Iker Casillas på vej mod overraskende skifte til Porto

11 år 2 uger siden #13 af madrid2000
Casillias var min helt store helt i den tid jeg har været Real fan.
En trist trist dag.
Håber på det bedste fromover til Sand Iker.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #14 af JimmyBroe

FigoJensen skrev: Men alligevel meget, at Casillas vælger en klub som Porto, selvom han kender nogle folk derovre.
Tror helt sikkert godt han kunne have fået en plads på et af de større hold i England, men han har måske været nervøs for at ende på bænken igen, hvilket næppe sker i Porto. Eller også foretrækker han bare klimaet i syden :-)

Eller det faktum at Porto spiller ChL hvert år og gør det bedre end langt de fleste engelske hold. Og ja så er han stadig på den Ibiriske halvø:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.

11 år 2 uger siden #15 af M_linding
Han bliver savnet - men dette er en positiv nyhed!

Godt klubvalg, og godt at Iker får en afskedskamp.

Gracias Iker!:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, Fondo_Sur

• rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #16 af rene
Tak for alt San Iker, en af mine helt store helte, det føltes mærkeligt at han pludselig ikke er der mere, for han har altid været der i min tid som real fan.
Håber på alt det bedste i fc porto for ham, men en meget trist dag, en af ikonerne i klubben siger desværre tak for denne gang, men mon ikke vi ser ham igen i klubben snart, puha det hårdt det her.

11 år 2 uger siden #17 af Fondo_Sur
Hold da op, en sand legende. Men nu forstår jeg udtrykket af "at man skal stoppe på toppen" bedre. Lige siden Mourinho og hans nyfødte søn, har han ikke været den samme målmand, men vi ved alle sammen hvilken mirakelmand han altid har været. Bliver mærkeligt at være uden ham, men det er nok den bedste løsning.

San Iker <3
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Macon

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #18 af FigoJensen

JimmyBroe skrev:

FigoJensen skrev: Men alligevel meget, at Casillas vælger en klub som Porto, selvom han kender nogle folk derovre.
Tror helt sikkert godt han kunne have fået en plads på et af de større hold i England, men han har måske været nervøs for at ende på bænken igen, hvilket næppe sker i Porto. Eller også foretrækker han bare klimaet i syden :-)

Eller det faktum at Porto spiller ChL hvert år og gør det bedre end langt de fleste engelske hold. Og ja så er han stadig på den Ibiriske halvø:)

Tror nu han havde haft større mulighed for succes i CL, hvis han var skiftet til Man U eller Chelsea f. eks. Er temmelig sikker på, at statistikkerne bakker op omkring engelske hold har gjort det meget bedre end portugisiske hold i den turnering, hvis man tæller antal pokaler...

11 år 2 uger siden #19 af Sahinovic

asp3200 skrev: Han ser også ud til at få sin korrekte afsked i form af kamp mod Porto i Trofeo Santiago Bernabéu.

Jeg mener at have læst at han ikke vil tage afsked på Bernabéu i form af en ceremoni.

Florentino Pérez

11 år 2 uger siden #20 af asp3200

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev: Han ser også ud til at få sin korrekte afsked i form af kamp mod Porto i Trofeo Santiago Bernabéu.

Jeg mener at have læst at han ikke vil tage afsked på Bernabéu i form af en ceremoni.

Nå, jeg har hørt noget andet

11 år 2 uger siden #21 af SR4

FigoJensen skrev:

JimmyBroe skrev:

Tror nu han havde haft større mulighed for succes i CL, hvis han var skiftet til Man U eller Chelsea f. eks. Er temmelig sikker på, at statistikkerne bakker op omkring engelske hold har gjort det meget bedre end portugisiske hold i den turnering, hvis man tæller antal pokaler...

Ingen chance for spilletid i Chelsea overhoved

HVIS han absolut skulle til England var det nok blevet Arsenal.. så Porto nok også bedst.

Sproget er desuden det samme og vejret er bedre og al det der ;)

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #22 af Hierro
Min helt store helt, savnet bliver stort omend endnu større end da både Guti og Raul forlod os. Sidste mand fra en stor æra.

11 år 2 uger siden #23 af JimmyBroe

FigoJensen skrev:

JimmyBroe skrev:

Ja, helt sikkert. Jeg skrev heller ikke at den portugisiske liga var bedre, historisk set. Men at et øjebliksbillede viser at Porto gør det bedre end de fleste engelske hold. Og ja så er Chelsea bedre, United er jeg nu mere i tvivl om. I Chelsea havde han aldrig haft en Chance, og hverken United eller Arsenal vinder noget, jo, en cup-pokal i ny og næ.

Hvorimodmod Porto er med i titelræset hvert år og så er klimaet det samme som Spanien, samt han har halvanden times transport til Madrid.

@SR4 Portugisisk er så ikke det samme som Spansk:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Vildfaren

11 år 2 uger siden #24 af Lars1991
Altid været kæmpe Iker fan, men har alligevel ventet på den her nyhed i lang tid da hans tid er kommet. Nu da den endelig er her, føles det dog underligt. Nu den sidste af mine tre favoritspillere, da jeg startede med at følge Real, væk. Carlos, Raul og nu Iker. Det føles virkelig mærkeligt!

Leveret af Kunena Forum