Benzema misser La Liga-start

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid må se bort fra Karim Benzema, når Liga BBVA sparkes i gang med udebaneopgøret mod Sporting Gijón på El Molinón den 23. august.

Den franske angriber måtte melde fra til Audi Cup på grund af muskelproblemer og de viser sig nu at være så alvorlige, at Benzema er ude af spillet i 3 uger.

Målet er nu, at få Karim Benzema klar til hjemmekampen mod Betis den 29. august.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Benzema misser La Liga-start
Det starter godt! (Indsæt selv smiley, der er frustreret over situationen)

"Maybe they hate me because I'm too good."

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #3 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Benzema misser La Liga-start
Jaa det er skønt med en trup som ikke indeholder en decideret angriber (når Benzema er væk) - ja altså udover Castilla-folk som man må formode bør holdes i periferien, da de ikke er klar til at tage fuldt over endnu. Det er ikke normalt for Real Madrid, og jeg bryder mig egentlig heller ikke om situationen.

10 år 11 måneder siden #4 af M_linding
Hvis Real Madrid ikke kan vinde fodboldkampe "bare" fordi eksempelvis Jesé erstatter Benzema i angrebet, så kan de sgu næste lige så godt lukke hele butikken.

Jeg har da sjældent set et hold med så mange offensive strenge at spille på, og det hele står og falder altså ikke med en enkelt eller to spillere.

Hold kæft hvor er jeg træt af sure "fans":-)

10 år 11 måneder siden #5 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Benzema misser La Liga-start
Mon Perez nu vil tænke sig om og købe en angriber?

10 år 11 måneder siden #6 af Pelle

M_linding skrev: Hvis Real Madrid ikke kan vinde fodboldkampe "bare" fordi eksempelvis Jesé erstatter Benzema i angrebet, så kan de sgu næste lige så godt lukke hele butikken.

Jeg har da sjældent set et hold med så mange offensive strenge at spille på, og det hele står og falder altså ikke med en enkelt eller to spillere.

Seriøst. Stop nu dig selv, og så kig på det store billede. Sidste sæson burde have lært os, hvor galt, det kan gå, når man er skadesramt.
Selvfølgelig kan vi klare, at en spiller er skadet, men sidste sæson blev det yderst kritisk, da det pludselig drejede sig om 2-3 af vores stamspillere, som røg ud med skader i længere tid. Det hæmmede spillet, det hæmmede balancen og mest af alt, så hæmmede det resultaterne.

Jamen det er da skønt, at vi har en bred midtbane, som nogle så flot fremhæver. Men når vi skærer ind til benet, så har vi kun 4 - måske 5 - spillere, der kan dække de 3-4 pladser. Det er ikke holdbart.

10 år 11 måneder siden #7 af M_linding

Pelle skrev:

M_linding skrev: Hvis Real Madrid ikke kan vinde fodboldkampe "bare" fordi eksempelvis Jesé erstatter Benzema i angrebet, så kan de sgu næste lige så godt lukke hele butikken.

Seriøst. Stop nu dig selv, og så kig på det store billede. Sidste sæson burde have lært os, hvor galt, det kan gå, når man er skadesramt.
Selvfølgelig kan vi klare, at en spiller er skadet, men sidste sæson blev det yderst kritisk, da det pludselig drejede sig om 2-3 af vores stamspillere, som røg ud med skader i længere tid. Det hæmmede spillet, det hæmmede balancen og mest af alt, så hæmmede det resultaterne.

Jamen det er da skønt, at vi har en bred midtbane, som nogle så flot fremhæver. Men når vi skærer ind til benet, så har vi kun 4 - måske 5 - spillere, der kan dække de 3-4 pladser. Det er ikke holdbart.

Jeg stopper.

10 år 11 måneder siden #8 af Sahinovic
Det er super ærgerligt at Benzema og Pepe misser den første kamp, men så er den heller ikke værre.

Jesé er ved at komme i gear, han kan snildt tage over for Benzema også kan man rykke Bale eller Ronaldo som den hængende angriber. Varane ''tager over''(jeg regner med at han er fast starter frem over) for Pepe også er det vidst også det. Skaderne er ikke bekymrende og de forventes at være tilbage om et par uger.

Men hvad blev der dog af et køb af Llorente, jeg synes jeg læste det som at den var sikker for et par uger siden?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 11 måneder siden #9 af Pelle

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Jeg stopper.

Du er sgu sød nok ;-)
Jeg tænker, det bunder i, at vi er uenige om hvorvidt vi har nok bredde i truppen. Hvis du mener, vi har, og jeg mener, vi ikke har, så fair nok :-)

Umiddelbart handler det her bare om, at jeg sidder med en konkret frygt for, at vi rammer samme skadeshelvede igen i denne sæson. Men hvis nu Benitez ikke ser det som absolut nødvendigt, at bruge Modric og Kroos mod eksempelvis Granada og Sporting Gijón, så kan det være, at det er en ubegrundet frygt.

10 år 11 måneder siden #10 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Benzema misser La Liga-start
Kære julemand. Du må hjertens gerne suse forbi min skorsten i år, hvis du lover mig, at du sætter ild i røven på Florentino Perez, så han bliver lidt aktiv på transfermarkedet.

Én ting er, at vi både mangler kvalificerede backups til både midtbane og angreb, men det handler også om at få noget nyt blot ind i truppen. Nye ansigter, der giver noget mere konkurrence, og nye ansigter, der vil gøre alt for at kæmpe sig til en plads på holdet.

10 år 11 måneder siden #11 af ChrillRM14

Sebberg skrev: Kære julemand. Du må hjertens gerne suse forbi min skorsten i år, hvis du lover mig, at du sætter ild i røven på Florentino Perez, så han bliver lidt aktiv på transfermarkedet.

Én ting er, at vi både mangler kvalificerede backups til både midtbane og angreb, men det handler også om at få noget nyt blot ind i truppen. Nye ansigter, der giver noget mere konkurrence, og nye ansigter, der vil gøre alt for at kæmpe sig til en plads på holdet.

Benitez har da hentet "nyt" blod til klubben - alle vores spillere, der er hentet hjem fra udlån ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid
Alle klubber holder vejret i august, for der henter Real Madrid de dyre spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum