Cheryshev er blevet bedt om at blive
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Marca har Denis Cheryshev i dag fået at vide, at man ønsker at han skal fortsætte i førsteholdstruppen i den kommende sæson.
Den unge russer var indkaldt til møde i eftermiddag sammen med sin agent, Ginés Carvajal, hvor man skulle diskutere fremtiden med ham og Real Madrids sportslige ledelse har været så tilfredse med hans præstationer under optakten, at man nu har bedt ham om at fortsætte i klubben i den kommende sæson.
Denis Cheryshev kan spille flere forskellige pladser, men han er umiddelbart tiltænkt rollen som gardering for Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Det var da en god nyhed. Jeg synes han har gjort det fint. Han har niveauet til at være andeviolin til pladsen med altid spillende Ronaldo.
Helt enig! Kan man overbevise Ronaldo om, at han ikke behøver spille samtlige kampe, så kan det samtidig være, at vi får mere ud af Ronaldo mod Barca og Atl. Madrid.
Og Cherysev virker rigtig kompetent, han er fremtidens mand.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- KesseBM
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er selvfølgelig ønsketænkning, men det er på det punkt jeg ser Benitez' muligheder for at gøre en forskel. Det er selvfølgelig meget forlangt, men bliver bænkens niveau hævet og kører starterne ikke træt, så er det i mine øjne langt bedre end ethvert indkøb vi kan gøre.