La Liga-programmet offentliggøres snart
Tobiasillas skrev:
Motivation starter ved transfermarkedFondo_Sur skrev: God form skyldes i høj grad motivation. Denne sæson, hvor ligaen er et rigtigt højt mål efter en trofæløs sæson, så regner jeg med at vi starter stærkt ud... og slutter flot.
What?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: OG - er der nogen, der har et overblik over inddelingen af kampe i spillerunderne i år? Altså er det stadig 1 kamp fredag, 4 lørdag, 4 søndag og 1 mandag? Eller hvordan :)?
Det skulle blive 1 kamp fredag, 3 el.4 om lørdagen, 4 el. 5 om søndagen samt 1 om mandagen. Den kamp, jeg ikke ved om spilles lørdag eller søndag, er vist nok en Fri TV kamp ( i Spanien altså) og kan lægges på nogle valgfrie tidspunkter lørdag eller søndag.
I praksis kan det vel meget vel bliver 1 4 4 1 som du selv skriver.
I øvrigt...som jeg har forstået det, er der endnu ikke tegnet nogle TV aftaler af nogen TV stationer i Danmark om kampene i La Liga i næste sæson. Canal 9/8 som viste hovedparten de seneste sæsoner er jo nu indlemmet i SBS familien på kanalerne Canal 9 og Eurosport Danmark, men jeg har ikke set, om SBS også fremover vil vise ligeså mange kampe fra La Liga, som vi har været vant til de senere år.
Ifølge den her kilde er det indtil videre kun på viaplay man kan se det... Det kan da ikke passe ingen dansk tv kanal vil vise det?
Hold da op, så er det da vidst også sidste udkald? Har man ikke sådan noget på plads, i god tid?
Jeg kan da ikke forestille mig, at de ikke sender spanske kampe i næste sæson? Ellers må vi få mængderabat hos Viaplay:)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg har netop talt med informationen i Discovery networks Denmark (som åbenbart er dem som har styr på de kanaler som sender spansk fodbold). Den søde dame fortalte mig at 'de' havde ligget i forhandlinger op til sommerferien. Men desværre ikke nået til enighed. De vil forhandle videre når de kommer tilbage fra ferie i starten af august (hun sagde D.3.
Hold da op, så er det da vidst også sidste udkald? Har man ikke sådan noget på plads i god tid?
Jeg kan da ikke forestille mig at de ikke sender spanske kampe i næste sæson? Ellers må vi få mængderabat hos Viaplay:)
Det er da også helt gak. Men hvis ikke længere det bliver via SBS kanalerne, så kan man vist godt opsige den store tv-pakke - det er den eneste grund til, jeg har den :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
JimmyBroe skrev: Jeg har netop talt med informationen i Discovery networks Denmark (som åbenbart er dem som har styr på de kanaler som sender spansk fodbold). Den søde dame fortalte mig at 'de' havde ligget i forhandlinger op til sommerferien. Men desværre ikke nået til enighed. De vil forhandle videre når de kommer tilbage fra ferie i starten af august (hun sagde D.3.
Hold da op, så er det da vidst også sidste udkald? Har man ikke sådan noget på plads i god tid?
Jeg kan da ikke forestille mig at de ikke sender spanske kampe i næste sæson? Ellers må vi få mængderabat hos Viaplay:)
Det er da også helt gak. Men hvis ikke længere det bliver via SBS kanalerne, så kan man vist godt opsige den store tv-pakke - det er den eneste grund til, jeg har den :-D
Ja, det står helt fast. Omend jeg tror mine børns mor laver bæh-fjæs, hvis ikke hun har alle TV3 kanaler og de unge mødre på kanal 4:D
Jeg er her stadig XOXO
glemte du ikke også TLC og "say yes to the dress", JB? :-)JimmyBroe skrev: Ja, det står helt fast. Omend jeg tror mine børns mor laver bæh-fjæs, hvis ikke hun har alle TV3 kanaler og de unge mødre på kanal 4:D
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
DER ER INTET GALT MED " say yes to the dress" ;)
RAUL!!!!