Borja Mayoral bliver Benzema-alternativ
Gåser skrev: @Brylle
Jeg kan acceptere det, hvis meningen er, at CR7 eller Bale skal spille kampe på toppen, men så vil jeg stadig mene, at der så vil mange lidt kvalitet på kanten, da jeg ikke ser det store lys i Lucas. Er dog mere positiv overfor Denis såfremt, at han skulle blive i klubben.
Jeg synes dog, at der mangler et rutineret alternativ til mange af de unge spillere.
På alle pladser er vi mere end godt dække ind med stjernespillere. På backpladserne har vi 4 spillere af største kvalitet, men kan så ikke forstå, at man vil "nøjes", når det gælder angrebet, som IMO er en vigtigere position.
Har du helt glemt James som er verdensklasse på kanten? Samt at Isco også spiller fremragende længere mod venstre?
Der er vel ikke nogen pladser som er vigtigere end andre? Spilleren på en given plads, kan være vigtigere end en anden spiller, på en anden plads. Men at sige, at en angriber er vigtigere end en centerforsvarer er ikke rigtigt.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes det er fremragende. Benz er sjældent ude og skulle de ske, så er det ideelt for mig, at en ung og lovende angriber kan få chancen. Selvfølgelig er han ikke klar til at spille CL semifinalen, men tæt på 75% af kampene kan han godt være med og mere skal en reserveangriber heller ikke kunne. Vi har andre glimrende offensiv spillere, som også kan spille spidsangriber hvis Benz skulle mangle i en for svær kamp for Mayoral.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev: Havde vi hentet ham fra en anden klub med prædikatet "topscorer ved u19 EM", så havde folk været ellevilde efter at vi nu fik fremtidens store stjerne til klubben. Nuber han egen avl og derfor ikke god nok til andetvalg.
Jeg synes det er fremragende. Benz er sjældent ude og skulle de ske, så er det ideelt for mig, at en ung og lovende angriber kan få chancen. Selvfølgelig er han ikke klar til at spille CL semifinalen, men tæt på 75% af kampene kan han godt være med og mere skal en reserveangriber heller ikke kunne. Vi har andre glimrende offensiv spillere, som også kan spille spidsangriber hvis Benz skulle mangle i en for svær kamp for Mayoral.
Havdi vi hentet ham fra en anden segunda division som topscorer ved u19 EM, havde jeg været mere end glad, hvis man så også rykkede ham til B-holdet eller lejede ham ud. Men ikke når han skal være vores angrebsreserve. En langtidsskade til Benzema og vi vil få enorme problemer resten af sæsonen. Men lad os nu se om Benitez overhoved giver ham spilletid og spiller ham ind på holdet eller om han bare bruger ham som Ancelotti brugte Chichatito.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg kan sagtens følge dig i, at vi sagtens kan bruge en rutineret spiller offensivt, da han muligvis ville være mere pålidelig. Problemet er dog, at han så tager noget af den spilletid og den erfaring, som kan gå til de spillere, vi håber på kan udvikle sig til store spillere. Og så taber vi måske noget i den retning. Lucas har spillet en fin sidste sæson, men skal selvfølgelig stadig bygge på sit spil, hvis han vil være en spiller, som kan gøre en forskel.Gåser skrev: @Brylle
Jeg kan acceptere det, hvis meningen er, at CR7 eller Bale skal spille kampe på toppen, men så vil jeg stadig mene, at der så vil mange lidt kvalitet på kanten, da jeg ikke ser det store lys i Lucas. Er dog mere positiv overfor Denis såfremt, at han skulle blive i klubben.
Jeg synes dog, at der mangler et rutineret alternativ til mange af de unge spillere.
På alle pladser er vi mere end godt dække ind med stjernespillere. På backpladserne har vi 4 spillere af største kvalitet, men kan så ikke forstå, at man vil "nøjes", når det gælder angrebet, som IMO er en vigtigere position.
Man må heller ikke glemme, at James har spillet rigtig gode kampe på højre kanten, mens Isco ligeså har gjort det fint, hvis han har spillet lidt til venstre. Vi kan komme frem med en masse varianter af opstillinger med fart og driblinger, men også med kreativitet og spillere, der søger mere ind mod midten. Og så har vi jo fantastiske offensive backs. Så lige nu står vi egentlig med en trup, der kan bruges på så mange måder, at jeg ikke er bange :)
Får Benzema en langvarig skade, så skal vi til at spille med alternative løsninger på nogle positioner for at rykke en spiller op i angrebet, da jeg ikke mener, at Borja vil være ideelt som fast starter over en længere periode med vigtige kamp etc.
Jeg synes bestemt, at James er god på kanten, men det virker som om, at man helst vil bringe ham centralt. Det samme gælder Isco. Ham ser jeg ikke som et alternativ på hverken Bales eller Ronaldos plads.
Naturligvis havde vi været vilde, hvis han var blevet sikret fra en anden klub, og jeg er da også mere end begejstret for at vi har ham, men ikke som andetvalg på angrebsposten. Han er stadig meget ung, og i min bog en udviklingsspiller. Det er trods alt gået rigtig stærkt for ham.
Jeg vil nu stadig holde på, at nogle positioner er vigtigere end andre, f.eks. angreb kontra backs, som jeg nævnte før. En klasseangriber er vigtigere for holdet end tilsvarende back, hvilket også afspejles i lønning samt handelspriser.
At indlemme en spiller som Borja i førsteholdstruppen vil være selvmord. Han skal have kontinuerligt spilletid, så han kan fortsætte udviklingen. Og her mener jeg ikke på Castilla - han skal naturligvis spille på et højere niveau.
"Maybe they hate me because I'm too good."
For at imødegå argumenter om at det kun kunne lade sig gøre dengang og ikke nu, så fik Pogba debut for Juve som 19-årig, og det må siges også at være vellykket
Jeg synes, det er fantastisk med de her talenter fra egne rækker. Historikken viser bare, at hvis de ryger ind omkring førsteholdet, så går udviklingen i stå, da de ikke får nok spilletid. Få dem nu til en mindre La Liga klub på leje, ryk dem til PL i nogle år, eller noget helt tredje. Det vil bekomme Real Madrid bedst i sidste ende, når vi henter dem hjem igen.
"Maybe they hate me because I'm too good."