Cristiano Ronaldo meldt trafik-dræbt ved en fejl

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Jobbet som TV-journalist er ikke altid let og det er Fátima Bernardes den seneste, som har måttet sande.

Hun har programmet "Encontro com Fátima Bernardes" på den brasilianske TV-station Globo og i onsdags tog hun grueligt fejl, da hun skulle annoncere det tragiske dødsfald på sangeren Cristiano Araújo, som blev dræbt i et trafik-uheld med sin kæreste.

Fátima Bernardes fik dog forvekslet navnene i skyndingen og fik i stedet fortalt, at det var Cristiano Ronaldo, som var blevet offer for trafik-ulykken.

Se klippet her:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Nu forstår jeg ikke, hvad hun siger, men det er da ikke med det ansigtsudtryk man bringer nyheder om nogens død. Hun virker nærmest glad og småsmiler
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

11 år 1 måned siden #3 af Jelle
Om end jeg sætter pris på stort set alt, madridista.dk spytter ud, må jeg alligevel sige, at det i sandhed er agurketid, når sådan en "nyhed" rammer siden ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, SR4, andreashn, Sahinovic

11 år 1 måned siden #4 af Kassow-Rossing
Agurketid = En tid med hundredevis af falske rygter og en ny vild historie hver dag.

Tørketid = En tid hvor ligegyldige artikler får plads på forsiden. Som denne artikel :) Det er altså det modsatte af agurketidsmateriale ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum