Nye spillere for 82 millioner
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Målt på tidligere transfervinduer, hvor Florentino Perez har siddet for bordenden i præsidentembedet har denne sommer været usædvanlig stille. Ingen kioskbaskere eller nye galácticos.
I stedet er det blevet til fem forstærkninger, der næppe kommer til at sælge trøjer a la Beckham og Ronaldo de første par sæsoner, men som klart har potentiale til en stor fremtid i den hvide trøje.
I alt har Perez udskrevet checks for 82 mio. € fordelt på 35 millioner for Danilo, seks for Casilla, en enkelt for Lucas Vásquez og knap otte millioner for tilbagekøbet af Casemiro. Læg dertil de 33 mio. € Real Madrid har punget ud i denne uge for det kroatiske stjernefrø Kovacic.
Den samlede transferudgift er den femte højeste i Florentino Perez’ regeringsperiode og er kommet på baggrund af Benítez ønsker til forstærkning af førsteholdstruppen. I det samlede regnskab er prisen for Rafa Benítez eget skifte tilbage til Madrid dog ikke medregnet.
Endnu er det dog for tidligt at sætte to streger under resultatet i det, det sidste ord i tranfersagaen om David De Gea næppe er sagt.
Det er derfor ganske sandsynligt, at Real Madrid for fjerde gang på bare 13 år med Perez ved roret bryder 100 mio. € transfermuren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mangler dog at se følgende tre handler komme i hus, før jeg føler at transfervinduet har været perfekt: De Gea ind. Arbeloa, Illarra & Navas ud. (Navas i bytte for De Gea, jeg mener, at han skal have fast spilletid, derfor skal han skifte væk, hvis De Gea kommer.)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen