Tuttosport: Fernando Llorente til Real Madrid i den kommende uge

11 år 1 uge siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge italienske Tuttosport bliver Fernando Llorente sandsynligvis Real Madrid-spiller i den kommende uge.

Avisen mener at vide, at forhandlingerne mellem Real Madrid og Juventus nu er så fremskredne, at der kun mangler formaliteter førend et skifte for den spanske angriber kan offentliggøres.

Fernando Llorente er kommet i overskud i Juventus, som i øjeblikket råder over Morata, Mandzukic, Dybala og Zaza til de to angrebspladser og i Real Madrid er Llorente udset som alternativ til Karim Benzema.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #2 af SR4
Hurra for vi sælger vores angrebstalent til en klub, angrebstalentet slår klubbens angriber af, og nu køber vi ham der blev slået af. "Perez-logik"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, Pelle

11 år 1 uge siden #3 af Kassow-Rossing
I stedet for burde du have spurgt dig selv hvad du ville have gjort i hans sted.

Ville du have beholdt Morata imod sin vilje?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 uge siden #4 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: I stedet for burde du have spurgt dig selv hvad du ville have gjort i hans sted.

Ville du have beholdt Morata imod sin vilje?

Jeg tror ikke SR4s pointe omhandler Morata. Jeg tror mere, det handler om, at vi hverken har behov for eller plads til Llorente.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 uge siden #5 af Kassow-Rossing
Det kan være jeg har misforstået. Jeg troede angrebstalentet, der blev omtalt, var Alvaro Morata.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 uge siden #6 af Neye
Llorente er hentet som sidekick til den der ender med at blive Reals 9´er. Altså en der kan tåle at sidde en del på bænken.

11 år 1 uge siden #7 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Det kan være jeg har misforstået. Jeg troede angrebstalentet, der blev omtalt, var Alvaro Morata.

Ja, det sker sjovt nok ofte, Kassow.

Neye - nu er der jo intet officielt endnu ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 uge siden #8 af Neye

Pelle skrev: Neye - nu er der jo intet officielt endnu ;-)

Naturligvis
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Neye.

11 år 1 uge siden #9 af MatiasP
Selvom intet er officielt synes jeg det virker helt væk. Hvis vi skal have et alternativ til benz, så skal vi da have en noget anden spiller. En der ligner hernandez, bare bedre. Llorente ligner en del benz, er bedst med ryggen mod målet og i boksen. Bevæger sig til og med mindre end Benz, hvilket ikke virker særlig gennemtænkt. Bedre med hovedet og kan måske mod meget kompakte hold gøre en forskel, men synes bare ikke det er den måde vi skal slå de mindre hold der "parkere bussen".

11 år 1 uge siden #10 af Vildfaren

MatiasP skrev: Selvom intet er officielt synes jeg det virker helt væk. Hvis vi skal have et alternativ til benz, så skal vi da have en noget anden spiller. En der ligner hernandez, bare bedre. Llorente ligner en del benz, er bedst med ryggen mod målet og i boksen. Bevæger sig til og med mindre end Benz, hvilket ikke virker særlig gennemtænkt. Bedre med hovedet og kan måske mod meget kompakte hold gøre en forskel, men synes bare ikke det er den måde vi skal slå de mindre hold der "parkere bussen".

Llorrente er (i min optik.) det perfekte match til Real, så længe Benzema stadig er i klubben. Hamrende effektiv i målfeltet og netop den alternative løsning, når det ikke virker med benzema. Kan klare at sidde på bænken og er ikke bange for, at få beskidte hænder.
Så kan det godt være, at han ikke er så Real Madrid-agtig i sit spil, men når det ikke virker mod de kompakte hold, må vi komme med noget andet og det tilbyder han. Han vil højst sandsynligt rage en masse af de nemme mål til sig. Dem som kræver at man går lidt til hinanden i feltet og dem er der altså nogen der skal tage. Det kommer han til.
Er han drømmespilleren ? Næh.
Men han kan sagtens være ham, der "stjæler" et let mål, når spillet syntes håbløst....
Jeg siger ja tak....

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Vildfaren. Begrundelse: Grammatisk utilstrækkelighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, El Madridista, Sahinovic, Fondo_Sur

11 år 1 uge siden #11 af Neye

Vildfaren skrev: Llorrente er (i min optik.) det perfekte match til Real, så længe Benzema stadig er i klubben. Hamrende effektiv i målfeltet og netop den alternative løsning, når det ikke virker med benzema. Kan klare at sidde på bænken og er ikke bange for, at få beskidte hænder.
Så kan det godt være, at han ikke er så Real Madrid-agtig i sit spil, men når det ikke virker mod de kompakte hold, må vi komme med noget andet og det tilbyder han. Han vil højst sandsynligt rage en masse af de nemme mål til sig. Dem som kræver at man går lidt til hinanden i feltet og dem er der altså nogen der skal tage. Det kommer han til.
Er han drømmespilleren ? Næh.
Men han kan sagtens være ham, der "stjæler" et let mål, når spillet syntes håbløst....
Jeg siger ja tak....

Helt enig. Uanset hvem der bliver Reals 9´er i denne sæson, så er Llorente et glimrende sidekick

11 år 1 uge siden #12 af Raul-Madrid
Total enig med Vildfaren - Llorente er næsten den perfekte 2 angriber vi kan bruge han kan nogle af de ting vi mangler og med alle de indlæg vi har lavet sidste sæson, så for han rigelig af chancer til at udnytte sin fysik og forhåbentligt hætte den nogle kasser ind for os.

Jeg havde været lidt mere vild med Dzeko da han kan det samme som Llorente, men til gengæld kan han også lidt mere med benene.

Men han er sku velkommen til at joine selvom det nok ikke bliver mig der køber en Llorente trøje ;)

RAUL!!!!
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Raul-Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum