ABC: Sergio Ramos får ny 5-årig kontrakt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske ABC blev Florentino Pérez og Sergio Ramos i går principielt enige om en ny kontrakt til den spanske landsholds-forsvarer.
Mødet ændrede fuldstændigt perspektiverne for et fremtidigt samarbejde og man skal angiveligt være nået til enighed om en ny kontrakt af 5 års varighed med en årsløn på 9 millioner €.
Den nye kontrakt ventes at blive underskrevet, når truppen returnerer til Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Måske fordi der ikke rigtig er usikkerhed omkring at de forlænger.Salix7 skrev: Super lækkert, hvis/når Ramos forlænger - men hvorfor har der ikke været noget om Marcelo's & Carvajal's kontraktforlængelser? Jeg synes det er blevet forbi gået lidt let.
De har allerede forlænget med klubben - derfor undrer det mig, at man intet kan læse om det herinde fx længde, værdi m.m.SR4 skrev:
Måske fordi der ikke rigtig er usikkerhed omkring at de forlænger.Salix7 skrev: Super lækkert, hvis/når Ramos forlænger - men hvorfor har der ikke været noget om Marcelo's & Carvajal's kontraktforlængelser? Jeg synes det er blevet forbi gået lidt let.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev:
De har allerede forlænget med klubben - derfor undrer det mig, at man intet kan læse om det herinde fx længde, værdi m.m.SR4 skrev:
Nårh ok, men de vidst bare mindre interassante :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev:
Salix7 skrev:
Nårh ok, men de vidst bare mindre interassante :)
Av for den........det der sommerferie, tsk tsk tsk......
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.