A Bola: Real Madrid jagter William Carvalho

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Rafa Benítez har angiveligt bedt Real Madrids sportslige ledelse om forstærkning til midtbanen og nu melder portugisiske A Bola, at det drejer sig om William Carvalho, som i øjeblikket er ude med en skade.

Real Madrid ender med at leje Lucas Silva ud og spansk presse er også enige om, at Illarramendis dage i klubben er talte og dermed står Rafa Benítez med en midtbane, som kun består af Kroos, Modric og Casemiro.

Den 23-årige William Carvalho opfylder kravene fra Rafa Benítez, idet han er et fysisk pragteksemplar, som også har en rigtig god bold-omgang, hvilket har gjort ham til fast mand på det portugisiske landshold.

Problemet kan dog være at nå til enighed om prisen, for A Bola mener at vide at Sporting Lissabon kræver 45 millioner € for midtbanespilleren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Pelle
Det her er altså et spændende navn! Kan huske hans præstationer under U21 - manden er et fysisk pragteksemplar, han er vanvittig dygtig til at skille sig af med bolden, og så er der ikke meget, der slipper forbi ham. Og så 23 år - det er jo genialt i forhold til vores politik omkring unge spillere! Ja tak til Carvalho :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios, JimmyBroe, Zyconith, Fondo_Sur

10 år 11 måneder siden #3 af Gåser
Jeg er som udgangspunkt også fortaler for et køb af Carvalho, men hvordan er hans skadessituation. Jeg læste for et par uger siden, at han skulle være ude i et par måneder.

Det ville være ærgerligt at købe en spiller, der skal bruge en del tid på bare at komme i omdrejninger.

10 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Gåser skrev: Jeg er som udgangspunkt også fortaler for et køb af Carvalho, men hvordan er hans skadessituation. Jeg læste for et par uger siden, at han skulle være ude i et par måneder.

Det ville være ærgerligt at købe en spiller, der skal bruge en del tid på bare at komme i omdrejninger.

Han blev skadet i starten af juli og blev meldt ude i 12-14 uger, men meldingerne lyder på at han er klar før forventet og han er indskrevet til Sporting Lissabons CL-trup.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #5 af M_linding

Pelle skrev: Det her er altså et spændende navn! Kan huske hans præstationer under U21 - manden er et fysisk pragteksemplar, han er vanvittig dygtig til at skille sig af med bolden, og så er der ikke meget, der slipper forbi ham. Og så 23 år - det er jo genialt i forhold til vores politik omkring unge spillere! Ja tak til Carvalho :-)

Så var der endelig noget, der kunne gøre dig glad;-)
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved M_linding.

10 år 11 måneder siden #6 af Pelle

M_linding skrev:

Pelle skrev: Det her er altså et spændende navn! Kan huske hans præstationer under U21 - manden er et fysisk pragteksemplar, han er vanvittig dygtig til at skille sig af med bolden, og så er der ikke meget, der slipper forbi ham. Og så 23 år - det er jo genialt i forhold til vores politik omkring unge spillere! Ja tak til Carvalho :-)

Så var der endelig noget, der kunne gøre dig glad;-)

Når nu det ikke kunne blive Verratti, så er det her i min bog the next best thing ;-)

10 år 11 måneder siden #7 af Neye
Ja, okay, det kan gå an. Det er bedre end Casemiro, når der er behov for en defensiv midtbanespiller men til den pris ville jeg godt have været en hylde højere op (Matuidi). Nuvel, der kan argumenteres for udviklingspotentialet, så den køber jeg......
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.

10 år 11 måneder siden #8 af Pelle

Neye skrev: Ja, okay, det kan gå an. Det er bedre end Casemiro, når der er behov for en defensiv midtbanespiller men til den pris ville jeg godt have været en hylde højere op (Matuidi). Nuvel, der kan argumenteres for udviklingspotentialet, så den køber jeg......

Synes nu der er flere ting, der taler for et køb af Carvalho frem for Matuidi. Som du selv nævner, så er alderen et vigtigt parameter. Matuidi er 28, så hans fysiske form peaker i disse år. Derudover måler han kun 180cm, hvorimod Carvalho måler 187cm. Både defensivt og offensivt vil det altså være en enorm styrke i vores luftrum.

Sidst men ikke mindst benytter Matuidi sig - ligesom Pogba - også af anti-madridistaen Mino Raiola, hvorfor man må formode at et køb hverken bliver nemt eller billigt for Real Madrid.

Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Pelle.

10 år 11 måneder siden #9 af Zyconith
Sikker i sit spil, lukker godt af foran centerforsvaret og tackler helt ekstraordinært.

Offensivt er han i stand til at ligge lange og præcise afleveringer til fløjspillerne og angriberen, kan tage sagen i egen hånd og bryde igennem modstanderens midtbane med offensive løb og er en trussel for modstanderen på dødbolde.

Har længe tænkt på ham som en god tilføjelse og apropos skaden, skulle den være til at overkomme på længere sigt.

Super køb, hvis man kan understøtte en vellykket integration.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #10 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne A Bola: Real Madrid jagter William Carvalho

Zyconith skrev: Sikker i sit spil, lukker godt af foran centerforsvaret og tackler helt ekstraordinært.

Offensivt er han i stand til at ligge lange og præcise afleveringer til fløjspillerne og angriberen, kan tage sagen i egen hånd og bryde igennem modstanderens midtbane med offensive løb og er en trussel for modstanderen på dødbolde.

Har længe tænkt på ham som en god tilføjelse og apropos skaden, skulle den være til at overkomme på længere sigt.

Super køb, hvis man kan understøtte en vellykket integration.

Hele klart et købe der vil gøre os glade
Han er en yngre udgave af yaya toure

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #11 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne A Bola: Real Madrid jagter William Carvalho
Virker som en spændende spiller og fylder godt på banen. Der er ikke så lang tid til den 2 september og jeg er begyndt at blive en smule bekymret. Hvorfor er der ikke sket noget endnu, hvor bliver vores indkøb af ?

10 år 11 måneder siden #12 af Fondo_Sur
Det eneste problem må være prisen? Men mon ikke en udlejning af Lucas Silva den anden vej kunne hjælpe på forhandlingerne.

I hvert fald en lækker signing!

Leveret af Kunena Forum