Kondogbia højt på listen

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid er angiveligt særdeles interesseret i at hente Monacos franske midtbanespiller Geoffrey Kondogbia til den kommende sæson.

Interessen er ikke ny, idet man allerede for to sæsoner siden var ude efter spilleren, som på det tidspunkt var i Sevilla, men i stedet valgte man at hente Illarramendi i Real Sociedad.

Kondogbia regnes for et prioriteret køb hos Rafa Benítez, fordi han dækker et stort område på den centrale midtbane og er særdeles fysisk stærk, men også andre klubber er interesseret i franskmanden og den største konkurrent netop nu er nyrige AC Milan.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Kondogbia højt på listen
Nu må det satme stoppe.

11 år 1 måned siden #3 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Kondogbia højt på listen
Er der nogen der har set ham spille?

Jeg kan sagtens se det fornuftige i, at vi henter en defensiv midtbanespiller - en der godt kan lide at lave det grove og utaknemmelige arbejde, og ikke altid skal starte inde.

11 år 1 måned siden #4 af Shevchenko
Besvaret af Shevchenko på emne Kondogbia højt på listen

M_linding skrev: Er der nogen der har set ham spille?

Jeg kan sagtens se det fornuftige i, at vi henter en defensiv midtbanespiller - en der godt kan lide at lave det grove og utaknemmelige arbejde, og ikke altid skal starte inde.

Helt enig, det er en spillertype vi mangler i den stærkeste 11'er. Jeg har hørt mange forslag over de sidste par år, som er gået på at hente en mellemstærk defensiv midtbanespiller som så kunne bruges mod nogle af de svagere modstandere, problemet er blot at det er mod de stærkeste modstandere vi mangler en defensiv midt. Derfor nytter det ikke at hente en defensiv midt som ikke er god nok til at spille mod de store hold, det skal være en verdensklasse defensiv midt vi henter, her synes jeg Kondogbia er et fremragende valg.

Leveret af Kunena Forum