Madridista.dk's sæsonoptakt - del 2
10 år 11 måneder siden #13
af Chamartin
Tja, måske har du ret rent hvad det spillemæssige angår, selv om vi trods alt vandt en del storsejre og - synes jeg - fik en bedring i spillet efter Ramos, James og Modric (midlertidige) tilbagekomst. Men rent pointmæssigt fik vi trods alt 28 ud af 30 mulige i de sidste 10 kampe efter 1-2 kamp på Camp Nou. To mere end Barcelona.
Men ok, jeg kan godt følge dig en del af vejen ;)
Besvaret af Chamartin på emne Madridista.dk's sæsonoptakt - del 2
Pelle skrev: Normalt er vi utrolig enige om de fleste ting, Chamartin. Men din påstand om, at vores spillemæssige nedtur kun varede nogle få måneder i starten af 2015, er jeg godt nok ikke enig i.
Som jeg så det, så startede vi svagt ud efter nytår og vi kom aldrig rigtig igang med det helt fantastiske spil. Kort og godt havde vi 6 måneder, hvor spillet var alt andet end godt.
Tja, måske har du ret rent hvad det spillemæssige angår, selv om vi trods alt vandt en del storsejre og - synes jeg - fik en bedring i spillet efter Ramos, James og Modric (midlertidige) tilbagekomst. Men rent pointmæssigt fik vi trods alt 28 ud af 30 mulige i de sidste 10 kampe efter 1-2 kamp på Camp Nou. To mere end Barcelona.
Men ok, jeg kan godt følge dig en del af vejen ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen