Jesé: Jeg vil hjælpe holdet og kæmpe for trøjen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jesé spillede en flot kamp i dag, som gav forhåbninger om at han kan vende tilbage til niveauet før den alvorlige knæskade.
Efter kampen blev han interviewet af spansk presse, hvor han fortalte om sine fornemmelser:
- Jeg har det rigtig godt, hele tiden bedre, vi arbejder rigtig godt. Vi har stor variation og for alle er det meget lettere, vi kan rotere og vi har en god trup.
Om sine nye mål for sæsonen:
- Jeg sætter mig altid de samme mål, nemlig at hjælpe holdet og kæmpe for denne trøje. Det, som jeg har manglet, har været optakts-sæsonen. At komme tilbage midt i sæsonen er svært, men når man er kommet et år forbi skaden er det anderledes. Jeg føler mig bedre tilpas for hver dag.
Om rygterne, der sender ham væk fra klubben:
- Jeg har aldrig ønsket at forlade denne klub, som jeg er meget taknemmelig, ligesom træneren der regner med mig og har vist mig sin tillid. Vi er her og vi vil kæmpe. Jeg vil forsøge at gøre det bedst muligt, hver eneste gang jeg får chancen.
Rafa Benítez´ metoder:
- Jeg kan rigtig godt lide træneren, han kan lide at arbejde meget, han bekymrer sig om alle og han vil vise, at han er en stor træner. Holdet er meget motiverede og denne sæson går vi efter alt.
Sergio Ramos´ fremtid:
- Sergio Ramos er Real Madrid, han fortsætter helt sikkert.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Fornemmer man, at Jesé har fået nyt mod på tilværelsen efter at Rafa Benítez er blevet træner?
Det fornemmer jeg også. Han giver også udtryk for, at Rafa vil inkludere så mange omkring holdet som muligt, hvilket jeg godt kan lide. Det virker til at være et meget rustet Real Madrid hold, som har fine alternativer på næsten alle positioner. "Jeg kan rigtig godt lide træneren, han kan lide at arbejde meget, han bekymrer sig om alle og han vil vise, at han er en stor træner.
Efter at have set Jesé i dag, vil jeg ikke have en ny angriber til truppen. Det ville efter min vurdering forvirre mere end det vil gavne holdet.