Agent: Isco skal ingen steder
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det forventede køb af Mateo Kovacic har sat gang i spekulationerne om, at Isco kan være på vej væk fra Real Madrid.
Det afviser hans agent, Rafael Comino, dog på det kraftigste:
- Der er intet som helst rigtigt i, at Isco er på vej til at forlade Real Madrid. De skriver det kun for at sælge aviser.
Den spanske midtbane-elegantier har i flere omgange været meldt på vej til Juventus, men italienerne må sandsynligvis kigge i andre retninger for at få forstærket deres midtbane.
I Real Madrid har Isco da også stor støtte i Rafa Benítez, som regner med ham til den kommende sæson, hvor han hovedsageligt skal dele spilletid med James.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
I Real Madrid har Isco da også stor støtte i Rafa Benítez, som regner med ham til den kommende sæson, hvor han hovedsageligt skal dele spilletid med James.
Det bliver spændende at se hvordan Rafa Benítez løser dette, jeg håber bare ikke det bliver endnu en Benzema vs Higuain.
Florentino Pérez
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
Det bliver spændende at se hvordan Rafa Benítez løser dette, jeg håber bare ikke det bliver endnu en Benzema vs Higuain.
Svaret er vel rotation...? Men dette vil jo så netop resultere i en Benz/Higuain-situation. Jeg er også meget spændt på Iscos rolle, og selvom mit nok ikke er på et diagnostisk-niveau, så kan jeg da også være en smule paranoid for Iscos fremtid i klubben (en smule).
Købet af Kovacic er dog langt fra det, der gør mig nervøs på Iscos vegne, nej det køb blev nemlig lavet for to somre siden... Et andet svar på Iscos situation er vel, at Bale forsætter med at underpræstere. Han har haft lang snor, hvilket jo i og for sig er forståeligt nok, når iagttageren lige får slået koldt vand i blodet (her inkluderer jeg mig selv)... Politik har helt sikkert været involveret, men det hænger også sådan sammen, at med det talent, som vi alle ved - men nogle måske har glemt - at waliseren er i besiddelse af, så er det klart at tålmodigheden er lidt større end i andre tilfælde. Men! Jeg kan bestemt ikke forestille mig, at Bale på den ene side kan forsætte med at underpræstere, mens Isco på den anden forsætter med at brillere, og stadig være sikret en startplads. Så lang snor er der ingen der har, det havde Kaka heller ikke, da han med tiden blev sat af, af mindre etablerede navne som Özil og Di Maria.
Det skal lige siges, at jeg håber på, at samtlige Real-spillere præstere, også Bale. Isco er bare en spiller jeg i den grad nyder at se spille. Derfor håber jeg på, at han forsætter med at gøre sig fortjent til - og dermed forhåbentligt kommer til - at spille så meget som muligt.
Altid Real Madrid.
Pelle skrev: Så burde den ged være barberet, Neye. Mon vi andre så slipper for din konstante nervøsitet om, at Isco forlader os?
Det må være din fantasi der løber af med dig igen. Jeg er ikke nervøs for om Isco bliver eller forlader os og har ikke været det længe. Isco er aktuelt Reals bedste mand og det bliver svært - for ikke at sige umuligt - for Rafa, at lukke ham ude.
Man kan dog ikke fortænke Juve´ træner i at spekulere i at det kunne være en åbning mht. til at hente Isco. Og det er nu også bare den spekulation AS.com (læs: ikke mig) bringer. De skriver endda ret eksplicit, at det er meget usandsynligt at de vil kunne få succes med deres forhavende.
Svaret er vel rotation...? Men dette vil jo så netop resultere i en Benz/Higuain-situation.
Du er selv inde på Bale senere i dit indlæg, men jeg håber for guds skyld ikke, at Isco og James kun skal kæmpe om 1 plads. Bale her er mit svar. Den dyre dreng skal vel også indgå i en slags rotation? Det håber jeg da, for så er der stor mulighed for at vi måske kan se Isco og James på samme tid, som jeg faktisk tror alle herinde foretrækker, omend kærligheden til Bale deler vandene. Groft sagt, så håber jeg på at Isco får lidt spilletid lidt længere tilbage på banen, og James på højrekanten om man vil, så de også kan få minutter sammen, og på andre pladser end bare 10'er positionen, for på sigt er det Real Madrid som taber den kamp.
Ellers er jeg ligesom mit tak også indikere meget enig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: FranciscoISCO skrev:
Svaret er vel rotation...? Men dette vil jo så netop resultere i en Benz/Higuain-situation.
Du er selv inde på Bale senere i dit indlæg, men jeg håber for guds skyld ikke, at Isco og James kun skal kæmpe om 1 plads. Bale her er mit svar. Den dyre dreng skal vel også indgå i en slags rotation? Det håber jeg da, for så er der stor mulighed for at vi måske kan se Isco og James på samme tid, som jeg faktisk tror alle herinde foretrækker, omend kærligheden til Bale deler vandene. Groft sagt, så håber jeg på at Isco får lidt spilletid lidt længere tilbage på banen, og James på højrekanten om man vil, så de også kan få minutter sammen, og på andre pladser end bare 10'er positionen, for på sigt er det Real Madrid som taber den kamp.
Helt sikkert, Bale skulle gerne indgå i det forventede rotationssystem på lige fod med alle andre. Hér ser jeg også helst, at man først og fremmest har øje for spillernes niveau og gavn for holdet - hvilket jeg i længden også tror, at man har - fremfor andre ting og sager.
Men hvis Bale forsætter, hvor han slap i sidste sæson, ja så håber jeg ligeledes på en rotation mellem Bale og Isco... Bare en lidt mere permanent en af slagsen ;)
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Helt sikkert, Bale skulle gerne indgå i det forventede rotationssystem på lige fod med alle andre. Hér ser jeg også helst, at man først og fremmest har øje for spillernes niveau og gavn for holdet - hvilket jeg i længden også tror, at man har - fremfor andre ting og sager.
Men hvis Bale forsætter, hvor han slap i sidste sæson, ja så håber jeg ligeledes på en rotation mellem Bale og Isco... Bare en lidt mere permanent en af slagsen ;)
Jeg har faktisk en fornemmelse af, at Ronaldo får en "mindre rolle" denne sæson. Jeg tror han bliver offer for rotationssystemet, og Benitez simpelthen er så obs på at løse problemerne med Bale. Det er ingen hemmelighed, at Bale er et Benitez projekt den kommende sæson. Ja, jeg havde mareridt i nat haha :D Det er dog ikke helt usandsynligt, tror jeg :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Neye skrev:
Pelle skrev: Så burde den ged være barberet, Neye. Mon vi andre så slipper for din konstante nervøsitet om, at Isco forlader os?
Det må være din fantasi der løber af med dig igen. Jeg er ikke nervøs for om Isco bliver eller forlader os og har ikke været det længe. Isco er aktuelt Reals bedste mand og det bliver svært - for ikke at sige umuligt - for Rafa, at lukke ham ude.
Man kan dog ikke fortænke Juve´ træner i at spekulere i at det kunne være en åbning mht. til at hente Isco. Og det er nu også bare den spekulation AS.com (læs: ikke mig) bringer. De skriver endda ret eksplicit, at det er meget usandsynligt at de vil kunne få succes med deres forhavende.
Tja, du bruger jo stort set alle dine online minutter herinde på at beskrive, at Isco snart er fortid, Isco skal være fast mand, ellers smutter han. Iscos agent skal sikre ham mere i løn, ellers kommer der en anden klub og hapser ham. Jeg tror nu ikke, det er min fantasi, der løber af med mig. Jeg tror nærmere det er dig, der er så paranoid omkring Isco, at det grænser til det bizarre. Du tilbyder jo intet til forummet her andet end en konstant brægen om Isco og hvor utilfreds, han må være.
Sorry hvis jeg virker lidt hård, men sådan oplever jeg det virkelig :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Tja, du bruger jo stort set alle dine online minutter herinde på at beskrive, at Isco snart er fortid,
Det er noget forbandet sludder. Det er rigtig nok, at jeg op til transfervinduet var stærkt nervøs for at Isco skulle finde nye græsgange pga. situationen fra sidste sæson og hvor han havde fået et "go" til at forlade klubben, hvis Ancelotti skulle fortsætte. Denne nervøsitet har længe været elimineret, da Rafa har ændret Iscos ønsker om at forlade klubben.
Pelle skrev: Isco skal være fast mand, ellers smutter han.
Igen noget forbandet ævl. Jeg har været fortaler for et omfattende rotationssystem med en fast 18-mands rotationsstamme. Igen et fantasifoster hos dig.
BTW skyldtes Iscos ønske om at forlade klubben hvis Ancelotti blev, at det sidste sæson blev understreget, at James og Bale skulle spille uanset hvordan tingene ellers stod til.
Du kan dog med rette beskylde mig for at mene, at der fortsat er risiko for at Isco forsvinder, hvis ikke han får nok spilletid i den kommende sæson. Spilletid er altafgørende for en ung spiller med hans kvaliteter.
Pelle skrev: Iscos agent skal sikre ham mere i løn, ellers kommer der en anden klub og hapser ham.
Igen får du digtet en længere historie sammen der passer ind i dine fantasier. Jeg har kommenteret en lønliste hvoraf det bl.a. fremgik, at Isco´ løn lå på en 15. plads blandt Reals spillere. Et forhold der efter min bedste mening er udtryk for en ubalance for en stjerne som Isco og som en agent burde se at få gjort noget ved i en fart.
Pelle skrev: Jeg tror nu ikke, det er min fantasi, der løber af med mig. Jeg tror nærmere det er dig, der er så paranoid omkring Isco, at det grænser til det bizarre. Du tilbyder jo intet til forummet her andet end en konstant brægen om Isco og hvor utilfreds, han må e.
Sorry hvis jeg virker lidt hård, men sådan oplever jeg det virkelig :-)
Det kan godt være det er forkert at kalde det "fantasi" og jeg tror nu også mere, at din attitude er udtryk for din generelt manglende debatdannelse. Du skubber folk noget i skoene, som de ikke har givet udtryk for og brygger vide i din færd, uden videre omtanke. Det kaldes i debatmæssig sammenhæng for "en stråmand".
Jeg tror på, at du mener det oprigtigt og det gør det jo bare så meget mere tragisk men trods det, vil jeg lige tilføje, at jeg - modsat dig - aldrig kunne finde på at skrive noget om din værdi på Madridista.dk endsige påhæfte dig en diagnose, da jeg mener det ville være bortvisningsgrund.
EOD
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
FranciscoISCO skrev:
Jeg har faktisk en fornemmelse af, at Ronaldo får en "mindre rolle" denne sæson. Jeg tror han bliver offer for rotationssystemet, og Benitez simpelthen er så obs på at løse problemerne med Bale. Det er ingen hemmelighed, at Bale er et Benitez projekt den kommende sæson. Ja, jeg havde mareridt i nat haha :D Det er dog ikke helt usandsynligt, tror jeg :)
Spændende tanker :) Vi har lidt de samme mareridt, kan jeg forstå ;)
Tror dog det ville kræve sit - en træner med et par overordentligt store autoriteter (klunker) - at indstille Ronaldo på en mindre rolle, omend det sikkert vil være sundt for holdet. Når man nu har tænkt sig at køre med et rotationsprincip, så kunne det være godt, hvis alle indgår i dette. Bestemt også de bærende kræfter, da det netop er disse kræfter vi får brug for, når det virkelig gælder... Så må man blot håbe, at Ronaldo er modnet nok, til at acceptere, at han ikke for alt i verden skal spille absolut hver kamp! Tror såmænd heller ikke, at et sådant scenarie, er helt udelukket, nu har han jo også snart slået den største rekord, man som offensiv spiller i Real kan slå ;)
Ift. Bale; hvis Benitez virkelig har anset sig Bale, som den kommende sæsons helt store projekt, ja så er det nok også fordi, at der stadig er nogle, der er bevidst om hvor stort et talent waliseren indeholder. Hvor ville det da være dejligt, hvis Rafa lykkes med, at få ham igang. Det skal bare ikke være for alt i verden. Vi skulle nødigt komme ud i en lignende situation, som i sidste sæson hvor alle var pinligt bevidste om, at Bale var som en trekantet klods, man fikseret prøvede på at få til at passe ind i et firkantet hul.
Føler i øvrigt lig, at jeg bliver nød til at specificerer noget fra det indlæg, du i første omgang kommenterede på her i tråden, Dios :) Tror nemlig, at jeg er blevet en smule misforstået. Som sagt, så håber jeg på, at alle kommer til at indgå i rotationssystemet, på lige fod... Også Bale og Ronaldo. Grunden til, at jeg, ligesom Sahinovic, i forbindelse med Isco og rotation, kommer ind på en sammenligning med Benz/Higuain-situation, er, at skribenten til denne artikel nævner, at Isco og James kommer til at skiftes om en plads på holdkortet (sådan nævnes det ikke ordret, men altså noget i den stil). Derfor frygter jeg, ligesom Sahinovic, at vi kommer ud i en Benz/Higuain lignende situation, der som bekendt endte med, at den ene af de to måtte forlade klubben... Hvem kunne tænke sig, at vælge mellem James og Isco :( Jeg så i hvert fald gerne, at begge forblev i klubben, derfor håber jeg, at Benitez er mand for en 'bredere' rotation, hvor selv de mest prestigefyldte navn, også kommer til at indgå.
Altid Real Madrid.