Tuttosport: Real Madrid vil byde 30 millioner € for Bonucci

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Italienske Tuttosport mener at vide, at Real Madrid er klar til at byde 30 millioner € for Leonardo Bonucci.

Den 28-årige Juventus-forsvarer regnes for en af de bedste centrale forsvarsspillere i Europa og er særdeles godt kendt af Rafa Benítez, som ønsker at hente ham til klubben.

Et køb af Bonucci kommer dog sandsynligvis kun på tale, hvis man ikke når til enighed med Sergio Ramos om en kontraktforlængelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af baggins
hvorfor kommer der alle disse rygter om halvgamle og dyre forsvarsspillere? Otamendi og Bonucci er gode med jeg fortrækker klart Ramos og Varane. man skal forlænge med Ramos og droppe regler om hvem på banen der tjener mest - for det giver da godt nok ikke mening og især ikke, når der er tale om en så vigtig klubmand som Ramos.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

11 år 1 måned siden #3 af asp3200
De rygter kommer selvfølgelig kun fordi Ramos ikke skal føle sig sikker.

11 år 1 måned siden #4 af Bismo
Der er vedarende rygter, som sender Varane ud af klubben. Jeg håber godt nok ikke, at Benitez har fået hans første hjerneblødning og vil sælge Varane til fordel for typer som Otamendi og Bonucci!!
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Bismo.

11 år 1 måned siden #5 af SR4

Bismo skrev: Der er vedarende rygter, som sender Varane ud af klubben. Jeg håber godt nok ikke, at Benitez har fået hans første hjerneblødning og vil sælge Varane til fordel for typer som Otamendi og Bonucci!!

Ja hvis Ramos ikke får den løn han fortjener, så kan jeg sagtens forstå at Varane ikke føler sig sikker nok til at blive i Real. Det er jo en levende legende man vil smide væk.

Leveret af Kunena Forum