Borja Mayoral bliver Benzema-alternativ

11 år 6 dage siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid jagter ikke længere et alternativ til Karim Benzema, for man har ifølge klubben allerede manden i egne rækker.

Det drejer sig om stortalentet, Borja Mayoral, som har haft en fantastisk sæson på Juvenil A-holdet og til sidst også på Castilla-holdet, ligesom han netop er blevet topscorer ved det forgangne U19-EM, hvor han var med til at sikre Spanien guldet.

I Real Madrid er man ikke i tvivl om, at Borja Mayoral er bedre end Chicharito, som fungerede som alternativ til Karim Benzema i den forgangne sæson, men man vil også passe på sit 18-årige angrebs-talent og derfor vil han blive indlemmet i Castilla-truppen, hvor han skal være første-angriber og herfra vil han få rig mulighed til at træne med førsteholdet og blive udtaget, når Rafa Benítez finder det belejligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 dage siden #2 af JimmyBroe
Spændene spiller. Dejligt med lidt talent fra egne rækker, som får så betydningsfuld en plads på holdet, som andenangriber.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 6 dage siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Borja Mayoral bliver Benzema-alternativ
Det er ikke godt nok med en 2. rangs spiller til at være på første holdet. Vil man vinde alle turneringer, må man have topspillere på alle pladser og på bænken.
Det ville være fint, hvis han bare kunne spille på Castilla og udvikle sig og modnes der. I a truppen er der sgu behov for et supplement til Benzema fra øverste hylde. Jeg synes ikke, det virker betryggende desværre, hvis der satses på sådan en ung spiller. Det er jo de færreste talenter, som bryder igennem på første holdet må man sande.

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #4 af daffy
Besvaret af daffy på emne Borja Mayoral bliver Benzema-alternativ

FigoJensen skrev: Det er ikke godt nok med en 2. rangs spiller til at være på første holdet. Vil man vinde alle turneringer, må man have topspillere på alle pladser og på bænken.
Det ville være fint, hvis han bare kunne spille på Castilla og udvikle sig og modnes der. I a truppen er der sgu behov for et supplement til Benzema fra øverste hylde. Jeg synes ikke, det virker betryggende desværre, hvis der satses på sådan en ung spiller. Det er jo de færreste talenter, som bryder igennem på første holdet må man sande.

Kender du ham?

Skal man være etableret stjerne for at være på bænken hos Madrid? Jeg er helt uenig. Synes det er så tæske genialt, hvis vi bruger vores egne talenter.

11 år 6 dage siden #5 af henrikcomn
Han er jo ikke et seriøst alternativ når han ikke engang skal være en fast del af truppen - Find nu en ordentlig spiller hvis man alligevel ikke satser 100% på dette talent

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Borja Mayoral bliver Benzema-alternativ

henrikcomn skrev: Han er jo ikke et seriøst alternativ når han ikke engang skal være en fast del af truppen - Find nu en ordentlig spiller hvis man alligevel ikke satser 100% på dette talent

Det ville da være direkte idiotisk at registrere en 18-årig spiller på førsteholdet, når han er tiltænkt en reserverolle? Det er da perfekt, at Mayoral kan træne en del med holdet, få spillet sine kampe for Castilla og så stå klar, når der er brug for ham.
Men vi har jo set, at Benitez har nogle andre planer med Bale og Ronaldo, end Ancelotti havde. Bale er blevet brugt som hængende angriber, mens vi også så Ronaldo ligge lidt deroppe i første træningskamp. Så når der bliver snakket om et Benzema-alternativ, regner jeg ikke med, at Mayoral skal ind og spille 90 minutter, hvis Benzema er ude. Så er der stadig Ronaldo, Bale og Jese, som kan bruges på toppen. Jeg er glad for, at vi får de unge drenge mere med omkring holdet og endda kan få nogle minutter.

11 år 6 dage siden #7 af Gåser

Brylle skrev:

henrikcomn skrev: Han er jo ikke et seriøst alternativ når han ikke engang skal være en fast del af truppen - Find nu en ordentlig spiller hvis man alligevel ikke satser 100% på dette talent

Det ville da være direkte idiotisk at registrere en 18-årig spiller på førsteholdet, når han er tiltænkt en reserverolle? Det er da perfekt, at Mayoral kan træne en del med holdet, få spillet sine kampe for Castilla og så stå klar, når der er brug for ham.
Men vi har jo set, at Benitez har nogle andre planer med Bale og Ronaldo, end Ancelotti havde. Bale er blevet brugt som hængende angriber, mens vi også så Ronaldo ligge lidt deroppe i første træningskamp. Så når der bliver snakket om et Benzema-alternativ, regner jeg ikke med, at Mayoral skal ind og spille 90 minutter, hvis Benzema er ude. Så er der stadig Ronaldo, Bale og Jese, som kan bruges på toppen. Jeg er glad for, at vi får de unge drenge mere med omkring holdet og endda kan få nogle minutter.

Hvis han er den eneste reelle angriber udover Benzema, så er du nødt til at have ham på bænken i hver kamp, hvorfor jeg ser det som yderst tvivlsomt, at han vil få særlig mange minutter på Castilla.

Vi er nødt til at have en etableret spiller, som udskiftningsmulighed til Benzema. Der kommer skader, karantæner osv. henover året, og så kan man sagtens bringe ham her.

Jeg synes, at det virker uambitiøst.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #8 af Brylle

Gåser skrev:

Brylle skrev:

Hvis han er den eneste reelle angriber udover Benzema, så er du nødt til at have ham på bænken i hver kamp, hvorfor jeg ser det som yderst tvivlsomt, at han vil få særlig mange minutter på Castilla.

Vi er nødt til at have en etableret spiller, som udskiftningsmulighed til Benzema. Der kommer skader, karantæner osv. henover året, og så kan man sagtens bringe ham her.

Men at han sidder på bænken betyder jo ikke, at han ikke kan spille på Castilla? Vi har hentet Denis, Lucas og får forhåbentlig Jese tilbage i en fin form, så vores offensive bredte er langt bedre, og derfor har man nu bedre mulighed for at rotere med de resterende spillere, hvilket giver fine muligheder for at prøve andre spillere på toppen i tilfælde af, at Benzema er ude (hvilket han ikke engang var særlig meget i sidste sæson)

11 år 5 dage siden #9 af Gåser

Brylle skrev:

Gåser skrev:

Brylle skrev:

Men at han sidder på bænken betyder jo ikke, at han ikke kan spille på Castilla? Vi har hentet Denis, Lucas og får forhåbentlig Jese tilbage i en fin form, så vores offensive bredte er langt bedre, og derfor har man nu bedre mulighed for at rotere med de resterende spillere, hvilket giver fine muligheder for at prøve andre spillere på toppen i tilfælde af, at Benzema er ude (hvilket han ikke engang var særlig meget i sidste sæson)

Jeg mener da ikke, at de spillere, som har været med førsteholdet plejer at være med Castilla i samme runde, men det kan sagtens være, at jeg husker fejl.

Tænker bare ikke, at hverken Denis eller Lucas vil passe ind som central angriber. Tilsvarende gør sig gældende for Jese, som jeg bedst kan lide på kanten, men han kan bedre spille centralt.

.. og er vi presset i en kamp, hvor der skal nyt blod ind i front, så ser jeg bare ikke det store lys i nogle af spillerne. Det gjorde sig også gældende i fjor, hvor Ancelotti ikke var meget for, at sætte hverken Jese eller Hernandez ind i slutningen, når vi trængte til nye inputs og ideer.
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved Gåser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 5 dage siden #10 af DarioGomez
Hvis internettet havde været opfundet i sin tid - havde vi så ikke skrevet det samme om Raúl?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #11 af Brylle

Gåser skrev:

Brylle skrev:

Gåser skrev:

Brylle skrev:

Jeg mener da ikke, at de spillere, som har været med førsteholdet plejer at være med Castilla i samme runde, men det kan sagtens være, at jeg husker fejl.

Tænker bare ikke, at hverken Denis eller Lucas vil passe ind som central angriber. Tilsvarende gør sig gældende for Jese, som jeg bedst kan lide på kanten, men han kan bedre spille centralt.

.. og er vi presset i en kamp, hvor der skal nyt blod ind i front, så ser jeg bare ikke det store lys i nogle af spillerne. Det gjorde sig også gældende i fjor, hvor Ancelotti ikke var meget for, at sætte hverken Jese eller Hernandez ind i slutningen, når vi trængte til nye inputs og ideer.

Min tanke med Denis og Lucas var heller ikke som angribere. Det var mere ment på den måde, at vi så har Ronaldo og evt. Jese, der kan rykkes derop, mens vi har de to andre til kanten. Vi har jo også set Bale ligge mere på toppen end kanten i de første to træningskampe (dog mest som hængende angriber), så måske det er noget Benitez vil praktisere endnu mere. Tilsvarende har der jo været mange historier om Ronaldo som angriber under Benitez. Her har vi netop fået en bedre bredde, som kan tillade at rykke Ronaldo derop.

Men alligevel præsterede Hernandez når han fik chancen, så jeg føler, at det fortæller mere om Ancelotti end om disse spillere. Vi så jo også, at han i kampe, hvor vi skulle op og score, hellere smed Carvajal ud og satte Arbeloa ind end han satsede offensivt.
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved Brylle.

11 år 5 dage siden #12 af Gåser
@Brylle

Jeg kan acceptere det, hvis meningen er, at CR7 eller Bale skal spille kampe på toppen, men så vil jeg stadig mene, at der så vil mange lidt kvalitet på kanten, da jeg ikke ser det store lys i Lucas. Er dog mere positiv overfor Denis såfremt, at han skulle blive i klubben.

Jeg synes dog, at der mangler et rutineret alternativ til mange af de unge spillere.

På alle pladser er vi mere end godt dække ind med stjernespillere. På backpladserne har vi 4 spillere af største kvalitet, men kan så ikke forstå, at man vil "nøjes", når det gælder angrebet, som IMO er en vigtigere position.

Leveret af Kunena Forum