Cadena SER: Stor tilfredshed med Benítez blandt de unge spillere

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Cadena COPE er der stor tilfredshed med Rafa Benítez blandt de unge spillere og de øvrige marginalspillere.

Således er der ingen af spillerne i denne gruppe, som har bedt om at komme væk i løbet af sommeren og alle føler sig veltilpasse under Benítez´ filosofi om, at der bliver spilletid til alle og at der regnes med alle spillere i truppen.

Og det er helt anderledes toner end under Carlo Ancelotti, hvor flere af de unge spillere var utilfredse med manglen på chancer og hvor flere af dem seriøst overvejede at finde ny klub i løbet af sommeren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af SR4
Man ved hvem forfatteren er, hvergang der bliver sendt skud over mod Ancelotti ;)

10 år 11 måneder siden #3 af Siempre Madrid

SR4 skrev: Man ved hvem forfatteren er, hvergang der bliver sendt skud over mod Ancelotti ;)

Beklager, hvis jeg citerer spanske medier.

10 år 11 måneder siden #4 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: Man ved hvem forfatteren er, hvergang der bliver sendt skud over mod Ancelotti ;)

Nu var det sagt med et glimt i øjet humorløse Siempre ;)

Men tænkte mest over den her:

"Og det er helt anderledes toner end under Carlo Ancelotti, hvor flere af de unge spillere var utilfredse med manglen på chancer og hvor flere af dem seriøst overvejede at finde ny klub i løbet af sommeren."

10 år 11 måneder siden #5 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

"Og det er helt anderledes toner end under Carlo Ancelotti, hvor flere af de unge spillere var utilfredse med manglen på chancer og hvor flere af dem seriøst overvejede at finde ny klub i løbet af sommeren."

Det er som at kaste vand på en gås at udsætte mig for humor ;-)

Mht. Carlo Ancelotti og de utilfredse spillere, så skal der såmænd ikke gøres et større drama ud af det. Enhver træner har sine venner og fjender, men der blev spekuleret i at spillere som Jesé og Isco ville have søgt nye græsgange, hvis Ancelotti fortsatte som træner.

10 år 11 måneder siden #6 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Det er som at kaste vand på en gås at udsætte mig for humor ;-)

Mht. Carlo Ancelotti og de utilfredse spillere, så skal der såmænd ikke gøres et større drama ud af det. Enhver træner har sine venner og fjender, men der blev spekuleret i at spillere som Jesé og Isco ville have søgt nye græsgange, hvis Ancelotti fortsatte som træner.

Men så kan man også spørge sig selv om det havde været en ulempe at have mistet Jese?

Angående Isco er jeg enig i at det ville være en katastrofe at miste ham, men det er først i denne sæson vi finder ud af om det var Ancelotti's skyld eller Perez' for det afhænger af om Bale skal spille ligemeget hvordan han præsterer.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7 af Tobiasillas
Fint at citere spansk medier, men det er trods alt for tidligt at samligne noget med Benitez, så vidt jeg husker var der ingen spillere, der bad om at komme væk, ved ancelotis ankomst til Madrid i hvertfald ikke på grund af træneren.

Leveret af Kunena Forum