Tuttosport: Fernando Llorente til Real Madrid i den kommende uge

11 år 1 uge siden #13 af Sahinovic
Hans spillestil minder en del om Adebayors, og hold fast hvor var han egentligt god når man endeligt brugte ham, selvom det desværre kun blev til et meget kort visit. Så jeg er bestemt fortaler for at man henter Llorente, hvem skulle vi ellers hente som gerne vil sidde på bænken?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #14 af 2:18
Fint hvis han bevæger sig mindre i den offensive del af spillet, så kan det modsat Benzema ikke udelukkes at han befinder sig i feltet.. Holder af Benzema, men hold nu op hvor er han tit alle andre steder end i feltet..
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

11 år 1 uge siden #15 af Vildfaren

2:18 skrev: Fint hvis han bevæger sig mindre i den offensive del af spillet, så kan det modsat Benzema ikke udelukkes at han befinder sig i feltet.. Holder af Benzema, men hold nu op hvor er han tit alle andre steder end i feltet..

Jeg er oftest ved at få en blodprop over, at vi ingen har i feltet. Så snart vi har en mand i feltet, får vi også lidt flere mellemdistanceskud fra Ronaldo, da forsvarskæden er nød til, at ligge tæt på Llorente. Det samme så man når vi spillede med Higuain, som søgte feltet væsenligt mere en Benz.

@Raul-Madrid
Jeg er også rigtig frisk på Dzeko af samme grunde som dine og han kunne være glad for, at blive opgraderet fra bænk til sekundær rotation. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

11 år 1 uge siden #16 af BBB
Jeg har også savnet en type, som minder om Adebayor, siden vi mistede ham.

Jeg er ikke super vild med Llorente, men what the fuck. Giv ham bare chancen.

Arsenal har i øvrigt budt 45 af de stærke på Benzema ifølge Tancredi. Hvis de opper den lidt, så er jeg klar på den deal.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #17 af Raúl 7

BBB skrev: Jeg har også savnet en type, som minder om Adebayor, siden vi mistede ham.

Jeg er ikke super vild med Llorente, men what the fuck. Giv ham bare chancen.

Arsenal har i øvrigt budt 45 af de stærke på Benzema ifølge Tancredi. Hvis de opper den lidt, så er jeg klar på den deal.

Benzema er perfekt for os. Så længe vi har Ronaldo hvertfald. Hvem skulle erstatte Benzema? Evigt skadede Agüero?

11 år 1 uge siden #18 af Macon
Lewandowski ville være min favorit, men sker nok ikke, selvom jeg tror han ville kunne lokkes.

11 år 1 uge siden #19 af SR4

Kassow-Rossing skrev: I stedet for burde du have spurgt dig selv hvad du ville have gjort i hans sted.

Ville du have beholdt Morata imod sin vilje?

Som Pelle forstod det :)

Hvad er logikken i at man ikke mener at Morata var god nok, for så at erstatte ham med en, der netop blev slået af Morata?

Mener heller ikke selv Morata var god nok dengang, men så henter man fandme en der er bedre og ikke en, der tydeligvis er dårligere, når nu han i en duel med ham har tabt pladsen i startstopstillingen?

11 år 1 uge siden #20 af M_linding

SR4 skrev:

Kassow-Rossing skrev: I stedet for burde du have spurgt dig selv hvad du ville have gjort i hans sted.

Hvad er logikken i at man ikke mener at Morata var god nok, for så at erstatte ham med en, der netop blev slået af Morata?

Mener heller ikke selv Morata var god nok dengang, men så henter man fandme en der er bedre og ikke en, der tydeligvis er dårligere, når nu han i en duel med ham har tabt pladsen i startstopstillingen?

Sikke en logik du har..;)

For mig at se, behøver vi slet ikke hente flere offensivspillere. Men jeg kan sagtens se idéen med Llorente som reserve. Og det er lige meget om Morata er bedre (hvis han er det) for det handler om hvordan de er som typer. Morata skal have plads at løbe på, det fik han ikke i Real Madrid. Det har han i Juve.

Det er lidt ligesom at sammensætte et symfoniorkester: Vi har masser af elegante violinspillere, men kunne måske godt bruge en stortromme. Og så kan det godt være at stortrommen ikke er lige så alsidig eller rig på forskellige strenge at spille på (HAHA), men den giver maestro-Rafa nogle forskellige muligheder i løbet af kampene...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

11 år 1 uge siden #21 af SR4

M_linding skrev:

SR4 skrev:

Sikke en logik du har..;)

For mig at se, behøver vi slet ikke hente flere offensivspillere. Men jeg kan sagtens se idéen med Llorente som reserve. Og det er lige meget om Morata er bedre (hvis han er det) for det handler om hvordan de er som typer. Morata skal have plads at løbe på, det fik han ikke i Real Madrid. Det har han i Juve.

Det er lidt ligesom at sammensætte et symfoniorkester: Vi har masser af elegante violinspillere, men kunne måske godt bruge en stortromme. Og så kan det godt være at stortrommen ikke er lige så alsidig eller rig på forskellige strenge at spille på (HAHA), men den giver maestro-Rafa nogle forskellige muligheder i løbet af kampene...

haha

Leveret af Kunena Forum