Cheryshev kæmper for fast plads i Real Madrid-truppen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 6 dage siden #1
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Cheryshev kæmper for fast plads i Real Madrid-truppen blev oprettet af Siempre Madrid
Denis Cheryshev scorede i går det sidste mål i kampen mod Manchester City og dermed kronede den offensive russer en flot deltagelse i Real Madrids optakt, som kan ende med at give ham en fast plads i truppen.
Denis er netop vendt tilbage fra et lejeophold hos Villarreal, hvor han gjorde det over al forventning og det har givet ham chancen for at overbevise Rafa Benítez om sit værd og det har russeren tænkt sig at gøre.
Der spekuleres netop nu i, at han i den kommende sæson skal fungere som substitut for Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 6 dage siden #2
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Cheryshev kæmper for fast plads i Real Madrid-truppen
Han gjorde det fremragende mod City. Han har gjort det rigtig godt i Villarreal. Nu siger rygterne så at han skam være førsteudfordre til Ronaldo?
Jeg tænker på Jese i denne sammenhæng. Spanieren har ikke tilnærmelsesvis, vist niveau som da inden han pådrog sig den uheldige skade i Schalke-kampen for halvanden - to år siden.
Jeg tror virkelig at han var blevet en magtfaktor i Europa, hvis ikke han var blevet skadet. Der var så meget potentiale. Det gør decideret ondt at se ham spille, når man har set hvad han var i stand til tidligere. Han har mistet alt magien, og spiller nu totalt ideløst og uden selvtilid. Jeg tror desværre ikke, at han "bliver til noget".
Måske er det på tide at han overlader pladsen til Cheryshev. Omend de ikke er samme spillertype.
Jese er ganske enkelt ikke dygtig nok længere, til at have en plads på holdkortet. Lej ham ud eller sælg ham. Vi er nødt til at have mere kvalitet i en førsteudfordre til kanten.
Ja, det er pre-sæson etc. etc. Men efter min bedste overbevisning vil han ikke blomstre. Jeg håber det, for pt. er det ulykkelig kærlighed.
Jeg tænker på Jese i denne sammenhæng. Spanieren har ikke tilnærmelsesvis, vist niveau som da inden han pådrog sig den uheldige skade i Schalke-kampen for halvanden - to år siden.
Jeg tror virkelig at han var blevet en magtfaktor i Europa, hvis ikke han var blevet skadet. Der var så meget potentiale. Det gør decideret ondt at se ham spille, når man har set hvad han var i stand til tidligere. Han har mistet alt magien, og spiller nu totalt ideløst og uden selvtilid. Jeg tror desværre ikke, at han "bliver til noget".
Måske er det på tide at han overlader pladsen til Cheryshev. Omend de ikke er samme spillertype.
Jese er ganske enkelt ikke dygtig nok længere, til at have en plads på holdkortet. Lej ham ud eller sælg ham. Vi er nødt til at have mere kvalitet i en førsteudfordre til kanten.
Ja, det er pre-sæson etc. etc. Men efter min bedste overbevisning vil han ikke blomstre. Jeg håber det, for pt. er det ulykkelig kærlighed.
Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 6 dage siden ved JimmyBroe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen