Bedømmelse af truppen mod Espanyol

11 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (22 brugere)

1.9 Keylor Navas
3.1 Carvajal
3.5 Marcelo
2.9 Nacho
3.1 Pepe
3.2 Varane
1.9 Bale
2.7 Chicharito
3.1 Illarramendi
3.3 Isco
2.7 James Rodríguez
3.1 Toni Kroos
2.2 Benzema
4.5 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af JimmyBroe
Endnu et hattrick af Ronaldo, Isco spiller en rigtig god kamp, virkelig meget lykkes for ham idag. James laver desværre mange fejl.
Synd hvis Benzema skal være ude igen. Lad os håbe at han definitivt kommer sig over skaden henover sommeren.
Bale spiller tilsyneladende på sit eget enmands hold. Det virker som om han kun spiller for sig selv, ikke på Ronaldo-måden. Men som om at han er sur på alle sine holdkammerater.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, MadridistaPorVida

11 år 2 måneder siden #3 af Sahinovic

JimmyBroe skrev: Endnu et hattrick af Ronaldo, Isco spiller en rigtig god kamp, virkelig meget lykkes for ham idag. James laver desværre mange fejl.
Synd hvis Benzema skal være ude igen. Lad os håbe at han definitivt kommer sig over skaden henover sommeren.
Bale spiller tilsyneladende på sit eget enmands hold. Det virker som om han kun spiller for sig selv, ikke på Ronaldo-måden. Men som om at han er sur på alle sine holdkammerater.

Fuldstændigt.

Han virker totalt isoleret og har aboslut ingen sans for hvornår han skal spille bolden og hvornår han skal drible, udover den ene gang hvor han sender en fin bold i dybden til Ronaldo.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 2 måneder siden #4 af asp3200
Kæft jeg glæder mig til alle rygterne når transferen starter. Eneste der er at se frem til desværre.

Hvornår er vinduet åbent?

11 år 2 måneder siden #5 af zigriaosmani

asp3200 skrev: Kæft jeg glæder mig til alle rygterne når transferen starter. Eneste der er at se frem til desværre.

Hvornår er vinduet åbent?

Jeg vil mene den åbner i starten af juli for vise klubber, jeg ved ikke om det er det samme alt over. Jeg glæder mig i hvert som en lille barn!

11 år 2 måneder siden #6 af Vinícius
Gad vide hvad der egentlig skal til for at få 5? Tænker bare, at et hattrick scoret med begge fødder og hovedet for det meste gør det - plus en assist. Det er jo vanvittigt - helt igennem vanvittigt! Jamen altså!

Mon ikke han er i fare for karantæne igen med "Kan i høre mig"-hånden til øret fejring af målet.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• mbs
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #7 af mbs
Besvaret af mbs på emne Bedømmelse af truppen mod Espanyol
Mange peger fingre af Bale, og det er dog heller ikke lutter lækre ting han laver. Men dog viser han i perioder vildskab og forsøger at gøre nogle ting. Det der bekymrer mest er relationen (eller manglen på samme) til holdkammeraterne. Håber denne kan blive bedre, da han stadig har potentialet til at blive den bedste IMO.

I mine øjne er den ringeste spiller i dag uden tvivl Benzema. Han laver en assist, men manglen på vildskab og vilje, til at vinde sine dueller er til at få kvalme over. Han besidder uden tvivl et stort talent, så håber virkelig han kan finde et normalt mentalt niveau til næste sæson. Manden er self ude af form, men når han bliver fundet stærk nok til at figurere i en startopstilling, har man altså lov til at forvente mere!!

• mbs
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #8 af mbs
Besvaret af mbs på emne Bedømmelse af truppen mod Espanyol
Vinduet starter den 1. juli mener jeg. Men hvornår det starter er ikke vigtigt som sådan, da klubberne allerede nu begynder at handle. Datoen (1. juli), er blot et symbol på, hvornår spilleren skifter, hvis handlen sker før denne dato. Hvad vigtigere er, er datoen for, hvornår det lukker igen, som er 31. August de fleste steder.

Leveret af Kunena Forum