AS: Manchester United sænker prisen på De Gea
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid og Manchester United kan være nået tættere på en aftale om David De Gea efter at den engelske klub har accepteret at sænke prisen på målmanden til 35 millioner €. Det skriver spanske AS.
Alle parter synes indstillet på at finde en løsning, som gør at David De Gea ikke skal indlede træningen med Manchester United på mandag og manager Louis Van Gaal er især interesseret i at have sin trup klar, når holdet drager på tur til USA den 13. juli.
Manchester United har allerede afløseren for De Gea i kikkerten og det bliver angiveligt Tottenhams Hugo Lloris.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Et køb af en spiller til en lidt for høj pris, fordi det måske er lidt for tidligt har også sine fordele. F.eks får man styr på truppen for fremtiden. Nogle gange følger der også noget medie- og fan-interesse med (trøjesalg, bedre sponsoraftaler osv.)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er lidt træt af situationen omkring Iker, fordi det virker som om at han er kørt træt i den... Eller også er det nogle fans og medspillere der er trætte af ham.. eller også er det ledelsen og Casillas der er trætte af hinanden. Der er i hvert fald noget der ikke fungere omkring Casillas og den rolle han burde have i truppen. Derfor ser jeg meget gerne, at man får klaret situationen ved, at udskifte Iker med De Gea - især fordi De Gea er den perfekte afløser IMO.
Og i moderne fodbold kan der ske alt for meget, på alt for kort tid, til at jeg tør lade De Gea vente et år i United. Han er på krogen nu, og den skal landes!
Jeg er dog helt sikker på, at Casillas fortsat er blandt de aller bedste keepere, når bare han får lidt selvtillid og spilleglæde med i sit spil igen.
De Gea landede faktisk i Madrid i dag. Han sagde at han kun var i Madrid for at holde ferie og slappe af.
Men eftersom han har et møde med Van Gaal senest på mandag, vil jeg kalde den forklaring ganske usandsynlig... :) Det er i hvert fald et underligt tidspunkt at holde ferie på - selvom han har familie i Madrid.
Det er i hvert fald et underligt tidspunkt at holde ferie på - selvom han har familie i Madrid.
Taget i betragtning af at samtlige spillere har fået ferie, hvorfor er det så et underligt tidspunkt at holde ferie på for De Gea? (-:
Florentino Pérez
- Real madrid emil
- Gæst
-