Real Madrid benægter Pogba-interesse
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har i dag udsendt en offentlig pressemeddelelse, hvor man benægter at være i forhandling om et køb af Paul Pogba.
I meddelelsen skriver Real Madrid:
"I forhold til den trykte information i den italienske avis La Stampa om Real Madrids påståede tilbud til Paul Pogba, ønsker klubben at slå fast:
- At Real Madrid ikke har haft nogen kontakt med hverken Juventus eller spillerens repræsentant, hvorfor den trykte information i denne avis er fuldstændig forkert."
Paul Pogba er et af de varmeste emner blandt de europæiske storklubber denne sommer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg finder det her ganske mystisk, og jeg ved ikke i hvilken retning :-)
- Rakin
- Gæst
-
Så lad bare barca få ham. There are better fishes in the sea ;)
"Maybe they hate me because I'm too good."
I så fald ville det i hvert fald en god idé at vente Benitez er i klubben før man køber spillere ind. Tror Real Madrid i dette tilfælde - med rette - venter med at hente spillere indtil Benitez er i Madrid.
Der har helt sikkert fundet samtaler sted i forbindelse med afskedigelsen af Ancelotti, hvor man har skitseret de overordnede planer for de enkelte spillere. Hvis man nu pludselig fraveg denne skitsering, ville nogle af spillerne måske se sig om efter alternativer. Det ville jeg ii hvert fald have gjort - både hvis jeg var spiller eller jeg var agent for de spillere.
Fondo_Sur skrev: Jeg kan ikke se en flagrende-Pogba fungere i et Benitez-mandskab. Benitez' forsøger altid at sende en homogen start 11 på banen, som er svær at spille imod grundet holdets stabilitet.
I så fald ville det i hvert fald en god idé at vente Benitez er i klubben før man køber spillere ind. Tror Real Madrid i dette tilfælde - med rette - venter med at hente spillere indtil Benitez er i Madrid.
Tror du virkelig på at ledelsen i Real Madrid afventer Benítez' godkendelse til køb af en spiller? Jeg tror personligt aldrig på at træneren har haft det sidste ord hvad angår køb af spillere, i Real Madrid.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Fondo_Sur skrev: Jeg kan ikke se en flagrende-Pogba fungere i et Benitez-mandskab. Benitez' forsøger altid at sende en homogen start 11 på banen, som er svær at spille imod grundet holdets stabilitet.
Tror du virkelig på at ledelsen i Real Madrid afventer Benítez' godkendelse til køb af en spiller? Jeg tror personligt aldrig på at træneren har haft det sidste ord hvad angår køb af spillere, i Real Madrid.
Det siges at Rafa får mere af den slags magt..
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Ingen ved hvad Benitez tænker, fordi han har ikke udtalt sig en eneste gang. Faktisk er vi ikke engang 100 % sikre på, at han bliver vores træner, selvom det ligger i kortene.
2. Der har endnu ikke været en sommer uden Ronaldo rygtes til England men så store spillere er for gode til BPL. Det ved de bare ikke derovre.
Jeg kunne godt tænke mig at få bekræftet hvordan engelsk presse skulle vide noget som spansk presse ikke ved :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
M_linding skrev:
Sahinovic skrev:
Det siges at Rafa får mere af den slags magt..
Hvorfor gav man så ikke bare den magt til en allerede fungerende træner? Det var jo sådan set det eneste der manglede, så han endelig kunne rotere.