AS: Manchester United sænker prisen på De Gea

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid og Manchester United kan være nået tættere på en aftale om David De Gea efter at den engelske klub har accepteret at sænke prisen på målmanden til 35 millioner €. Det skriver spanske AS.

Alle parter synes indstillet på at finde en løsning, som gør at David De Gea ikke skal indlede træningen med Manchester United på mandag og manager Louis Van Gaal er især interesseret i at have sin trup klar, når holdet drager på tur til USA den 13. juli.

Manchester United har allerede afløseren for De Gea i kikkerten og det bliver angiveligt Tottenhams Hugo Lloris.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #2 af SR4
Sænket til 35? Han har altså kun et år tilbage af hans kontrakt. 20-25 skulle være nok, ellers må man vente til næste år. Det er alligevel ikke målmandsposten, vi er desperate efter at forstærke lige pt.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #3 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne AS: Manchester United sænker prisen på De Gea
Det forstår jeg heller ikke, vl er blivet til en ko der skal hele tiden malkes, det holder ikke i længden
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Tobiasillas.

11 år 4 uger siden #4 af Kassow-Rossing
Sådan har det vel været hvert år i 50 år? Det går fint nok med den model :)

Et køb af en spiller til en lidt for høj pris, fordi det måske er lidt for tidligt har også sine fordele. F.eks får man styr på truppen for fremtiden. Nogle gange følger der også noget medie- og fan-interesse med (trøjesalg, bedre sponsoraftaler osv.)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 4 uger siden #5 af M_linding
35 mio. skræmmer ikke mig væk - om jeg så må sige:)

Jeg er lidt træt af situationen omkring Iker, fordi det virker som om at han er kørt træt i den... Eller også er det nogle fans og medspillere der er trætte af ham.. eller også er det ledelsen og Casillas der er trætte af hinanden. Der er i hvert fald noget der ikke fungere omkring Casillas og den rolle han burde have i truppen. Derfor ser jeg meget gerne, at man får klaret situationen ved, at udskifte Iker med De Gea - især fordi De Gea er den perfekte afløser IMO.

Og i moderne fodbold kan der ske alt for meget, på alt for kort tid, til at jeg tør lade De Gea vente et år i United. Han er på krogen nu, og den skal landes!

Jeg er dog helt sikker på, at Casillas fortsat er blandt de aller bedste keepere, når bare han får lidt selvtillid og spilleglæde med i sit spil igen.
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved M_linding.

11 år 4 uger siden #6 af M_linding
Når man taler om solen...

De Gea landede faktisk i Madrid i dag. Han sagde at han kun var i Madrid for at holde ferie og slappe af.

Men eftersom han har et møde med Van Gaal senest på mandag, vil jeg kalde den forklaring ganske usandsynlig... :) Det er i hvert fald et underligt tidspunkt at holde ferie på - selvom han har familie i Madrid.

11 år 4 uger siden #7 af Sahinovic
M_linding skrev:

Det er i hvert fald et underligt tidspunkt at holde ferie på - selvom han har familie i Madrid.

Taget i betragtning af at samtlige spillere har fået ferie, hvorfor er det så et underligt tidspunkt at holde ferie på for De Gea? (-:

Florentino Pérez

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #8 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne AS: Manchester United sænker prisen på De Gea
De Gea nyder vel bare de absolut sidste dage af ferien. På mandag flyver han igen tilbage til Manchester, hvor han møder til det første træningspas sammen med resten af Manchester United-truppen.

Leveret af Kunena Forum