Straffesparks-nederlag mod AS Roma
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid tabte i dag første kamp i International Champions Cup i Australien.
Her var modstanderen italienske AS Roma, som vandt 7-6 efter straffespark i et opgør, som sluttede målløst i den ordinære spilletid.
Som det ofte er tilfældet i disse optakts-kampe, så blev dagens kamp heller ikke nogen spillemæssig oplevelse, men man fik dog set prøver på nogle af de ting, som Rafa Benítez er ved at indarbejde på holdet, som eksempelvis et højt pres på banen.
Første halvleg tilhørte AS Roma, som allerede efter blot 3 minutters spil burde have bragt sig foran, da noget klumpspil i Real Madrids lidt usikre defensiv førte til flere afslutningsmuligheder, men heldet var med Real Madrid.
I anden halvleg kom flere af de nye spillere i kamp for Real Madrid, heriblandt Cherychev og Lucas Vázquez og sidstnævnte fik Real Madrids største chance i kampen, da han efter flot opspil pludselig var helt alene med De Sanctis, som dog fik pareret en lidt svag afslutning.
I straffesparks-konkurrencen var Lucas Vázquez igen synderen, da han brændte Real Madrids 7. spark, inden Keita kunne afgøre kampen.
Real Madrid møder Manchester City på fredag, inden turen går til Kina.
Real Madrids hold: Keylor Navas; Carvajal (Danilo, min. 69), Sergio Ramos (Nacho, min. 46), Varane (Pepe, min. 46), Marcelo (Arbeloa, min. 46); Modric (Lucas Silva, min. 46), Illarramendi (Kroos, min. 46); Odegaard (Isco, min. 46), Bale (Lucas Vázquez, min. 55), Cristiano (Cherysev, min. 46) og Jesé (Benzema, min. 46).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen