FI-AS-KO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I min optik var Ronaldo kampens badebold. Vi så ham jo stort set ikke, og det prædikat med, at han falder ud i de store kampe, har han stadig ikke fået smidt af sig.
Ronaldo var vores klart dårligste spiller i går.
Jeg håber, at man på en eller anden måde kan ændre på attituden til næste sæson. Om det er ny træner eller nye spillere, er jeg egentlig græsk/katolsk overfor. Bare der sker noget.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det er jo fuldstændigt vanvittigt - og jeg gentager vanvittigt - at spille med så offensiv en midtbane og angreb, hvis man ikke får dem til at udøve et minimalt pres. Det generelle pres i går var en rivende joke, hvor spillerne lige løber op til modspilleren og markerer for derefter at løbe videre til den næste spiller.
Man kunne allerede se det tidligt i kampen: det her kommer helt sikkert til at gå galt. Pirlo kunne løbe ved midtercirklen og spille den simpleste pasning til Tevez, som havde placeret sig mellem forsvar og midtbane. Pludselig stod han og Moratea+ en masse fremstormende spillere vs. dovne spillere alene med vores 4-backkæde. Det var jo et under, at de ikke spillede sig frem til en kæmpe chance i første halvleg.
Anden halvleg var endnu mere skandaløs. Som en anden bruger påpegede, så stillede vi os jo bare tilbage og udøvede et fornærmende pres, hvilket var dømt til at gå galt. Vi har ikke spillermaterialet til at spille sådan - basta.
Normalt er jeg decideret hidsig og i så dårligt humør efter vores nederlag, og i særdeleshed efter CHL-kampene. I går var noget andet. Jeg tror bare, at jeg synes, det var så pinlig en indsats, at jeg ikke engang kunne være sur. I første halvleg var der tur i den, men jeg manglede fuldstændigt sulten i anden halvleg.
For mig er der ingen tvivl omkring næste sæson: Vi skal have en balancemidtbanespiller. Modric skaber lidt mere balance, men vi skal have mere. Kroos - Modric - James bliver simpelthen løbet over. Jeg tror faktisk, at Pogba ville være et fantastisk bud på sådan et balancespiller. Jeg er næsten 100 procent sikker på, at Bale skifter til sommer med de seneste rygter, hans attitude i kampene og hans generelt fejlcasting, så James kan sagtens få højrekanten.
Fondo_Sur skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev:
Madridnation. skrev:
Dios skrev: Forstår på ingen måder kampens badebold? Carvajal var fantastisk i hans defensive arbejde, og ganske habil i det offensive. En unfair sammenligning med Marcelo, for det var netop præstationer som denne, som før har gjorde ham til verdens bedste venstreback.
Vil nu nok nærmere give den til Ramos, for hans total blunder på målet, ellers James dårlige kamp.
Synes nu ramos var stabil og vandt de fleste dueller ... (han har samtidig kampviljen, noget hele holdet kunne lære af)
Vil nok nærmere give badebolden til hele holdets attitude. De ville det slet ikke nok
Man kunne slet ikke fornemme at de brændte for det.
INGEN GEJST
Prøv at læs hvad jeg skriver :) Ramos spillede en fin kamp, men han koster målet, og hans forsvarspil i denne situation er på miniput niveau. Når bolden er clearet fra feltet, så er det frem, så eventuelle bolde inde i feltet ikke ender hos modstanderne uden der dømmes offside.
Han bliver jo knockoutet af Casillas, du kan se han ømmer sig på vej op. Er da kroos som skriger som en tøs på offside og ikke dækker morata.
Knockoutet? Haha :D Han ømmer sig, men er aldrig nede at ligge. Kroos skriger på offside, fordi der alle dage skulle have været offside! Jeg siger ikke det er godt forsvarspil af Kroos, men hvis Ramos har så ondt og bliver knockoutet, så må han jo blive liggende i græsset, ellers er det bare frem.
Nu må det stoppe. Kroos skulle have vist meget mere aggresivitet i situationen! At give Ramos skylden for målet er da for latterligt, da han var den eneste i dag som viste lidt mod og vilje mens resten af holdet så ligeså modløst til som mig selv i 2. halvleg.
Igen, hvad har Ramos kamp med hans kæmpe fejl at gøre? Han kokser fuldstændig, så Morata får scoret et mål. Så er jeg da ligeglad om han resten af kampen spiller fint.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sebberg skrev: Kampens badebold for mig er utvivlsomt Ancelotti og hans taktiske defensive oplæg.
Det er jo fuldstændigt vanvittigt - og jeg gentager vanvittigt - at spille med så offensiv en midtbane og angreb, hvis man ikke får dem til at udøve et minimalt pres. Det generelle pres i går var en rivende joke, hvor spillerne lige løber op til modspilleren og markerer for derefter at løbe videre til den næste spiller.
Man kunne allerede se det tidligt i kampen: det her kommer helt sikkert til at gå galt. Pirlo kunne løbe ved midtercirklen og spille den simpleste pasning til Tevez, som havde placeret sig mellem forsvar og midtbane. Pludselig stod han og Moratea+ en masse fremstormende spillere vs. dovne spillere alene med vores 4-backkæde. Det var jo et under, at de ikke spillede sig frem til en kæmpe chance i første halvleg.
Anden halvleg var endnu mere skandaløs. Som en anden bruger påpegede, så stillede vi os jo bare tilbage og udøvede et fornærmende pres, hvilket var dømt til at gå galt. Vi har ikke spillermaterialet til at spille sådan - basta.
Normalt er jeg decideret hidsig og i så dårligt humør efter vores nederlag, og i særdeleshed efter CHL-kampene. I går var noget andet. Jeg tror bare, at jeg synes, det var så pinlig en indsats, at jeg ikke engang kunne være sur. I første halvleg var der tur i den, men jeg manglede fuldstændigt sulten i anden halvleg.
For mig er der ingen tvivl omkring næste sæson: Vi skal have en balancemidtbanespiller. Modric skaber lidt mere balance, men vi skal have mere. Kroos - Modric - James bliver simpelthen løbet over. Jeg tror faktisk, at Pogba ville være et fantastisk bud på sådan et balancespiller. Jeg er næsten 100 procent sikker på, at Bale skifter til sommer med de seneste rygter, hans attitude i kampene og hans generelt fejlcasting, så James kan sagtens få højrekanten.
En spiller skal der til og det er ikke 750 mil + pogba, det er verratti og så kan modric godt blive skadet igen. Verratti er den nye makelele og folk har endelig indset det efter lang tids propaganda fra min side :D
asp3200 skrev:
Sebberg skrev: Kampens badebold for mig er utvivlsomt Ancelotti og hans taktiske defensive oplæg.
En spiller skal der til og det er ikke 750 mil + pogba, det er verratti og så kan modric godt blive skadet igen. Verratti er den nye makelele og folk har endelig indset det efter lang tids propaganda fra min side :D
Makelele har du så aldrig set spille før, hvis du sammenligner ham med Verratti haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg vil derfor se frem til den kommende sæson, hvor truppen har fået en udrensning og nogle forhåbentligt fornuftige spillere er blevet rykket op eller kommet til - derudover krydser jeg alt, hvad der krydses kan i håb om, at AC tager en seriøs snak med spillerne om, at vi ALLE skal kæmpe for hinanden, og når man har mistet bolden, så viser man, at man vil have den tilbage med det samme!! Synes det har været pinligt at se, hvordan vores genpres og returløb har været en joke i det meste af sæsonen - det kan jeg/vi på ingen måde leve med!
Så tak for denne sæson - jeg ser frem til august, hvor vi kan starte op på en frisk, og lad os så vise resten af verden, at et såret dyr er det farligste!
HALA MADRID<3
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg syntes hellere, at man burde overrække den bold til alle de Madridistas - og dem var der mange af - som sagde, at vi ikke ville få de store problemer med at spille os videre til Berlin. Kæft, hvor burde de skamme sig over at udvise så lidt respekt overfor sådan et stærk kollektivt, som Juventus FC besidder.
Jeg advarede jer fandme! Sidst Juventus FC vandt et Champions League trofæ, var for 19 år siden, hvorfor man måtte forvente et top motiveret mandskab med masser af trofaste fans bag den Gamle Dames ryg. Det var et tydeligt billede, som man så i Torino og det gentog sig også på Bernabeu i går.
Tror I øvrigt ikke også, at de er lidt trætte af "kun" at vinde Serie A, som de har vundet de sidste 4 år i streg uden konkurrence.? Dette mandskab er helt klart sultent efter noget nyt og større og det er de nu endnu tættere på at opnå.
Og, Gianluigi Buffon, vind nu det trofæ. Du fortjener det fandme om nogen. Du, Chiellini og Marchisio blev i klubben, selvom i rykkede ned til Serie B pga. Calciopoli skandalen.
De kunne alle sammen fortsætte deres karriere andre steder og spille med om trofæer i stedet for at spille i italiens anden bedste række. Men de blev fandme alligevel, og valgte i stedet at hjælpe klubben og udvise loyalitet. Det kan ikke have andet end respekt for!
Og kæft, hvor er jeg er glad på Moratas vegne. Smuk gestus af ham, da han vælger ikke at fejre begge sin mål imod os. Stor respekt for det. Han fortjener al den succes han kan få. Du kan måske tage drengen ud af Real Madrid, men du kan ikke tage Real Madrid ud af drengen.
Fortæt endelig de gode takter mod Barcelona.
FORZA JUVE!
I hvert fald d. 6 juni 2015 i Berlin :)
- Inspektøren
- Gæst
-
videos.marca.com/v/p5lKht0mbiA-la-celebr...no-a-florentino.html
Juventus' præsident, Andrea Agnelli der fejrer deres mål og avancement til finalen lige foran fjæset på Florentino Perez. Det har jeg fandme respekt for. Florentino Perez er måske Real Madrid CFs præsident, men hold kæft, hvor jeg bare ikke kan fordrage ham. Tænker konstant på penge, marketing (baseret på køb/salg af spillere og dumme rejser, den i december f.eks. og lange, lange rejser, hver sommer) på bekostning af sportslige resultater og har også indført et diktatur regime, der gør, at kun ham og hans venner kan blive præsident for Real Madrid CF.
Dejligt, at der i det mindste er en smule at gælde sig over på sådan en trist dag.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Makelele har du så aldrig set spille før, hvis du sammenligner ham med Verratti haha :D
Jo og nok mere end dig. Han er den nye makelele og sådan er det bare Arvid :)
Jeg synes virkelig det er svaert at forstaa at du betragter dig selv som Real Madrid fan saadan som du altid er ude med riven efter alt og alle i klubben.....
Det er godt nok sjaeldent jeg ser en positiv kommentar fra din side.
Eksempelvis kan jeg simpelthen ikke se hvad formaalet med at have en signatur som din paa en side for Real Madrid tilhaengere..
Jeg kan sagtens forstaa at du er skuffet (noejagtigt som jeg selv er det) og jeg beklager mit sure opstoed men foej, hvor er det efterhaanden blevet ensformigt at laese dine indlaeg.
- Inspektøren
- Gæst
-
R7CR7GB11 skrev: @Inspektoeren
Jeg synes virkelig det er svaert at forstaa at du betragter dig selv som Real Madrid fan saadan som du altid er ude med riven efter alt og alle i klubben.....
Det er godt nok sjaeldent jeg ser en positiv kommentar fra din side.
Eksempelvis kan jeg simpelthen ikke se hvad formaalet med at have en signatur som din paa en side for Real Madrid tilhaengere..
Jeg kan sagtens forstaa at du er skuffet (noejagtigt som jeg selv er det) og jeg beklager mit sure opstoed men foej, hvor er det efterhaanden blevet ensformigt at laese dine indlaeg.
Min signatur skal du altså ikke tage seriøst. Det er bare lidt spas og lidt skarp der bliver skudt efter CR7-fanboys...
Men det er da ingen hemmelighed, at jeg ikke er den største fan af CR7. Men jeg syntes altså ofte, at min kritik af ham er velbegrundet.
At der sjældent er en positiv kommentar fra min side, kan du delvist vel have ret i. Men det er også ofte sådan, at de fleste nævner det positive fra en kamp, når der er noget at nævne, hvorfor jeg egentlig bare vil gentage hvad andre har at sige... hvilket vil være lidt dumt.
Og så kan du også bare tænke på mig, som ham der starter en debat og kommer med de kontroversielle udtalelser for at piske en stemning op. Alt det der politisk korrekte er bare så skide kedeligt, altså :)
Men syntes faktisk, at folk at nævne mindst én positiv ting fra kampen i går:
Benzema! Hvad fanden skete der lige dér!
Franskmanden har ikke spillet siden det første kvart-finale opgør mod Atletico på Calderon d. 14 april..
Ca. en måned senere, så syntes jeg faktisk, at han spillede en fremragende kamp, taget omstændighederne i bettragtning. Kunne måske godt være en smule skarpere, men han var med i mange ting og havde også flere gode individuelle aktioner.
Er jeg er den eneste der blev positivt overrasket over hans første kamp i en måned i det andet og afgørende semi-finale opgør mod Juventus?