EcoDiario: Real Madrid mangler to indkøb

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske EcoDiario mangler Real Madrid kun to indkøb mere, når man ser bort fra allerede indkøbte Danilo og det forventede snarlige indkøb af David De Gea, samt Casemiro, som vender tilbage fra lejemål.

Det drejer sig om en central midtbanespiller og en ny højreback, som skal afløse henholdsvis Sami Khedira og Fabio Coentrao.

Og dem, som sidder og drømmer om enten Paul Pogba eller Marco Verratti, kan godt pakke drømmene væk, for angiveligt bliver der tale om enten Geoffrey Kondogbia, Christoph Kramer eller Ever Banega.

Til venstrebacken er Bayern Münchens David Alaba fortsat højt på listen, men prisen menes at være den største forhindring for et skifte.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Hvem har været på druk og bagefter skrevet denne artikel?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

11 år 1 måned siden #3 af SR4
Der menes forhåbentlig en venstreback

BTW Jeg ser ikke mange klubber have reservebacks på niveau med vores, så synes kun der skal handles ind i midtbanen og angrebet. I øvrigt tror jeg ikke dette rygte er sandt, eftersom jeg ikke forestiller mig vi nøjes med kun at have Benzema.

11 år 1 måned siden #4 af asp3200
Vidal rygtes igen. De tre er jo helt ude i hampen. De er ikke engang på hylde 2 jo ;)

11 år 1 måned siden #5 af Chamartin

asp3200 skrev: Vidal rygtes igen. De tre er jo helt ude i hampen. De er ikke engang på hylde 2 jo ;)

Det er jeg nu langt fra enig i.

De er bestemt ikke så højt profilerede som Veratti og især Pogba. Til gengæld er de nok mere rigtige 6'ere som typer end de to førnævnte.

Kondogbia gør det godt som defensiv midtbane hos Monaco, hvad jeg har set, og Kramer var vist allerede inde i billedet i vinters, hvor man så valgte Lucas Silva.

En fjerde mulighed kunne være Matuidi, der som 28 årig naturligt nok den mest modne spiller uden de helt store udviklingsmuligheder, men han er sgu god på den defensive midtbane. Jeg husker ham især fra VM sidste år, hvor han var strålende, men også hos PSG har han være god.
Man kunne så lade Veratti gå et år eller to mere i Paris, og se hvordan tingene udviklede sig. Så ville han måske være mere moden til at plukke som erstatning for Modric.

Om det er noget en journalist har siddet og fundet på i en eller anden koger, skal jeg ikke kunne sige, men som typer kunne jeg sagtens forestille mig, at det var nogle Benitez var interesseret i at få på holdet.

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #6 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne EcoDiario: Real Madrid mangler to indkøb
Jeg er nu stadig lun på Arturo Vidal. Han er lidt overset, men vil mene han kan klare det.

11 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur
Banega ville være fremragrende. Han er god, men netop lige under Kroos, Modric og Isco i hierakiet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 1 måned siden #8 af Salix7
Jeg kan slet ikke forstå, hvis en eneste af de fire spillere bliver hentet - da vi kun mangler reserve spillere, så forstår jeg ikke, hvorfor man ikke vil give en fremragende spiller som Medran chancen på midtbanen og så behold dog Coentrao.. Han viste allerede sidste år at han har klassen, og så er han tilmed fra vores egne rækker.. Ville virkelig klæde os, hvis vi begynder at bygge holdet op med flere spanske spillere, som er udviklet i klubben.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Salix7.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne EcoDiario: Real Madrid mangler to indkøb

Salix7 skrev: Jeg kan slet ikke forstå, hvis en eneste af de fire spillere bliver hentet - da vi kun mangler reserve spillere, så forstår jeg ikke, hvorfor man ikke vil give en fremragende spiller som Medran chancen på midtbanen og så behold dog Coentrao.. Han viste allerede sidste år at han har klassen, og så er han tilmed fra vores egne rækker.. Ville virkelig klæde os, hvis vi begynder at bygge holdet op med flere spanske spillere, som er udviklet i klubben.

Husker du problemet med bredden denne sæson? Vi kunne netop ikke lave de nødvendige udskiftninger og hvile de bærende spillere fordi bredden ikke havde et niveau, som var til at stole på. Derfor er det ikke Medran og Illarramendi, der skal ind og levere varen, når Kroos eller Modric ikke bør spille. Så skal vi altså op på en højere hylde. Dette gør også, at træneren skal turde benytte de pågældende spillere, så de samtidig også bliver holdt i gang og er klar til at spille en topkamp i tilfælde af skader. En trup, hvor der er god og sund konkurrence.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Brylle.

Leveret af Kunena Forum