Bedømmelse af truppen mod Sevilla

11 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (50 brugere)

4.2 Casillas
2.9 Arbeloa
2.3 Carvajal
1.3 Marcelo
3.5 Pepe
2.6 Ramos
3.3 Varane
3.6 Bale
2.8 Chicharito
2.3 Illarramendi
3.0 Isco
3.0 James Rodríguez
3.0 Toni Kroos
4.8 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Man har en noget alternativ tilgang til fodbold, hvis man giver Marcelo over 1? Satte han overhovedet et ben rigtigt i dag?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

11 år 2 måneder siden #3 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev: Man har en noget alternativ tilgang til fodbold, hvis man giver Marcelo over 1? Satte han overhovedet et ben rigtigt i dag?

Det korte svar: "Nej"

Det lange svar: "Neeeej?"

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Kassow-Rossing

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #4 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Sevilla
Carvajal var ligeså dårlig som Marcelo idag

11 år 2 måneder siden #5 af Sahinovic
Vores to backer kunne let have kostet os sejren idag, der må sgu strammes op når det gælder.

Florentino Pérez

11 år 2 måneder siden #6 af raul7=kongen

Johnson skrev: Carvajal var ligeså dårlig som Marcelo idag

Carvajal var ringe, men han stod ikke to meter bag backkæden i første halvleg, var ikke involveret i begge Sevilla-mål og forærede ikke en kæmpe-chance væk i slutningen af kampen.

Det er på ingen måder et forsvar af Carvajals indsats, men at kalde den ligeså ringe som Marcelos, det er simpelthen at overvurdere brasilianerens indsats i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Macon

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #7 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Sevilla
Marcelo kan ikke finde ud at placere sig, men Carvajal taber alle nærkampe for tiden. Vi bliver kørt over at Juve med de to på banen

11 år 2 måneder siden #8 af real89
Rigtig god kamp..mega vigtig sejr.

Godt vi holdt ved.
Men forstår simpelthen ikk hvorfor Marcelo ikk bliver pillet ud tidligere.
Faktisk havde jeg hellere set Contrao spille istedet. Når nu Marcelo har haft en ret dårlig stime de seneste par kampe, så burde det være Contrao der tager over. Har altid ment Contrao var en bedre venstreback , fordi han er en hel del bedre defensiv, og det er i min optik Altid første prioritet, når man er forsvarspiller. Det der har været sørgeligt med Contrao, er alle de skader han har haft, som har holdt ham ude længe. Kan da bare huske sidste år, hvor han var forrygende, og hvor jeg fortræk ham istedet for Marcelo. Og han er heller ikk så ringe til at komme frem, og være med i spillet.

Er det bare mig, eller har Carvajal en del gange tendens til at lave åndsvage frispark, han får jo nærmest gult kort i alle kampe, pga. Dårligt forsvarspil, irritations moment. Det irriterer mig grænseløst, kan ikk se meningen ved det, for en del gange er det på farlige steder, hvor det hele virker så unødvendigt.. Han var bedre sidste år, synes han sjusker for meget nogen gange.

Og igen må man sku tage hatten af for den mand (CR) han er jo helt forrygende. 42 Liga mål, ja tak.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved real89.

11 år 2 måneder siden #9 af Steen

Siempre Madrid skrev: Man har en noget alternativ tilgang til fodbold, hvis man giver Marcelo over 1? Satte han overhovedet et ben rigtigt i dag?

Det samme kan man sige om Carvajal, som nok engang blev ydmyget ude på den højre side... Heldigvis har man sikret sig Danilo.
Noget værre ser det ud ift. vores venstreback. Jeg regnede med, at man ville hente Gaya, men han ser desværre ud til at forlænge med Valencia... Hvilke VBs er der så tilbage, der kan udfordre Marcelo? Nok kun Alaba, men jeg kan slet ikke forestille mig, at Bayern vil gå med til, at sælge ham. Mon det ender med, at man beholder Coentrao?

Et par lækre basser af Ronaldo, der forhåbentligt har fået selvtilliden tilbage, for den får vi brug for mod Juve.
De tre resterende kampe i ligaen bliver vundet, det kan der ikke være tvivl om... Så det hele afgøres på Vicente Calderón. Please, Atletico.

11 år 2 måneder siden #10 af Dios
Jeg synes nu Marcelo's indlæg til Ronaldo's kæmpe afbrænder i starten af kampen fortjener stor ros, men så er det vist også det!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Mathiaska

11 år 2 måneder siden #11 af Dios
@Steen.

Du må endelig ikke misforstå mig nu, men deler du bruger med en anden? Jeg husker bare for nogle år siden, hvor dine indlæg var rigtig gode, og du brugte utrolig mange timer på at opdatere os andre vedrørende rygter, og specielt at oversætte spanske artikler til dansk, så alle kunne forstå det.
Siden den sommer, så har man bare ikke set den person længere, men tilgengæld har man fået alt andet, som på ingen måder er positivt synes jeg.
Nu er det ikke vedrørende dit indlæg her, men dine karakterer, som bare er så fantastisk useriøse. Ikke kun idag, men hvergang.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Zyconith, 2:18

11 år 2 måneder siden #12 af 2:18
Carvajal spiller stærkt den sidste halve time. Ikke at det samlet er nok til godkendt, men spiller sig flot op, det kræver sin mand at tackle formkrise og fejl i starten af en kamp på den måde. God respons

Idiotmål af Ronaldo til sidst, næsten umuligt at heade den ind..

@ Dios, godt detektivarbejde
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved 2:18.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum