Spansk presse: Real Madrid har bedt Casillas blive

11 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Real Madrid i dag holdt møde med Iker Casillas, hvor man har fortalt ham, at man regner med ham til den kommende sæson også.

Det får dog ikke betydning for forhandlingerne omkring David De Gea, for det er fortsat meningen, at han skal komme til klubben denne sommer.

Med Florentino Pérez´ tilkendegivelse over for Iker Casillas, kan rygterne om en afsked på Estadio Santiago Bernabéu i kampen mod Getafe i weekenden manes til jorden i første omgang.

Iker Casillas har ved flere lejligheder udtrykt ønske om at opfylde de resterende to år af kontrakten, hvor han gradvist vil gå ned i løn.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af Sahinovic
Svært at holde styr på hvad der reelt sker bag kulisserne med Casillas sagaen, når der florere så mange rygter rundt omkring den.

Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor Casillas ikke skulle kunne indfinde sig med at blive anden målmand når De Gea kommer til klubben. Hvorfor ikke slutte sin imponerende og flotte Real Madrid karriere af på en værdig måde, som han i den grad fortjener?

Som artiklen afspejler mener jeg også at klubben skal gøre sit for at få Casillas til at blive.

Et farvel i weekenden vil simpelthen føles så tomt og så lige ''pludseligt'', for så stor en legende som Casillas.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Kroos

11 år 2 måneder siden #3 af MatiasP
Jeg har virkelig svært ved at så stor en legende ikke på forhånd siger tak for denne gang, så kan få alt den opbakning og støtte som muligt indtil hans sidste kamp hvor der selvfølgelig vil være det helt store setup osv. lidt ala Gerrard. Ved godt at Madrid ikke er så gode til det, men det er nogen år siden at vores egen store legender har sagt stop tidligt på sæsonen så vi har haft en stor chancen.
Derfor tror jeg hellere ikke han forsvinder til den kommende sæson, men kommer til at spille 2. violin efter De Gea(Som det virker sikkert kommer), og så ender det nok med at det Navas der forsvinder (Han er kun marginalt dårligere/bedre end Casillas). Det synes jeg også ville være den perfekt måde, at han kan give alt sin erfaring og viden videre til den forhåbentlig næste store målmand i Madrid.

Uden at vide hvad der foregik i baggrunden da Lopez stod, så var det jo aldrig Casillas der brokkede sig, det var alle andre på hans vegne.

11 år 2 måneder siden #4 af Dios
Jeg håber nu også Casillas tager en sæson á la Xavi. Godt nok er det altid sværere at deles om spilletiden som målmand, men Casillas er jo ingen dårlig målmand, så jeg håber også han bliver, og så får den ønskede afsked næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bakar, Kroos

Leveret af Kunena Forum