ABC: Rafa Benítez vil dosere spillernes indsats
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rafa Benítez ønsker ikke at begå sin forgængers fejltagelser og derfor er han allerede i gang med at planlægge hvordan han i den kommende sæson vil dosere spillernes deltagelse i kampene. Det melder spanske ABC.
Real Madrid har i de seneste to sæsoner måttet se ”sikre” mesterskaber glide af hænde, fordi kræfterne til sidst slap op som følge af træthed hos nøglespillerne og det ønsker den rotations-glade Rafa Benítez at gøre op med og derfor kan spillerne se frem til, at de ikke i den kommende sæson kommer til at spille 40-45 kampe, men der vil også komme andre markante tiltag.
Således er det planen, at ingen spiller vil få mere end maksimalt fire kampe i træk, hvor de spiller hele opgøret og planen er, at Rafa Benítez vil påbegynde udskiftningen af nøglespillere fra det 65. minut, såfremt resultatet i opgøret tillader det.
I de lidt mindre opgør vil nøglespillerne endvidere blive holdt ude og Rafa Benítez planlægger at samtlige spillere i truppen, som minimum vil få spilletid hver tredje uge, hvilket skal få hele truppen til at føle sig værdifuld; en klar mangelvare under Carlo Ancelottis ledelse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det hele lyder utrolig romantisk, og jeg personligt er hooked på ideen. Men jeg er usikker på, hvor godt det kommer til at fungere i praksis.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg frygter rigtig meget scenariet gentager sig, og Benitez uge efter uge siger han ikke er tilfreds med spillet, men der omvendt aldrig sker forbedringer. Jeg orker ikke endnu en død syg Mourinho periode. Heldigvis skal man da ikke sidde at flove sig over hvad vores træner nu kan finde på af upassende ting. Selvom Benitez har en kontroversiel tilgang til pressekonferencerne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Pelle skrev: Enig. Men jeg er spændt på, hvordan folk herinde reagerer, når Benitez for alvor begynder på pusseløjerlige opstillinger og mærkelige dispositioner. Især hvis vi - ganske som Barca i efteråret 2014 - sætter point til.
Det hele lyder utrolig romantisk, og jeg personligt er hooked på ideen. Men jeg er usikker på, hvor godt det kommer til at fungere i praksis.
Det kan blive nogle ret løjerlige opstillinger. Jeg husker en, der sagde(med et smil i øjet) at vi skulle prøve med Keylor Navas på midtbanen som 6'er - han var jo stærk. Mon dog ;) Der er vel sagtens ikke rigtig nogen sandsynlighed for mindre rotation end sidste sæson. Om det øgelægger kontinuiteten må vi se. Det kan også være for at tiltrække store spillere, som ikke vil affinde sig med en bænkplads.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Man skal se Rafas endelige plan omsat, førend man kan bryde ud i eufori :)