Cheryshev indkaldt til møde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Denis Cheryshev er den første spiller, som bliver indkaldt til møde om sin fremtid i klubben efter at optakts-kampene til den kommende sæson nu stort set er overståede.
Den russiske spiller og hans agent, Ginés Carvajal, er i disse timer til møde på Estadio Santiago Bernabéu med Real Madrids sportslige ledelse og her vil man finde den bedste løsning for alle parter.
Denis Cheryshev har gjort det udmærket i optakts-kampene og han har været nævnt som mulig back up på venstre-kanten, både som afløser for Cristiano Ronaldo og Marcelo, men samtidig er der også bud fra andre klubber, heriblandt Liverpool og russerens tidligere klub, Villarreal, som ønsker at hente ham tilbage på et nyt lejeophold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
FigoJensen skrev: Tror (og måske håber...) han smutter - måske bare på et lejeophold. Synes ikke han har vist noget særligt i optakskampene, navnligt ikke mod Vålarenga, hvor han var lettere dårlig (som resten af holdet).
Jeg personligt synes man burde beholde ham, da vi ellers ikke har super mange alternativer på venstre siden. Han kommer med noget energi og gåpåmod som jeg godt kan lide. Han har ikke imponeret, men det er der godt nok ikke nogen af spillerne der har, udover Isco, men det ser jeg ikke som noget overraskende.
Florentino Pérez