinovic
Til tider er det berettiget.

Jeg lagde godt mærke til at de piftede af Ronaldo efter han valgte at skyde selv istedet for at spille den til Chicharito som var i løb, og ja dét er hjernedødt eftersom det gav mest mening at skyde selv i situationen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

11 år 2 måneder siden #6 af Raul7-2880
Er enig med SR4 at det er hjernedødt men desværre ret almindeligt for Real fans.
Og jeg forstår slet ikke piften af legenden Iker Casillas.
Camp Nou vil aldrig pifte af spillere som Xavi og Puyol.

11 år 2 måneder siden #7 af Jaken
Ancelotti skal også forstå at der ikke piftes af Ronaldos person, men at tilhængerne udviser frustration over dårlige beslutninger, tæmninger, afslutninger og generelt manglende vilje og arbejdsvillighed. Og det har jeg det som sådan fint med.

Naturligvis kan det da ikke altid være synderlig motiverende at blive piftet af, men lige så vel som man gerne vil påpege at spillerne er mennesker, så er tilhængerne det også. Og en fan der sidder på stadion (eller foran tv'et for den sags skyld) og er fuldstændig grebet af atmosfæren og kampens betydning, bliver selvfølgelig også oprevet over at se spildte muligheder og mangel på stolthed/vilje. Det er kun naturligt - og i særdeleshed i en af verdens største klubber, hvor forventningerne er så høje som det er tilfældet her.

Pifteri kan sagtens sende et signal og have en gavnlig effekt, men det skal bare gøres med rette. Det er i min verden fint at pifte over dårligt spil, men man skal bare også være i stand til at skildre mellem de situationer hvor holdet er lav på selvtillid og har behov for at blive støttet, og så de situationer, hvor de bare underpræsterer og ikke kæmper for den klub de repræsenterer, og vel snarere har behov for en gedigen opsang.

Jeg mener i hvert fald ikke at det er udpræget negativt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #8 af Real HWL
Haters gonna hate. Ronaldo er da lige glad. Han bliver ved med at lave mål.

ps. der bliver ikke piftet mere af Ronaldo i år.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Real HWL.

11 år 2 måneder siden #9 af SR4

Jaken skrev: Ancelotti skal også forstå at der ikke piftes af Ronaldos person, men at tilhængerne udviser frustration over dårlige beslutninger, tæmninger, afslutninger og generelt manglende vilje og arbejdsvillighed. Og det har jeg det som sådan fint med.

Naturligvis kan det da ikke altid være synderlig motiverende at blive piftet af, men lige så vel som man gerne vil påpege at spillerne er mennesker, så er tilhængerne det også. Og en fan der sidder på stadion (eller foran tv'et for den sags skyld) og er fuldstændig grebet af atmosfæren og kampens betydning, bliver selvfølgelig også oprevet over at se spildte muligheder og mangel på stolthed/vilje. Det er kun naturligt - og i særdeleshed i en af verdens største klubber, hvor forventningerne er så høje som det er tilfældet her.

Pifteri kan sagtens sende et signal og have en gavnlig effekt, men det skal bare gøres med rette. Det er i min verden fint at pifte over dårligt spil, men man skal bare også være i stand til at skildre mellem de situationer hvor holdet er lav på selvtillid og har behov for at blive støttet, og så de situationer, hvor de bare underpræsterer og ikke kæmper for den klub de repræsenterer, og vel snarere har behov for en gedigen opsang.

Vil ikke rigtig mene atmosfæren er en god undskyldning eftersom du finder samme atmosfære mange andre stadiums, men hvor der ikke bliver piftet af spillerne.
Forestiller mig godt at den piften kan gavne Ronaldo, men så han nok også den eneste.

Og i det hele taget ikke værdigt med en så historisk klub med så store legender at pifte af dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Pelle

11 år 2 måneder siden #10 af Pelle

SR4 skrev:

Jaken skrev: Ancelotti skal også forstå at der ikke piftes af Ronaldos person, men at tilhængerne udviser frustration over dårlige beslutninger, tæmninger, afslutninger og generelt manglende vilje og arbejdsvillighed. Og det har jeg det som sådan fint med.

Vil ikke rigtig mene atmosfæren er en god undskyldning eftersom du finder samme atmosfære mange andre stadiums, men hvor der ikke bliver piftet af spillerne.
Forestiller mig godt at den piften kan gavne Ronaldo, men så han nok også den eneste.

Og i det hele taget ikke værdigt med en så historisk klub med så store legender at pifte af dem.

Det er det da heller ikke, det er fuldstændig idiotisk at mene, at det kan være godt at pifte af holdet. Skal man hive dem op, fordi de er nede, så findes der mange andre måder at gøre det på.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum