Real Madrid er ankommet til Melbourne

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
11 år 2 uger siden #1 af realmadsen

Som alle andre store europæiske fodboldklubber er også Real Madrid i gang med det, der på nydansk betegnes som preseason.

For første gang har det bragt Real Madrid til det australske kontinent, nærmere bestemt Australiens anden største by Melbourne.

Her skal de tilbringe de næste 11 dage, hvor det sportslige fokus er på turneringen Austrialian International Champions Cup, der også har deltagelse af AS Roma og Manchester City.

Efter en rejse på mere end 24 timer, der blandt andet bød på en mellemlanding i Malaysias hovedstad Kuala Lumpur, landede kongeklubben kl. 11 mandag formiddag, kl. 19 lokal tid, i Tullamarine International i Melbourne.

I forbindelse med deres australske visit er Real Madrid indlogeret på Park Hyatt Hotel og første kamp i turneringen spilles lørdag kl. 11 dansk tid mod AS Roma. En kamp der kan ses på den nye kanal Eurosport DK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #2 af Kassow-Rossing
Kan vi forvente endnu en sommer, hvor vi taber samtlige kampe? Og hvis dette sker, skal vi så være totalt ligeglade?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Real Madrid er ankommet til Melbourne
Jeg tror faktisk, vi får en "dårlig" optakt og spiller en række mindre gode kampe mod de kommende modstandere og måske også taber, da der er ny træner og alt skal sammensættes på ny osv.. Det tager noget tid. Jeg tror dog ikke, det kommer til at påvirke sæsonen. Og hellere starte skidt nu og så slutte sæsonen stærkt af end det omvendte.. Det har vi vidst prøvet før... :)

11 år 2 uger siden #4 af Lars1991
Hvor vil jeg dog gerne se Bale stråle i Madrid tøjen. Jeg har min skepsis, men hvor ville det dog være dejligt for alle parter!

11 år 2 uger siden #5 af Gåser

Kassow-Rossing skrev: Kan vi forvente endnu en sommer, hvor vi taber samtlige kampe? Og hvis dette sker, skal vi så være totalt ligeglade?

Jeg tror ikke, at vi skal lægge for meget i de indledende kampe, da jeg også husker for nogle år siden, hvor vi spillede nogle fantastiske pre-season kampe, hvor bl.a. Chelsea blev udstillet, hvorefter vi smed point i første kamp i ligaen.

11 år 2 uger siden #6 af Kassow-Rossing
Hmmmm ja helt enig.

Forventningerne til preseason kampene bliver hermed nedtonet :(

FigoJensen jeg håber du får ret!

11 år 2 uger siden #7 af Sahinovic
Ramos er umiddelbart blevet udnævnt som den nye anfører.

www.express.co.uk/sport/football/590724/...n-United-Real-Madrid

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.

11 år 2 uger siden #8 af Kassow-Rossing
En lille oversigt til de, der ønsker at følge med i preseason :)

Real Madrid skal spille 7 venskabskampe i sommerpausen. Den første er på lørdag og den sidste bliver spillet 9. august og cirka fire uger. Real Madrid skal besøge Australien (pt), Kina, Tyskland og Norge.

----

1. Australien: I øjeblikket er holdet i Melbourne og skal deltage i International Champions Cup, hvor de blandt andet skal møde Roma og Manchester City. Kampene skal spilles på et stadion, der er større end noget stadion i Europa.

2. Kina: Endnu en turnering med navnet International Champions Cup. Først møder holdet Inter og få dage senere møder de Milan.

3. Tyskland: Audi Cup i München. Først møder holdet Tottenham. Hvis man slår Tottenham går man i finalen mod enten Bayern eller Milan.

4: Norge: Forgyldt venskabskamp mod Valerenga i Oslo. Real Madrid bliver betalt godt for at spille denne kamp.

----

18. juli: Roma
24. juli: City
27. juli: Inter
30. juli: Milan
4. aug: Tottenham
5. aug: Evt. finale mod Bayern/Milan.
9. aug: Venskabskamp mod Valerenga.

Leveret af Kunena Forum