Spansk presse: Enighed om Jesús Vallejo

11 år 2 dage siden #1 af Siempre Madrid

Såvel spanske Marca som AS er nu enige om, at Zaragozas 18-årige stortalent, Jesús Vallejo, skifter til Real Madrid for en sum, som via diverse klausuler ender i omegnen af 6 millioner.

De to store Madrid-aviser er dog på ingen måde enige om, hvordan Vallejos fremtid kommer til at tegne sig.

Marca mener nemlig at vide, at Jesús Vallejo fortsætter som udlejet i Zaragoza i den kommende sæson og denne lejekontrakt forlænges så med yderligere et år, hvis Zaragoza sikrer sig oprykning.

AS har en anden og lidt mere speciel mulighed, nemlig at Real Madrid køber ham til den kommende sæson, mens Zaragoza får muligheden for at købe ham tilbage for 7 millioner €, hvis Zaragoza rykker op. Herefter vil Real Madrid have absolut forkøbsret på stortalentet.

Under alle omstændigheder ser det ud til, at Real Madrid har vundet kampen om det eftertragtede stortalent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 dage siden #2 af Siempre Madrid
Hvis AS taler sandt, så er det utvivlsomt det mest sindssyge, jeg nogensinde har hørt i fodbold-verdenen. Det giver absolut ingen mening.

11 år 2 dage siden #3 af Vildfaren

Siempre Madrid skrev: Hvis AS taler sandt, så er det utvivlsomt det mest sindssyge, jeg nogensinde har hørt i fodbold-verdenen. Det giver absolut ingen mening.

Det lyder nemlig ret bizart, at hvis succesen kommer giver vi ham tilbage til dem og hvis den udebliver så beholder vi ham sgu.

Køb hurtigst muligt og lej ham tilbage til dem over 2 sæsoner. Så kan han få ro til at udvikle sit talent.
Uden at kende ham regner jeg med, at man spilder hans talentudvikling ved, at købe ham ind til Castilla, som ligger i 3. div.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

11 år 2 dage siden #4 af Siempre Madrid
Jeg tænker, at aftalen er skruet sådan sammen, at Vallejo spiller i Zaragoza næste sæson og fortsætter i klubben, hvis Zaragoza rykker op. Det ville give mening.

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 1 dag siden #5 af SR4

Siempre Madrid skrev: Jeg tænker, at aftalen er skruet sådan sammen, at Vallejo spiller i Zaragoza næste sæson og fortsætter i klubben, hvis Zaragoza rykker op. Det ville give mening.

Eller man lejer ham ud til en førstedivisionsklub og hvis Zaragoza så også rykker op, så er det dem han skal spille forbliver i første division.

Leveret af Kunena Forum