Sky Sports: Ramos har bedt om at blive solgt til Manchester United
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Engelske Sky Sports er sikre på, at Sergio Ramos har fortalt Real Madrid, at han ønsker at forlade klubben for i stedet at skifte til Manchester United.
Derfor skal englænderne nu have sendt et bud til Real Madrid på 40 millioner € og der spekuleres i, at David De Gea også inkluderes i handlen.
Sagen er dog ingenlunde slut for Real Madrid, for ifølge Punto Pelota havde Rafa Benítez i går en lang snak med Sergio Ramos, hvor han fortalte at han håbede at forsvareren forhandlede sig til rette med Real Madrid og dermed kan fortsætte sin karriere i den spanske hovedstad.
Manchester Uniteds løn-tilbud ligger ifølge Sky Sports væsentligt over det, som Real Madrid har tænkt sig at give Sergio Ramos. I den engelske klub får Ramos en kontrakt af 5 års varighed med en startløn på 12,5 millioner € netto og den løn nedskrives så med 500.000 € om året frem til kontraktudløb, hvor lønnen vil være på 10 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
''Ærligt, så kan jeg ikke udtale mig om så meget. Men jeg tror at Ramos bliver i Madrid. Real Madrid før alt andet''.
- Taget fra Real Madrid Support DK (Facebook).
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen