Madridista.dk's sæsonoptakt - del 2

10 år 11 måneder siden #1 af Daniel
For 82 mio € blandede bolsjer
Modsat vanlig standard har Real Madrid ikke tiltrukket sig de største overskrifter henover sommeren hvad angår transfers. De prestigefyldte Galactico-indkøb er udeblevet, og det er tydeligt, at transferstrategien er ændret markant med ankomsten af Benitez.
Det helt store fokus har været på at styrke bredden af truppen, da denne var den helt store akilleshæl i slutningen af sidste sæson, hvor man ofte så Ancelotti handlingslammede, da kvaliteten var ikke-eksisterende på bænken.
Det var tydeligt, at Modric manglede i slutningen af sidste sæson. Hvad gør man så – jo Perez henter da bare en ekstra Modric i skikkelse af det 21-årige stjernefrø Kovacic, hvor Morten Bruun blot havde følgende kommentar:
- ” Ham kender jeg ikke.”

Det er tydeligt, at Kovacic blandt eksperter er en relativ ukendt størrelse. Der er ikke lige så meget mediebevågenhed med den italienske liga i Danmark, som eksempelvis den engelske, tyske og spanske liga. Lad os håbe på, at Kovacic inden sæsonen er omme, har slået sit navn fast i Morten Bruuns bevidsthed – der er i hvert fald oceaner af potentiale i knægten.

Dertil har man også sendt en ordentlig spandfuld euro efter den kraftfulde højreback Danilo, som man også havde på radaren, da brasilianeren var i Santos.
- ”Jeg synes også, at Danilo virker spændende, selv om fansene hellere vil se Arbeloa på højre back.” fortæller Michael Qureshi, med et lille glimt i øjet.

Ungt blod skal være med til at sikre Real Madrids fremtid fremadrettet; ovenstående spillere kan tilmed spille fodbold! 

Disse to nyindkøb bliver akkompagneret af gamle kendinge som Casemiro, Lucas Vasquez, Kiko Casilla samt Cheryshev, hvor sidstnævnte er vendt tilbage fra et lejeophold i den gule ubåd. Vi spurgte eksperterne om deres syn på Madrids ageren på transfermarkedet:
- ”Bredden i truppen er blevet markant bedre med tilgangene af Danilo, Cheryshev, Casemiro, Lucas Vázquez og Kovacic, men der er vel ingen af dem, som uden videre går ind og forstærker start-elveren. Jeg kan sagtens se Dani Carvajal forsvare sin plads på holdet også. På Madrids vegne kunne jeg frygte, at man udvander bredden ved at afhænde for mange spillere her i slutningen af vinduet”, vurderer Morten Bruun og fortsætter:

- ”Jeg mener jo ikke, man overhovedet kan argumentere for, at Madrid skulle være svækket. Så skal man da elske Casillas meget, meget højt. Chicharito var heller ikke god nok, men man mangler jo stadig en reserve for Benzema, som jeg ser det. Problemet er jo bare, at man skal finde en rigtigt god spiller, som kan finde sig i at sidde på bænken i de store kampe.”, slutter han. 

Qureshi er også imponeret af Madrids ageren på markedet, hvor han også lægger vægt på manglende selv samt forlængelsen med Ramos, som nøglen til den gode sommer:
- ”De er absolut kommet styrket ud som jeg ser det. Der har ikke været en Özil eller Di Maria, som de har sluppet denne sommer, og de har hidtil stået fast, når Arsenal har forsøgt på Karim Benzema. De har købt fornuftigt ind uden at hente den helt store Galactico. David de Gea vil være fin at få ind til sidst. Så var det også stærkt, at man fik lukket en forlængelse med anfører Sergio Ramos, som er en vigtig spiller i truppen og på holdet.”

I forlængelse heraf, spurgte vi Morten Bruun om Real Madrid er færdige på markedet, da vi endnu ikke har fået den famøse Galaticosigning. Dertil svarer han:
- ”Jeg kan sagtens se Madrid hente en suppleant til Benzema. Eller en afløser, hvis han mod min forventning skifter til Arsenal. Galactico-indkøbet bliver David De Gea. Jeg kan ikke forestille mig, at han ikke er Madrid-spiller i løbet af de næste ti dage.”

I tråd med Mortens kommentar, så er vi heller ikke ét sekund i tvivl om, at De Gea spiller med VM-emblemet på brystet, når kalenderen skifter til september. Han bliver i så fald den perfekte afslutning på et umiddelbart klogt transfervinduet fra Madrids side, hvor man har skelet mere til de faktiske problemer med bredden af truppen end de store forsider i Marca og AS.

Fokus på fremtiden
Kvalitet og ungdommelighed er to ord, der klæber sig til den nuværende Real Madrid trup. Der er ikke mange hold i Europa, der kan hamle op med den kvalitet og bredde, der hersker i Madrid efter sommerens tranferrude. Der er dobbeltdækning på samtlige pladser, og mulighederne er enorme, da en lang række spillere kan benyttes på flere positioner. Benitez, der har ry for rotation, har fået et materiale, hvor der er kvalitet helt ude på de yderste mandater i truppen, der bl.a. tæller sidste sæsons La Liga-profiler, Vasquez og Cheryshev.
Der er især kommet ro på bagsmækken, hvilket har kastet nye aftaler af sig til det startende forsvar; Carvajal, Pepe, Ramos og Marcelo. Dertil skal lægges, at man også har Varane på en lang kontrakt. Dermed er der grobund for stabilitet og kontinuitet de næste mange år. I modsætning til forsvaret, hvilket er status quo ift. i fjor, så er der sket mange ting på midtbanen både i til- og afgange. Tilbagekomsten af Casemiro samt tilføjelsen af Kovacic har givet Benitez et helt andet fundament, da disse manøvrer har sendt Khedira til Italien, samt tvunget Silva til at tage Illara i hånden for at søge nye græsgange. Dette har givet et ekstra krydderi til den i forvejen stærke midtbane, hvilket bringer os videre til et af sommeren helt store samtaleemner; Isco.

Iscos rolle i kongeklubben er af flere medier bragt op til debat, da han ikke har samme Galactico-label påklistret i modsætning til mange af de andre offensive esser. Morten Bruun er dog helt klar i spyttet ift. Iscos rolle i den kommende sæson:
- ”Som indskifter, hvis alle er klar. I øjeblikket er det også sådan, at alle Iscos aktioner bliver berømmet, men hvis Bale laver det samme, er det så pludselig ikke godt nok.”

Qureshi mener heller ikke, at Isco som udgangspunkt hører til i start-elleveren:
- ”Jeg synes, stadig, at man skal forsøge at få Bale ind på holdet og give ham masser af tillid. Han er en fantastisk spiller i den måde, som Real Madrid angriber på. Isco er en luksusvare som joker, og jeg tror godt, at han kan veksle lidt med James Rodriguez. Men han er spansk og meget populær blandt tilhængerne.”

I forlængelse heraf spurgte vi også ind til Bales situation i Madrid i relation til de seneste års dyre salg, hvor Bale kunne være et salgsemne:
- ”Jeg håber, at Gareth Bale bliver solgt. Og gerne til Manchester United. Han er den eneste, der er i spil i denne sammenhæng.”

Udover målmandsposten er der få ubesvarede spørgsmål tilbage, forud for præmieren mod Sporing. Et af disse er bredden på 9’er positionen, hvor Perez indtil videre har undladt at hente en direkte konkurrent til Benzema. Da 9’eren ofte forbindes med mål, bringes vores farlige portugiser naturligvis i spil, som alternativ til Benzema. Her er Morten Bruun ikke udelukkende begejstret, men har selvsagt stor tillid til CR7:
- ”Hvis vi forudsætter, at Madrid ikke henter en decideret suppleant/konkurrent til Benzema, så kan det jo meget vel blive Ronaldo, der skal spille helt fremme. Efter min smag hæmmer det ham dog at spille for meget med ryggen mod mål. Men han skal nok lave sine mål, uanset hvad. Sæt Cristiano på kassen og han vil lave mål! ”

Michael Qureshi deler Morten Bruuns bekymring omkring portugiseren, hvor han uddyber:
- ”Jeg ved, at de er lidt bekymret i Madrid omkring Ronaldo. Han har været usynlig i sæsonoptakten, og alle håber, at han bare smadrer igennem, når sæsonen endelig åbner. Der er ingen tvivl om, at der lidt kold luft mellem ham og præsidenten, efter man gik imod hans ønske om at beholde Ancelotti. Men Ronaldo er så professionel og dedikeret, at han nok skal finde det rette spor og score over 40 mål i sæsonen.”

Hvis den nuværende Ballon D’Or indehaver skal på toppen, affødes nye spørgsmål omkring venstrekanten. Her kan Isco komme i spil, hvilket afhænger meget af Rafas planer med Bale, der febrilsk har famlet efter formen i pre-season, hvor han er blevet placeret bag den forreste angriber med varierende succes.

I dette virvar af dyrt indkøbte spillere finder vi Jesé, der i pre-season så småt har været ved at finde tilbage til det niveau, som fik os alle op af sofaen i forrige sæson inden hans frygtelige korsbåndsskade. Ud fra træningskampene virker han i øjeblikket til at være Rafas foretrukne ”sidekick” til Benzema, der endnu engang får fuld støtte fra staben.

Madrid-truppen rummer i skrivende stund 25 spillere, og med De Geas forventede ankomst, så er der behov for at få luget ud. 
Truppens slankekur er derfor endnu ikke afsluttet. Asensio er sendt på græs i Espanyol. Det forventes også, at Lucas Silva, Illara samt Keylor Navas har fundet nye arbejdsgivere inden transferruden smækker i. Dertil ulmer uroen som sædvanlig ift. Coentrão, der endnu engang, ifølge rygterne, ønsker at ”ryge” afsted. Der hersker dog ingen tvivl om, at Real Madrid truppen er stærk nok til, ikke blot i år, men ligeledes de kommende, at spille med i samtlige turneringer.

Vi fik desuden de to eksperters bud på ”once de gala” ud fra truppens nuværende forfatning; Morten Bruuns foretrukne:
- ”Kiko Casilla; Dani Carvajal, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo; Kroos, Mosdric; James, Bale, Ronaldo; Benzema.”

Offensivt er Qureshi meget enig med sin kollega, men han har et par ændringer i bagerste geled:
- ”Keylor Navas; Danilo, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Toni Kroos, Luka Modric; Gareth Bale, James Rodriguez, Cristiano Ronaldo; Karim Benzema”

De notorisk skyhøje forventninger
Klodens største fodboldhold mødes hvert år af enorme forventninger, fra den store fanskare verden over; i år ingen undtagelse. Vi spurgte derfor eksperterne om, hvem der skal holdes et ekstra godt øje med i sæsonen, som vi står på tærsklen til:
- ”Hvis James Rodriguez fortsætter sin udvikling, kan han blive den helt store profil”, forudser Morten Bruun.

Michael Qureshi flytter sit fokus mod den anden ende af banen:
- ”Raphael Varane kan godt få en vild sæson, hvis han får masser af tillid. Han er en af Europas bedste forsvarsspillere, i mine øjne.”

De er dog ikke i tvivl, når snakken falder på, hvem der forventes at få sæsonens badebold, når Madrid fejrer ”El Triplete” ved Cibeles-springvandet til maj næste år:
- ”Under de givne omstændigheder bliver det vel reelt umuligt for stakkels Gareth Bale at præstere.” vurderer Morten Bruun, og Qureshi følger trop: -”Jeg tror ikke, at vi kommer til at se Gareth Bale få samme afgørende udtryk på holdet som i første sæson, og jeg tror, at han er væk næste sommer.”

Efter blot én enkel La Liga titel de seneste syv år, så er recepten klar for Rafas tropper; et mesterskab! I denne forbindelse spurgte vi Morten Bruun om, hvad der bør vægtes højest i hovedstaden – La Liga eller Champions League:
- ” Det ene udelukker jo ikke det andet. Men CL er vel trods alt ikke den samme besættelse nu, hvor man har vundet La Décima. Det er tre år siden, man sidst vandt la Liga, og det gør jo ondt.”

Slutteligt har Morten Bruun og Michael Qureshi også lagt deres lodder i puljen i den store konkurrence om, hvornår Ronaldo bliver all-time topscorer i Real Madrid. Der er relativ bred enighed:
- ” Jeg satser på 11. spillerunde” siger Morten Bruun, og Qureshi følger trop med: ”Det bliver vel i 14 runde.”

Og med disse ord er vi ved at være ved vejs ende med en lidt anderledes optakt til den nye sæson. Vi håber I er blevet lidt klogere, om ikke andet mættet, inden Real Madrid sparker sæson i gang i morgen. På madridista-redaktionen håber vi selvfølgelig på, at Ronaldo garner tilpas mange gange før eksperternes bud. Her til sidst vil vi ønske jer alle en fremragende sæson – vi ses ved Cibeles til foråret!

Hala Madrid Y Nada Mas!
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El Madridista, M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Pelle
Imponerende flot optakt, Daniel. Godt arbejde! Beklager jeg ikke nåede at byde ind med spørgsmål til eksperterne, var ikke klar over, at det hastede sådan :-)

Jeg er svært enig med især Morten Bruun i mange af hans betragtninger. Det er svært at se Bale få en magisk sæson, og han kunne meget vel ende som bussemanden, når sæsonen er overstået. Omvendt har han også en fair pointe i, at Isco roses for alt i øjeblikket, selv når han mister bolden. Især herinde. Men Bruun virker utrolig fair og objektiv i den vurdering.

For mig handler sæsonen om to ting. Og hvis de to ting opfyldes, så vinder vi ligaen.
1) Kan vi holde os fri af skader? Det er et absolut must - selv med en kvalificeret bænk.
2) Har vores offensive folk nok mål i støvlerne? Jeg er personligt mere urolig for vores offensive spil, end jeg har været i flere år. Måske er det uberettiget. Det sidder også dybt i mig, at det her højst sandsynligt er Ronaldos sidste hos os.

Få skader og fortsat masser af mål fra vores offensive helte, så ser jeg, at trofæet ender i Madrid.

Og lad så for pokker denne sæson komme igang! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

10 år 11 måneder siden #3 af Neye
Hold nu kæft en gang vævende "ekspert-bullshit".

Bale er fejlcastet i Real og det er sgu synd for manden, der ville passe perfekt ind andre steder som f.eks. i England. Det indrømmer Bruun og Qureshi samtidig med de synes han skal have en chance men alligevel hellere så ham i United, for de tror ikke på ham i Real. (Bimmelim!)

Det kan sagtens være, at Isco skal have en jokerrolle, hvor hans spilletid kommer fra den rolle men det er pt. ikke Bale der sender ham på bænken til den jokerrolle. Der har fansene i Real ret - langt mere ret end Bruun og Qureshi i deres tøvende "ekspert-rallen". Så hvis Bales afgang (ønsketænkning langt de fleste deler) medførte en tilgang af en spiller som kunne gøre det bedre end Isco, så er alle vist enige om den spiller skal spille. Men der skal mere til end Bale og det er lige nøjagtig der problemet er.

De bedste spillere skal spille og alt andet er ganske simpelt himmelråbende idiotisk.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #4 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Madridista.dk's sæsonoptakt - del 2
Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at hører folk herinde hvordan de ser situationen med at nogle spillere er urørlige, og skal spille uanset, hvor dårligt de har gjort det på banen.

Det er nærmest det største spørgsmål for mig til denne sæson, kan Benitez få lov, at sætte nogle af de store stjerner af ? For det var jo lidt problemet med Bale sidste sæson. Han skulle spille selvom han var møg dårlig.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #5 af Par nummer 7
Jeg synes svarene fra sæsonoptakt - del 2 ikke giver noget nyt, i forhold til hvad vi allerede ved og selv har diskuteret.

10 år 11 måneder siden #6 af Neye
Lige nu er der på de offensive pladser for mange klassespillere til for få pladser. Altså set med RM øjne, umiddelbart et positivt problem, der dog som i sidste sæson, kan give nogle knaster i RM-idyllen. Og som jeg ser det, løses det aktuelt med den nuværende trup, bedst med et rotationssystem, hvor alle de klassespillere får spilletid nok til de vil blive hængende i RM.

Problemerne vokser sig først store, hvis spillere der ikke leverer, igen får lov til at starte hver gang på bekostning af andre spillere, der leverer. Så starter balladen som vi så det sidste år.

For mig er det tydeligt, at Rafa under sin "ansættelsessamtale" netop har givet udtryk for, at han nok skal få Bale til at blomstre op og fungere på RM hold. Og lige nøjagtig den "ting" bliver helt utrolig svær for ham at løse, som det var for Ancelotti. Der er dog aktuelt endnu et aspekt i forhold til sidste år. Hvis det er sandt, at vi i løbet af sommeren har fået tilbudt 140 mio € for Bale, så må der være endnu mere pres på dem der besluttede ikke at sige "top" til det tilbud, da man må antage det tilbud ikke kommer igen, hvis Bale igen i år, ikke leverer den fulde vare.

10 år 11 måneder siden #7 af Pelle
Jeg er imponeret over den insiderviden, du besidder omkring Real Madrid, Neye. Du ved simpelthen, at Rafa har siddet overfor Florentino og LOVET, at han kan gøre Bale til en succes. Lad os nu for engang skyld holde os til fakta: Rafa prøver Bale af på en ny position. Ingen - med kæmpe stort tryk på INGEN - ved, om det bliver en succes eller ej. Vi kan snakke frem og tilbage som de sofamamagers, vi er, men man må samtidig have tillid til, at Rafa har set noget, som gør, at han smider Bale på den position.

Personligt tror jeg ikke, at det bliver skide vellykket. Men jeg tror dog stadig, at Bale får en bedre sæson end den forrige, da vi tydeligvis kommer til at fokusere mere på omstillinger. Et aspekt i spillet som Bale mestrer. Er det så nok til, at Bale får nok succes og vi skal beholde ham? Næppe. Men at sidde og konkludere hvad der er blevet sagt på møderne mellem træner og præsident er bare langt ude.

Og der er vel ingen i hele verden, der for alvor tror på, at vi er blevet budt 140 mio. for en spiller, som underpræsterede i en hel sæson? Og så især af Manchester United? Når man ser på deres ageren på transfermarkedet, er de nok den sidste klub i verden, der ville komme med sådan et tilbud. Var det sket, at vi havde fået sådan et tilbud, så havde Perez sagt ja med det samme. Så havde han tjent mange penge på Bale - og dermed reddet sin egen røv i forhold til det dårlige køb, som Bale har vist sig at være.

10 år 11 måneder siden #8 af Neye

Pelle skrev: Jeg er imponeret over den insiderviden, du besidder omkring Real Madrid, Neye. Du ved simpelthen, at Rafa har siddet overfor Florentino og LOVET, at han kan gøre Bale til en succes. Lad os nu for engang skyld holde os til fakta: Rafa prøver Bale af på en ny position. Ingen - med kæmpe stort tryk på INGEN - ved, om det bliver en succes eller ej. Vi kan snakke frem og tilbage som de sofamamagers, vi er, men man må samtidig have tillid til, at Rafa har set noget, som gør, at han smider Bale på den position.

Personligt tror jeg ikke, at det bliver skide vellykket. Men jeg tror dog stadig, at Bale får en bedre sæson end den forrige, da vi tydeligvis kommer til at fokusere mere på omstillinger. Et aspekt i spillet som Bale mestrer. Er det så nok til, at Bale får nok succes og vi skal beholde ham? Næppe. Men at sidde og konkludere hvad der er blevet sagt på møderne mellem træner og præsident er bare langt ude.

Og der er vel ingen i hele verden, der for alvor tror på, at vi er blevet budt 140 mio. for en spiller, som underpræsterede i en hel sæson? Og så især af Manchester United? Når man ser på deres ageren på transfermarkedet, er de nok den sidste klub i verden, der ville komme med sådan et tilbud. Var det sket, at vi havde fået sådan et tilbud, så havde Perez sagt ja med det samme. Så havde han tjent mange penge på Bale - og dermed reddet sin egen røv i forhold til det dårlige køb, som Bale har vist sig at være.

Du tager alting så bogstaveligt, Pelle "LOL" . Når man sætter "ansættelsessamtale" i positionstegn, så betyder det man ikke skal læses så bogstavligt.

Om der er budt 140 mio ved vi ikke men har kun rygterne at forholde os til. Og sjovt nok tager du her ikke mine ord ret bogstaveligt, når jeg skriver; "Hvis det er sandt, at vi i løbet af sommeren har fået tilbudt 140 mio € for Bale" Mærkeligt så omskiftelig du er i din læsning og tolkning.
Hvis du læser den del af mit indlæg som; "vi har fået et tilbud der svarer til det vi har givet for Bale, så er det bare med at komme af med det fejlindkøb", så har du forstået essensen af min pointe. Og her ser det ud til vi endelig har fundet noget at være enige om - at Bale er et fejlkøb af rang

10 år 11 måneder siden #9 af Daniel
Jeg havde travlt i går, efter jeg lagde artiklerne op, så jeg fik aldrig sendt en tak til to bestemte personer. Først en tak til Jimmy - du formåede at holde mig til ilden. Jeg havde måske endda opgivet at få denne optakt til at blive til noget, men din vedvarende interesse og mange gode inputs til relevante spørgsmål til eksperterne gjorde, at jeg følte, at det var nødvendigt at få denne optakt ud i dagens lys; det kom den. TAK!

Den allerstørste tak tilfalder min rigtig gode kammerat uden for madridista.dk - I kender ham herinde som Gåser. Han hjalp ligeledes med en masse spørgsmål, redigering og en masse stærk skriveri. Ja, jeg kunne sagtens se, at jeg - måske - havde gabt over for meget. Der var en masse materiale, der skulle bearbejdes og hvordan skulle det hele lige stilles op? Her var Gåser en sand helgen og fik hurtigt sat en struktur op for optakten. Der er ikke meget andet at sige, end kæmpe TAK!

Jeg håber, at I synes om idéen med at bruge eksperter. Det er i hvert fald noget, jeg synes, at vi - madridista.dk - skal til at benytte os af i højere grad. Vi er efterhånden tilpas store til, at de gerne vil give en hånd med. Bruun og Qureshi tøvede aldrig med at hjælpe. Alt i alt en fed oplevelse for undertegnede med dette lille projekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, M_linding, Gåser, JimmyBroe, Pelle, 2:18, FranciscoISCO

10 år 11 måneder siden #10 af Chamartin
Jeg har efterhånden læst en del eksperters (især de engelske men også nogle spanske og danske) bud på, hvordan La Liga ender i den kommende sæson. Der synes ikke at være meget tro på Madrid. De fleste regner med, ar Barcelona gentager succesen, men nogle få tror og på Atletico. De fleste regner faktisk med, at Madrid kun bliver 3'er. Benitez manglende evner nævnes som årsag ligesom en manglende tro på projektet fra spillerne, efter at deres yndling Ancelotti røg ud.

Jeg synes i lige så høj grad, at Barcelonas salg af de bedre reserver og deres dermed smallere trup i efteråret, samt Atleticos udskiftning af spillere - især angrebstyper - betyder en svækkelse i en periode, inden de er spillet ind i Simeones system.

Meget kan jo desværre afgøres af skader, og der var vi virkelig ikke heldige i sidste sæson, hvorimod Barcelona ikke havde ret mange alvorlige skader. Om det skyldes Ancelottis manglende rotation kan diskuteres herfra og til dommedag, men jeg tror og håber ikke, vi bliver ramt lige så hårdt denne sæson, og at vi i så fald er bedre garderet på bænken.

Uanset hvor sløjt det har været, og det var det trods alt kun en længere periode i starten af året, er alt jo glemt nu, og jeg føler mig sikker på, at Madrid kan spille med om alle trofæer helt frem til det bliver afgjort i de sidste forårsmåneder.

Måske er vi allerede en lille smule klogere i aften. Atletico var efter sigende ikke overbevisende i aftes. Men jeg er som næsten før hver sæsonstart optimist, og glæder mig vanvittig til, at drengene kommer i gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #11 af Par nummer 7
Mon ikke at piben får en anden lyd, når Athletic slår Barcelona igen igen, i mens vi hakker Sporting en over nakken :-)

10 år 11 måneder siden #12 af Pelle
Normalt er vi utrolig enige om de fleste ting, Chamartin. Men din påstand om, at vores spillemæssige nedtur kun varede nogle få måneder i starten af 2015, er jeg godt nok ikke enig i.

Som jeg så det, så startede vi svagt ud efter nytår og vi kom aldrig rigtig igang med det helt fantastiske spil. Kort og godt havde vi 6 måneder, hvor spillet var alt andet end godt.

Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum