Mateo Kovacic: Jeg befinder mig bedst på den defensive midtbane
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mateo Kovacic var naturligvis stolt og glad, da han i dag blev præsenteret på Estadio Santiago Bernabéu.
På det efterfølgende pressemøde blev han spurgt om følgende:
Placering på banen:
- Den plads, hvor jeg føler mig bedst til rette, er den defensive midtbane, men det bliver træneren, som afgør det.
Modric, afgørende for valget:
- Naturligvis har Modric gjort meget, for at jeg er kommet hertil, han er en god ven, han er meget vigtig. Jeg er meget glad for at dele omklædningsrum med ham.
Om Benítez:
- Jeg har snakket med ham, han har budt mig velkommen. Jeg kender ham fra Napoli, jeg er glad for at skulle arbejde under en så betydningsfuld træner.
Fan af Cristiano Ronaldo:
- Alle er fænomenale, men Cristiano Ronaldo er den, som jeg glæder mig mest til at spille sammen med. Han er den bedste og den, som scorer flest mål.
Hvordan kom handlen i stand?
- Det skete på 3-4 dage, det skete meget hurtigt. Der kom et tilbud og de blev enige. Der var ikke så meget at skulle vælge. Vi er meget lykkelige.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev: Mon Isco bliver solgt nu?
Selvfølgelig bliver han ikke solgt. Efter Ramos' forlængelse er der forlydender om, at de er ved at strikke en ny aftale sammen.
Gåser skrev:
Selvfølgelig bliver han ikke solgt. Efter Ramos' forlængelse er der forlydender om, at de er ved at strikke en ny aftale sammen.
Så fik jeg lige sat et ";-)" for at tydeliggøre min ironi. Ved ikke om du har fulgt med de sidste par dage, men der var ellers nogen som mente Kovacic's skifte ville betyde, at Isco ville blive solgt.
Kovacic udtaler dog dig klart her, at han ikke spiller samme position som Isco og derfor ikke en direkte konkurrent. Lad den diskussion om Isco's "afsked" dø og sæsonen begynde.
Fondo_Sur skrev:
Gåser skrev:
Så fik jeg lige sat et ";-)" for at tydeliggøre min ironi. Ved ikke om du har fulgt med de sidste par dage, men der var ellers nogen som mente Kovacic's skifte ville betyde, at Isco ville blive solgt.
Kovacic udtaler dog dig klart her, at han ikke spiller samme position som Isco og derfor ikke en direkte konkurrent. Lad den diskussion om Isco's "afsked" dø og sæsonen begynde.
Haha, jeg er kommet træt hjem. Tror bare jeg går ind og lægger mig. ;-)