Bedømmelse af truppen mod Sevilla
anden scoring.. Derimod har jeg svært ved at se hvor contrao's gode stime er hvis man snakker seneste tids præstationer.. Han burde være så være blevet skiftet ind idag men det med indskiftninger før sidste tredjedel af kampen er jo ikke ligefrem det ancelotti er kendt for men en fryd at illarra fik lov at varme bænken idag for hold da kæft en fadæse.. Det er jo en hel perlerække af dårlige præstationer den mand leverer og igen idag til trods for hans kun fem minutter i aktion. Synes at karakteren til Ramos måske er lige lovlig hård.. Ingen diskussion om at det var en hovedløs aktion som fører til Sevilla's straffespark men synes egentlig at han gjorde det fint på midtbanen i forening med Kroos. Og alt den snak om Ronaldo.. Bla bla bl.. Han træder i karakter i de afgørende kampe og er bare for sej..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: @Steen.
Du må endelig ikke misforstå mig nu, men deler du bruger med en anden? Jeg husker bare for nogle år siden, hvor dine indlæg var rigtig gode, og du brugte utrolig mange timer på at opdatere os andre vedrørende rygter, og specielt at oversætte spanske artikler til dansk, så alle kunne forstå det.
Siden den sommer, så har man bare ikke set den person længere, men tilgengæld har man fået alt andet, som på ingen måder er positivt synes jeg.
Nu er det ikke vedrørende dit indlæg her, men dine karakterer, som bare er så fantastisk useriøse. Ikke kun idag, men hvergang.
Det er fair nok, jeg skal være den første til at indrømme, at mine indlæg (og aktivitet) ikke har været, hvad det plejede at være.
Mange af mine indlæg her på det seneste har måske været negative, men jeg synes nu, at min kritik af holdet, er berrettiget. De kampe, hvor holdet har fortjent ros, har jeg også givet det, om det har været nederlag eller sejr. Det sker bare ikke så tit..
Jeg er kæmpe modstander af det fodbold, holdet spiller p.t. Siden starten af 2015 har alt spillet været bygget op på, at den skal ud til kanten, og så står Marcelo, Carvajal eller Bale klar til at slå et indlæg. Disse forbandede indlæg sikrede så sjovt nok sejren i dag, men det har ikke fungeret særlig godt i mange af de andre kampe og det er bestemt heller ikke kønt at se på. Jeg kan slet ikke genkende det hold, der fra september til december ydmygede stort set alle modstandere, ved at dominere kampene fuldstændigt. Man kan ikke vinde alle kampe, og det er heller ikke det jeg kræver. Jeg vil til gengæld se et hold, der gerne vil spille fodbold. Den følelse har jeg ikke lige nu, når jeg ser holdet spille, og det skuffer mig.
Nu er det ikke vedrørende dit indlæg her, men dine karakterer, som bare er så fantastisk useriøse. Ikke kun idag, men hvergang
Den må du gerne lige uddybe.
Er du uenig i min karaktergivning generelt, eller er du bare uenig i den karakter, jeg giver Illarramendi?
Illarramendi er pissehamrende ringe, og det har han været i 99% af de kampe, han har spillet for klubben. Det eneste han har foretaget sig i sin tid i Real Madrid har været, at spille bolden tilbage til Casillas fra midten af banen, været langsom på bolden og dermed ødelægge potentielle angreb og så at mistet bolden steder, hvor det aldrig må ske.
Jeg synes ikke, at jeg har været for hård ved ham, når jeg har bedømt hans præstationer. Det eneste tidspunkt jeg har været tæt på det, har været i dag, hvor det kan være tarveligt at give karakteren 1 når han kun var på banen i 10 minutter, men det skyldes både, at han var ved at koste et mål i slutningen af kampen, da han på et tidspunkt vælger at tackle bolden ind mod målfeltet hvor der står flere Sevilla spillere klar, i stedet for at sparke den ud til hjørnespark, og så også det faktum, at Carlo bliver ved med at give ham spilletid, når han tydeligvis ikke fortjener det. Så brug da Coentrao i stedet, når det gælder om at forsvare en føring i de sidste 5-10 minutter af en kamp.
Jeg tror, at jeg samlet set har givet Illarramendi højere karakter, end du har givet Bale... Men du må da gerne lige fortælle mig, hvorfor du mener, at min karaktergivning er så useriøs.
Dios skrev: Jeg synes nu Marcelo's indlæg til Ronaldo's kæmpe afbrænder i starten af kampen fortjener stor ros, men så er det vist også det!
Det var så også et helt fantastisk godt indlæg;)
Indlæg kan nogengange være en undervurderet fodboldkunst...
(Må jeg også lige rose Ronaldo? For han gør faktisk alt rigtigt i situationen.)
Har du da nogensinde givet Illarramendi 4? ;D For Bale har det fortjent det ligeså lidt som Illarra har det. Jeg står bare af, når du allerede inden kampen har dømt ham ude, og det skriver du jo også selv.
Det er generelt dine indlæg, karaktergivninger og din retorik jeg hentyder til. Det er seriøst som om, at din lillebror på 12 år har overtaget din bruger. For 2 år siden, eller hvornår det nu var, der var du langt mere positiv. Både i dine indlæg, men også retorik. Du skrev fremragende indlæg, og bidrog konstant positivt til debatten, og det gør du langtfra nu IMO.
Jeg er da også hamrende skuffet over spillet, spillerne og Ancelotti som i mine øjne har et stort ansvar for hvad der sker på banen. Jeg forstår bare ikke helt hvordan, eller hvorfor det er blevet sådan? Det er helt fint, hvis man ikke har tid eller lyst, men at gå i den retning som du er gået forstår jeg bare ikke :)
Men pøj pøj med det hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
M_linding skrev:
Dios skrev: Jeg synes nu Marcelo's indlæg til Ronaldo's kæmpe afbrænder i starten af kampen fortjener stor ros, men så er det vist også det!
Nu spørger jeg måske dumt, men kan Ronaldo overhovedet lave noget forkert i dine øjne? Haha :D Han gjorde alt rigtigt lige indtil afslutningen, for selvfølgelig skal der være mål, og det er uanset om keeperen lavede en god refleksredning, men den sidder stort set lige på ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
M_linding skrev:
Nu spørger jeg måske dumt, men kan Ronaldo overhovedet lave noget forkert i dine øjne? Haha :D Han gjorde alt rigtigt lige indtil afslutningen, for selvfølgelig skal der være mål, og det er uanset om keeperen lavede en god refleksredning, men den sidder stort set lige på ham.
Ja han laver masser af fejl - jeg er ikke forblændet, bare fornuftig;)
Jeg så det som om, at han netop ikke afslutter lige på målmanden, men fra kort afstand får sendt bolden i en god retning.