Porto køber Casemiro

11 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid får sandsynligvis ikke Casemiro i truppen til den kommende sæson, idet Porto i sidste uge meddelte, at man vil gøre brug af den forkøbsret, man fik indført i lejeaftalen for et år siden og dermed kan Real Madrid i stedet se frem til at få 15 millioner € i klubkassen.

Real Madrid har dog fortsat muligheden for at hente Casemiro hjem, men det vil nu koste klubben 7,5 millioner € og det menes, at man hellere vil søge andre veje i bestræbelserne på at forstærke midtbanepositionen til den kommende sæson.

Herudover har Real Madrid også det problem, at truppen i forvejen er fyldt op med de tre tilladt udlændinge, nemlig James og Lucas Silva, samt nytilgangen Danilo, som kommer fra netop Porto.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Porto køber Casemiro
Det giver jo ikke rigtig mening.
Så Porto betaler 15 mio euro og køber Casimero, men hvis Real vil have ham, så skal de betale 7.5 mio Euro?

Øhhh Hvis vi gerne vil have ham tilbage, så skal vi bare overtale ham til at komme tilbage. Jeg kan ikke se, hvad det skulle hjælpe, at Porto byder 15 mio euro, hvis han vil tilbage.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved madrid2000.

11 år 1 måned siden #3 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Porto køber Casemiro

madrid2000 skrev: Det giver jo ikke rigtig mening.
Så Porto betaler 15 mio euro og køber Casimero, men hvis Real vil have ham, så skal de betale 7.5 mio Euro?

Øhhh Hvis vi gerne vil have ham tilbage, så skal vi bare overtale ham til at komme tilbage. Jeg kan ikke se, hvad det skulle hjælpe, at Porto byder 15 mio euro, hvis han vil tilbage.

Tænker jeg også. Har spilleren ikke noget at sige eller står det bare fast i kontrakten at han skal acceptere en permenent aftale, hvid Porto ønsker det?

11 år 1 måned siden #4 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Porto køber Casemiro
Casemiro er officielt tilbage i Real Madrid, og det er og bliver efter min mening den bedste 'transfer' hele sommeren, selvom man henter ham tilbage og ikke køber ham.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #5 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Porto køber Casemiro
Jeg har lige set noget video på casemiro's tid i porto.

Han har godt nok udviklet sig.
Godt overblik, kampgejst og oprydning på midtbanen var noget af det jeg så.
Håber han bliver i real, så han kan bytte rundt på midtbanen.

Leveret af Kunena Forum