Truppen skal på slankekur
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Danilo her er en af de nye ansigter i truppen, og han bør ikke bekymre sig om sin fremtid i klubben.
Rygterne omkring sommerindkøb til Real Madrid er underligt få denne sommer, men det kan der være en meget naturlig forklaring på.
Således har Real Madrid nemlig en førsteholdstrup på samlet 27 spillere, hvilket faktisk er to for mange. Derfor skal der spillere ud, før der kan komme nogen ind.
De 27 spillere er:
Målmænd: Keylor Navas, Casillas, Pacheco
Forsvar: Danilo, Arbeloa, Pepe, Ramos, Carvajal, Marcelo, Varane, Nacho, Coentrão
Midtbane: Modric, Isco, James, Illarramendi, Jesé, Kroos, Bale, Denis, Ødegaard, Lucas Silva, Casemiro, Lucas Vásquez
Angreb: Asensio, Cristiano, Benzema
Som de yderste mandater ventes det, at man overvejer muligheden for at udleje Asensio og Ødegaard, ligesom Lucias Silva formentlig kan ryge samme vej.
Et indkøb af David de Gea vil ligeledes kræve, at I hvert fald en målmand bliver flyttet andetsteds, og her ligner det mest af alt, at Casillas kan have spillet sin sidste kamp for klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ham vil man jo givetvist gerne af med, men der er godt nok ikke umiddelbart noget, der tyder på interesse for ham i år.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Så er vi på 23 mand. Derudover forestiller jeg mig, at Casillas udskiftes med De Gea.
Dertil kræves en tilføjelse af en central midtbanespiller med kvalitet. Bliver dette Vidal, så må Casemiro desværre trække sorteper, da Vidal ikke ejer et EU-pas.
Så ligger vi på enten 23 eller 24 mand + en tilføjelse af en central angriber.
Alt i alt vil det give en stor trup på 24-25 mand, hvilket i min verden er en smule i overkanten, da det giver begrænset med minutter til spillere som Lucas, Illara, Denis m.fl.
- Brylle
- Gæst
-
Så der er vist ikke meget at frygte på denne front :)