Truppen skal på slankekur

11 år 3 uger siden #1 af Administrationen

Danilo her er en af de nye ansigter i truppen, og han bør ikke bekymre sig om sin fremtid i klubben.

Rygterne omkring sommerindkøb til Real Madrid er underligt få denne sommer, men det kan der være en meget naturlig forklaring på.

Således har Real Madrid nemlig en førsteholdstrup på samlet 27 spillere, hvilket faktisk er to for mange. Derfor skal der spillere ud, før der kan komme nogen ind.

De 27 spillere er:
Målmænd: Keylor Navas, Casillas, Pacheco

Forsvar: Danilo, Arbeloa, Pepe, Ramos, Carvajal, Marcelo, Varane, Nacho, Coentrão

Midtbane: Modric, Isco, James, Illarramendi, Jesé, Kroos, Bale, Denis, Ødegaard, Lucas Silva, Casemiro, Lucas Vásquez

Angreb: Asensio, Cristiano, Benzema

Som de yderste mandater ventes det, at man overvejer muligheden for at udleje Asensio og Ødegaard, ligesom Lucias Silva formentlig kan ryge samme vej.

Et indkøb af David de Gea vil ligeledes kræve, at I hvert fald en målmand bliver flyttet andetsteds, og her ligner det mest af alt, at Casillas kan have spillet sin sidste kamp for klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Truppen skal på slankekur
Det er godt nok noget af et puslespil, Benitez og Florentino Perez skal ud i - for hvad med en spiller som Coentrão?
Ham vil man jo givetvist gerne af med, men der er godt nok ikke umiddelbart noget, der tyder på interesse for ham i år.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 3 uger siden #3 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Truppen skal på slankekur
Arbeloa, Lucas Silva, Asensio samt enten Ødegaard eller Denis ryger i løbet af sommeren.

Så er vi på 23 mand. Derudover forestiller jeg mig, at Casillas udskiftes med De Gea.

Dertil kræves en tilføjelse af en central midtbanespiller med kvalitet. Bliver dette Vidal, så må Casemiro desværre trække sorteper, da Vidal ikke ejer et EU-pas.

Så ligger vi på enten 23 eller 24 mand + en tilføjelse af en central angriber.

Alt i alt vil det give en stor trup på 24-25 mand, hvilket i min verden er en smule i overkanten, da det giver begrænset med minutter til spillere som Lucas, Illara, Denis m.fl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen skal på slankekur
Men Asensio og Ødegaard har jo stadig alderen til at blive registreret for Castilla og stadig have muligheden for at spille for førsteholdet, hvis jeg husker helt rigtigt. Det bringer os ned på de 25 spillere, hvor vi har Arbeloa som et 3.valg til backsne (det tror jeg ikke man gider spilde en plads på), og så har vi en EU-spiller for meget, hvilket betyder, at Silva snart må være fortid i klubben. Så er vi nede på 23. Skulle De Gea komme er det også klart, at man sender en keeper videre, da man heller ikke gider spilde en plads på at have 4 keepere i truppen.

Så der er vist ikke meget at frygte på denne front :)

Leveret af Kunena Forum